profanator Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Witam. Mam pytanie o wymianę rozrządu w tym silniku. Jakie orientacyjnie będą ceny usługi i czy trzeba rozebrać przód przed wymianą. To jest mój pierwszy samochód koncernu VW. Samochód kupiłem tydzień temu i już wymieniłem wszystkie płyny i filtry a co do rozrządu to poprzednie właściciel zapewniał że jeszcze mam około 25 tys do wymiany. Nie za bardzo mu wierzę bo nie miał na to żadnych kwitów. Chce sobie to zrobić od razu i mieć z głowy. Zestaw z pompą na Alledrogo to około 1000 zł ale ile wymiana będzie kosztować. Jaki zestaw polecacie ? tzn jaka firma.
BARTEKAUDI Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Napisz do Dzika zrobi Ci dobrą cena... Ja robię na NTN i dayco
kaczorvw Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Robocizna do 500 zł ale w sumie z częściami wychodzi i tak drożej niż ten silnik jest wart.
prymuss64 Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Tak trzeba ściągnąć przód, wymieniałem rok temu pełny komplet razem z paskami klinowymi robocizna 350 z korekcją kąta wtrysku.Polecają rozrząd firmy Ina a ja założyłem ruville. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
profanator Opublikowano 26 Lutego 2017 Autor Opublikowano 26 Lutego 2017 Oglądałem te komplety Ina na Alledrogo. Kosztuje około 1000 zyli.Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Rattamahata Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Dnia 26.02.2017 o 11:26, kaczorvw napisał: Robocizna do 500 zł ale w sumie z częściami wychodzi i tak drożej niż ten silnik jest wart.
kaczorvw Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 4 godziny temu, Rattamahata napisał: Szczęśliwy posiadacz ? Współczuję...
robertjudi Opublikowano 5 Marca 2017 Opublikowano 5 Marca 2017 Ja robiłem na komplecie INA, paski contitech. Robocizny nie liczę bo mam brata mechanika więc trochę taniej mi liczy.
Rattamahata Opublikowano 5 Marca 2017 Opublikowano 5 Marca 2017 Dnia 1.03.2017 o 20:09, kaczorvw napisał: Szczęśliwy posiadacz ? Współczuję... nie zasmiecaj watku - sa inne gdzie mozesz podziec sie swoja jak widac zawodowa i "religijna" wiedza. Ja w sowim AKNie tez robilem rozrzad w opraciu o rolki INA i pasek CONTI. Poki co ten tandem nigdy mnie nie zawiodl w moich samochodach. Wyminilem takze tlumik drgan aby miec spokoj sumienia.
Gość krzysztof.k007 Opublikowano 11 Marca 2017 Opublikowano 11 Marca 2017 Zgadzam się z poprzednimi wpisami: Ina oraz Conti. oczywiście bezwzględnie pompa wody i termostat ale chyba to oczywiste. A tak na marginesie wymieniłeś?
profanator Opublikowano 19 Marca 2017 Autor Opublikowano 19 Marca 2017 Czyli wymiana paska ,rolek, pompy, termostatu, tłumika drgań. O czym jeszcze powinienem wiedzieć przed wymianą żeby za jednym razem zrobić wszystko ?
Arti_P Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 Jak będziesz wymieniał to nie zapomnij o paskach z przodu tzw wielorowkowy na alternator i drugi na pompę klimatyzacji, oczywiście jeszcze do tego kup sobie rolki bo na pewno będą do wymiany, Jak będziesz miał zwalony przód to fajnie właśnie jest to zrobić wszystko za 1 podejściem i będziesz miał święty spokój.
profanator Opublikowano 19 Marca 2017 Autor Opublikowano 19 Marca 2017 Dzięki za info. Postaram się wymienić wszystko.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się