Bartek Biegun Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 (edytowane) Witam. Pany! Pacjent A4 B6 1.8t Bex, podczas gwałtownego przyspieszania przy 2800-3000 obrotów z gazem w podłodze słychać jakby DV upuszczało powietrze ?, co nie powinno mieć miejsca. Z tego co się orientuję DV powinno upuszać gdy zdejmiemy nogę z gazu. Dodam że DV jest podłączony bezpośrednio do kolektora dolotowego, zawór n249 został ominiety. DV sprawne, n75 sprawny. Prosze o pomoc ? Edytowane 23 Lutego 2017 przez Bartek Biegun
Łukasz13 Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Zrób logi dynamiczne, auto jest po programie?
sambo Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Mam tak jak mi się włącza kontrola trakcji turbo właśnie w granicy 2800 u mnie daje niezłego kopa i potrafi esp się załączyć i spowodować strzał z DV.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Bartek Biegun Opublikowano 22 Lutego 2017 Autor Opublikowano 22 Lutego 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, Łukasz13 napisał: Zrób logi dynamiczne, auto jest po programie? @Łukasz13 Jeszcze nie :), może wytłumaczyć krótko jak ogarnąć te logi. Nigdy nie robiłem, kable doszedł mi dzisiaj Edytowane 22 Lutego 2017 przez Bartek Biegun
Bartek Biegun Opublikowano 22 Lutego 2017 Autor Opublikowano 22 Lutego 2017 1 godzinę temu, sambo napisał: Mam tak jak mi się włącza kontrola trakcji turbo właśnie w granicy 2800 u mnie daje niezłego kopa i potrafi esp się załączyć i spowodować strzał z DV. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk @sambo mi ESP się nie załącza, słychać tylko właśnie świst jakby DV upuszczało i to nie zawszę. Przeważnie przy nagłym przyśpieszeniu.
Bartek Biegun Opublikowano 22 Lutego 2017 Autor Opublikowano 22 Lutego 2017 @sambo, @Łukasz13 https://vid.me/Vg8J tutaj jest filmik, słychać dźwięk w 3 sekundzie filmiku. Chwilę trzeba zaczekać aż się załaduje
Bartek Biegun Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Opublikowano 23 Lutego 2017 tutaj logi: 003+020 http://vaglog.pl/log-003_020_Cn5Ku.html 002+033 http://vaglog.pl/log-002_033_0c4zV.html 115+118 http://vaglog.pl/log-115_118_44xLjEq.html
czechcu Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 (edytowane) skoro dv jest sprawny to sprawdź szczelność bo problemów jest więcej. Spore cofanie zapłonu, turbina nie osiąga zadanego programu. to tak na początek. DV-ka upuszcza bo masz spore przeładowanie w tym zakresie co piszesz. Czyli albo N75 nie daje rady albo wyżej wymieniona nieszczelnośc. Edytowane 25 Lutego 2017 przez czechcu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się