rade Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 Zapowierzyła się pompka - wysprzeglik, miałem to samo , poprawione przedwczoraj. Jedź, mój też słuchał i stwierdził, że od tego jest gwarancja, po odpowietrzeniu stuki ustały a i sprzęgło o wiele precyzyjniej działa.
Kodzak Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 Miałeś takie same objawy ? że przy rozgrzanym silniku jak nacisnąłeś na sprzęło to były stuki ?
k232 Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 (edytowane) Akro, jak mechanik ma pojęcie to przy ściągnięciu sprzęgła oceni dwumase, ja u Siebie zmieniałem samo sprzęgło bo mechanik powiedział, że dwumasa jest w idealnym stanie, jeżdżę do dziś. Jak Ci sprzęgło łapie już u samej góry tzn, że trzeba go zmienić. Nie czekaj aż będzie się ślizgało bo złapie Cię na drodze i dalej nie pojedziesz. Zmień cały komplet sprzęgła a mechanikowi powiedz, żeby ocenił dwumase przy okazji czy jest do wymiany czy nie. Edytowane 2 Marca 2017 przez k232
Gość Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 (edytowane) Godzinę temu, k232 napisał: Jak Ci sprzęgło łapie już u samej góry tzn, że trzeba go zmienić. A nie prawda, dopóki sie nie ślizga wsio jest ok. Sprzeglo nie zużywa się rowniez zero-jedynkowo, tylko zacznie sie od lekkiego podslizgiwania przy duzym obciazeniu a pozniej stopniowo coraz bardziej bedzie sie slizgac wiec nie ma obawy o to, że sie stanie na trasie. Edytowane 2 Marca 2017 przez uszol
akro023 Opublikowano 2 Marca 2017 Autor Opublikowano 2 Marca 2017 tez tak myslalem ostatnio, w koncu na razie zostawie temat w spokoju jak zauwaze sie konkretnie bedzie zauważalne ślizganie to przystąpię do wymiany, bo czytalem ze te modele tak maja i nawet czasami po krotkim czasie po wymianie tak samo puszcza sprzeglo
Henx29 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Dnia 23/02/2017 o 05:21, rade napisał: Jak Ci się zacznie ślizgać sprzęgło przy dynamicznej zmianie biegów to będzie ten moment żeby wymienić. I tak jak koledzy pisali najlepiej komplet : tarcza, docisk, dwumas, łożysko oporowe i ewentualnie wysprzeglik. Koszt w sumie 2100 + robota Ile?????? Co Ty panie z platyny tego dwumasa zamawiałeś czy co ? Koszt kompletnego sprzegła to cena 1400 zeta plus robocizna nie wiem ile. Kazdy ma swojego mechanika..
tracer123 Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 Dnia 2/28/2017 o 15:25, azrael napisał: To nie diesel, żeby rozwalić dwumasę przy 200-250k km Kolega tracer123 twierdzi, że miał dwumas w niemal idealnym stanie, a zdaje się, że już dawno przekroczył 250. Dwumas ALT może dużo wytrzymać. To ten sam, którym szarpie 1.8T, który jednak o wiele gwałtowniej nabiera mocy. Stawiam że mam przebieg na poziomie 450kkm, sprzęgło było zmienione, a dwumas był oryginalny. Jak ktoś chce to sprawdzić to zapraszam, dwumas czeka
rade Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 6 godzin temu, Henx29 napisał: Ile?????? Co Ty panie z platyny tego dwumasa zamawiałeś czy co ? Koszt kompletnego sprzegła to cena 1400 zeta plus robocizna nie wiem ile. Kazdy ma swojego mechanika.. Może po jakichś dużych zniżkach 1400 , nawet na alledrogo jest drożej. 1800 sprzęgło z dwumasą i łożyskiem + 250 wysprzeglik.
Henx29 Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 47 minut temu, rade napisał: Może po jakichś dużych zniżkach 1400 , nawet na alledrogo jest drożej. 1800 sprzęgło z dwumasą i łożyskiem + 250 wysprzeglik. Kolego komplet sprzęgła 1800 luk a 1516 sachs
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się