pawel1985 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Witam mam taki problem, przy delikatnym hamowaniu czasami delikatnie zabrzeczy pedał hamulca tak jakby miał sie załaczac abs,żadko to wystepuje ale czasem,natomiast na trasie kiedy jade powyżej 130-140 zapala mi sie lampka abs i pali sie czerwony wykrzyknik, jesli jade do 110 na trasie lampka sie nie zapala.Czujniki absu były sprawdze jaksi czas temu wszystko ok.Ja stawiam na uszkodzony sterownik pompy absu. Co otym sądzicie koledzy:)
pawel1985 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2009 Vag to był sprawdzany komputer nie pokazuje błedów, a ty kolego nie obrażaj ludzi piszac tu o jakims dziadostwie
power_pc Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Któryś czujnik abs nie czyta prawidłowo. Zazwyczaj pomaga wyczyszczenie, jeśli najdzie tam syfu to może tak się objawiać. Ważne też jest odpowiednie ustawienie czujników, czasem może siedzieć za płytko.
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Vag to był sprawdzany komputer nie pokazuje błedów, a ty kolego nie obrażaj ludzi piszac tu o jakims dziadostwie :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: Ty chyba żyjesz Kolego w realnym socjalizmie to wolny kraj i wole forum :tongue4: :tongue4: podnieś każde koło i wepnij multimetr w przewód od czujnika i zobacz jaka jest oporność wszedzie musi byc jednakowa tam gdzie jest inna ....pozostaje czyszczenie a co do komputera to nie zawsze pokaże błędy, musisz wykonać test elementów wykonawczych jak nie da rady trzeba naprawiać sterownik jak masz jeszcze jakieś pytanie to chetnie odpowiem :tongue4:
PAWEL69 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Witaj Vag to był sprawdzany komputer nie pokazuje błedów jak dysponujesz vag-iem to- wchodzisz w ABS gr.002 i masz odczyt prędkości z wszystkich czujników przy kołach. muszą być tożsame [te same prędkości] jeżeli kturyś odbiega od pozostałych,to tam należy szukać przyczyny. najczęściej kturyś z czujników jest del.wysunięty i gubi sygnał[należy go delikatnie dobić].Należy też sprawdzić kosze[wieńce ]na przegubach czy nie są zsunięte. no ale to wszystko pokaże vag. UWAGA - podczas testu ABS nie będzie działał!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 u niego tego nie pokaże bo na 100% ma zwalony sterownik ABS
PAWEL69 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 u niego tego nie pokaże bo na 100% ma zwalony sterownik ABS a skąd ta pewność :mysli:może kolega by coś więcej napisał Pozdrawiam
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 w każdym jedny autem z tego rocznika jest to samo brak łączności ze sterownikiem jak masz VAG-a zrób test elementów wykonawczych a sam sie przekonasz
PAWEL69 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 w każdym jedny autem z tego rocznika jest to samo brak łączności ze sterownikiem jak masz VAG-a zrób test elementów wykonawczych a sam sie przekonasz no ale kolega nic nie pisze o braku łączności pisze że brak błędów..... ps. po co test elementów :mysli:tak jak pisałem ABS grupa 002.... odczyt prędkości.... robiłem to wiele razy no ale może Kolega ma rację niech kolega Paweł1985 spróbuje zobaczymy... sentyment do imienia Pozdrawiam
spetsnaz Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Witam mam taki problem, przy delikatnym hamowaniu czasami delikatnie zabrzeczy pedał hamulca tak jakby miał sie załaczac abs,żadko to wystepuje ale czasem,natomiast na trasie kiedy jade powyżej 130-140 zapala mi sie lampka abs i pali sie czerwony wykrzyknik, jesli jade do 110 na trasie lampka sie nie zapala.Czujniki absu były sprawdze jaksi czas temu wszystko ok.Ja stawiam na uszkodzony sterownik pompy absu. Co otym sądzicie koledzy:) Problem był wielokrotnie omawiany na forum. Poszukaj. Czeka Cię: - sprawdzenie stanu czujników i koronek - wyczyszczenie i regulacja - w ostateczności wymiana czujnika.
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 najpierw test elementów wykonawczych......
pawel1985 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2009 Odczyt z wszystkich czujników abs taki sam czyli prawidłowy,czyszczenie czujników tez robiłem pare razy owszem daje to spokuj na jakis czas po jezdzie po miescie bo juz nie burczy przy dohamowywaniu natomiast na trasie bez zmian powyzej predkosci 130 lampka absu sie zapala,nie wiem czy to istotne ale jak po nocy uruchamiam auto to przy samym rozruchu tez na chwile zapala mi sie ta lampka, może jest ktoś kumaty z vagiem z Białegostoku, albo okolic. Pozdrawiam
grzes1150 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 pawel1985 ja u siebie przerabiałem walke z ABSem tylko u mnie załanczał się niepotrzebnie podczas lekkiego chamowania na niskich prędkościach. Radze Ci podnieś tył auta, sciągnij koło, odkręć zacisk chamulcowy i podstawe zacisku i jak wejdziesz pod auto od tyłu to ujżysz końcówke czujnika absu i pierścień (taki nacinany) z którego czujnik czyta impulsy. Kręć wolno tarczą i patrz cały czas na pierścień i sprawdź czy nie jest pęknięty lub zdeformowany (czy odległość między czujnikiem a pierścieniem jest taka sama). Sprawdź jedną i drógą stronę. U mnie pierścień był pęknięty i zrobiła się tam szczelina ok.1,5 mm. i ABS głupiał. [br]Dopisany: 06 Styczeń 2009, 18:29_________________________________________________A Vag pokazywał że wszystko jest dobrze
pawel1985 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2009 sprawdze dzięki za rade ogólnie z tym absem to patrze temat rzeka,myśle,że chyba pora te auto sprzedać zbyt mocno ogólnie jest awaryjnie a zawieszenie to jakas pomyłka na naszych drogach a jesli chodzi o elektronike to mam problem i z abs i imobilajzerem i z czujnikiem świec żarowych jak tez czasami pali sie lampka ładowania, ale wszystko to wystepuje czasem i potem daje o sobie zapomniec heh.Wiem, że to dobre auta mam w rodzinie tez 2 takie i jest bezproblemowe tylko zawieszenia siada,ale to chyba w każdym taki to urok tego modelu.Pozdrawiam
grzes1150 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 pawel1985 to i tak miałeś mało problemów. Ja mam przejechane 205tyś. a miałem już problem z: zawiecha (wahacze, łożyska, amory), ABSem, wspomaganiem, pompą wtryskową i ostatnio nawet immo dwa razy nie załapał. Już zbieram kase na BMW E39 530d po lifcie ale to nie prędko bo zmieniałem rozrząd w a4 więc trzeba pojeździć... a może jeszcze mile mnie zaskoczy ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się