ecobuda Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Po dokładniejsze analizie mojego problemu postanowiłem poszukać głębiej mojego problemu.Szum w skrzyni multitronic. Najbardziej słyszalny na P. Na N trochę mniej na D R brak szumu. Auto na podnośniku, olej sprawdzony. Zero błędów w sterowniku. Biegi zmienia dobrze, nie szarpie. Świst-jargolenie przypominające jakby zacierające się łożysko najbardziej słyszalny na P w zakresie ok 2000 obrotów. Metodą na kij od miotły najbardziej dochodzi z tyłu skrzyni z okolic sterowniki, mechatroniki.Zaobserwowałem też że po jeździe dźwięk ten nie występuje przez chwilę po przełączeniu lewarka na P, ale po chwili już jest. Proszę o pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się