tom5151 8 Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 Cześć, pisze do was żeby rozeznać temat, może ktoś mi coś podpowie. A więc, chory to A4 1.8T bfb z lpg. Auto nagle zaczelo wolniej schodzić z obrotów tak od 2500obr w dół ale nie było tragedii, a jak wbiłem luz to spadały do 800obr i trochę falowały tak 700-1000obr. Po paru kilometrach zaświecił się check, auto straciło kopa, i teraz jak na luzie dodam gazu tak do 2000-2500obr to potrafią same się utrzymywać nawet przez wiele sekund. Potem nagle opadaja do 800obr i powoli rosną nawet do 1400-1600 obr. Zachowuje się tak jakby gdzieś łapał lewe powietrze :/ Dzieje sie tak na Pb i LPG. Wrzucam poniżej krotki filmik, na komputer póki co nie miałem czasu ale myślę ze jutro gdzieś podjadę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 Może przepływomierz się przycina ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik93 2 Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 Też mi tak się wydaje że to może być przeplywka albo czujnik położenia pedału sprzęgła . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 (edytowane) Musisz zrobić logi z przepływomierza to Ci ktoś powie czy dobrze wskazuje Edytowane 27 Lutego 2017 przez k232 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 Bardziej to wyglada na nieszczelnosc w dolocie lub co tez prawdopodobne zaworek kierunkowy w trojniku odmy pod kolektorem, temat poruszany wiele razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sambo 2 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Obstawiam nieszczelność. U mnie powoli schodził z obrotów jak spadł mi Tip z turbiny:Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 U mnie na zimnym silniku obroty spadają od razu i falują na gorącym silniku obroty spadają szybko do 1200 a później powoli na 900, cholera wie.. trzeba poszukać tej nieszczelności pewnie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom5151 8 Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Tez przy przyspieszaniu i odpuszczeniu gazu jak turbo ładuje slychac taki swist chyba tego zaworu dv albo w filtrze to tak huczy - wiecie taki troche blow off w jakims subaru Jezdze teraz ze zdjetym schowkiem na pasażerce i nie wiem czy teraz to tak sluchac bo nie ma schowka czy to cos sie jednak rozwaliło, moze DV? krótki film z dźwiękiem: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sambo 2 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Masz stozek?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom5151 8 Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 2 godziny temu, sambo napisał: Masz stozek? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Oryginalny filtr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Repik 1 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Miałem u siebie dokładnie ten sam problem. Na 99,99% masz problem z zaworkiem odpowietrzającym skrzynie korbową. Koszt niewielki, nie polecam zamienników. Ja we Wrocławiu w serwisie zapłaciłem 48zł za ten zawór. Oto link jak on wygląda: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom5151 8 Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 (edytowane) 4 godziny temu, Repik napisał: Miałem u siebie dokładnie ten sam problem. Na 99,99% masz problem z zaworkiem odpowietrzającym skrzynie korbową. Koszt niewielki, nie polecam zamienników. Ja we Wrocławiu w serwisie zapłaciłem 48zł za ten zawór. Oto link jak on wygląda: Też o nim myslę! Nawet patrzylem teraz że spod opaski ktora go trzyma wydostaje sie ta brązowa maź ktora powstaje w odmie i weze są lekko zaolejone. 48zl to spoko cena. teraz zabralem sie za sprawdzanie tego swistu, myslalem ze to DV ale znalazlem takie coś Rozerwana rura miedzy filtrem powietrza a turbiną, to sie TIP chyba nazywa Edytowane 28 Lutego 2017 przez tom5151 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubcio1980 36 Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Ale ci go rozwaliło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sambo 2 Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Mówiłem ze TIP Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom5151 8 Opublikowano 1 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 7 godzin temu, grubcio1980 napisał: Ale ci go rozwaliło ? Może jak regenerowałem turbo to opaskę za mocno ścisnąłem. 3 godziny temu, sambo napisał: Mówiłem ze TIP Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Oby tylko to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się