Bartek Biegun Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 (edytowane) Witam. Pany! Pacjent A4 B6 1.8t Bex, podczas gwałtownego przyspieszania przy 2800-3000 obrotów z gazem w podłodze słychać jakby DV upuszczało powietrze ?, co nie powinno mieć miejsca. Z tego co się orientuję DV powinno upuszać gdy zdejmiemy nogę z gazu. Dodam że DV jest podłączony bezpośrednio do kolektora dolotowego, zawór n249 został ominiety. Jak zrobić logi? Które bloki. Prosze o pomoc ? Edytowane 23 Lutego 2017 przez Bartek Biegun
X18XET Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Co do logów to standardowo 003+020, 002+033 i 115+118. Zapinasz trzeci bieg, 2k rpm i but w podłodze pod odcinkę. Ciekawi mnie, w jaki sposób słychać ten popuszczający DV? ^^ No i zdecyduj się na coś :P. W poście "spadku ciśnienia", a w temacie "problem z przeładowaniem".
Bartek Biegun Opublikowano 22 Lutego 2017 Autor Opublikowano 22 Lutego 2017 Sorry, już poprawiłem ?. Chciałem wrzucić filmik ale nie mógł się załadować. Mogę Ci go wysłać na Fb to oceniasz sam. Miałeś podobny problem?
X18XET Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Możesz wrzucić na https://vid.me/ i wrzucić linka :).
Bartek Biegun Opublikowano 22 Lutego 2017 Autor Opublikowano 22 Lutego 2017 3 godziny temu, X18XET napisał: Możesz wrzucić na https://vid.me/ i wrzucić linka :). @X18XET https://vid.me/Vg8J tutaj masz link, słychać ten dźwięk w 3 sekundzie filmiku.
Bartek Biegun Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Opublikowano 23 Lutego 2017 tutaj logi: 003+020 http://vaglog.pl/log-003_020_Cn5Ku.html 002+033 http://vaglog.pl/log-002_033_0c4zV.html 115+118 http://vaglog.pl/log-115_118_44xLjEq.html
X18XET Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 Cytując klasyka : "Panie, kto panu tak spi#$%^lił?!". Nie wspominałeś, że masz zrobionego softa :P. Ogólnie masz zadane ciśnienie trochę ponad 1bar, tyle że przy tych ~3k rpm rośnie do ponad 1,5 bara. Domyślam się, że może to mieć związek z wysterowaniem N75 prawie na maksa. W logach to wygląda tak, że N75 jest wysterowany na 9x%, ciśnienie rośnie do > 1,5 bara i nagle (w okolicach 3k rpm) wysterowanie N75 spada do 7x%, a doładowanie spada do 1 bara, potem wraca na 1,2 i delikatnie opada do samego odcięcia. Może stąd właśnie ten dźwięk - 0,5 bara nadmiaru gdzieś ulatuje :P. Jak to po chipie - wtryski raczej więcej nie "naleją", ale o dziwo nie są zapętlone, chociaż patrząc na lambdę brakuje trochę paliwa. No ale zapłony to masz tragiczne :/. Cofa na każdym cylindrze praktycznie od samego dołu. Nasuwa się kilka pytań: - od kiedy auto ma tego softa? - kiedy wymieniałeś świece/cewki? - od kiedy słyszysz ten dźwięk przy 3k rpm?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się