Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5][ANB] sedan quattro turbo


DaveDaveDave

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jako że prawie zakończyłem budowę mojego sedana 1.8t postanowiłem wrzucić tutaj małe co nieco. 

1.8t z targetem na 3 z przodu, na razie bez kucia. Zobaczymy do roku jak się rozwinie budowa zapasowego silnika z nieco nowszym słupkiem. 

Banza ANB

Turbosprężarka TD04-19t (k64)

Dolot kwas FMIC.pl 550x230x65mm - Quattro Service

DP 2.5" - Quattro Service

Reszta 2.5" 2x Turbo Works 

Kolektor wydechowy TurboWroks, po odpowiednich poprawkach

Wtryskiwacze Siemens 630cm3 / regulator 3b - obniżenie listwy paliwowej -Quattro Service

Podkładka termoizolacyjna pod kolektor ssący - DoubleB

Podniesienie kolektora wodnego - Quattro Service

TIP - Quattro Service

Strojenie - DIGITUN

Cewki FSI z adapterami ory VW

 

Zawieszenie:

Spring AP Sportswerke

Poliuretan tył/przód - Olkusz

Amortyzatory BE

 

Plus xenon, lampy tył USA, recaro materiał, 2 din W planach na ten sezon up hamulców 340/300, sprzęgło na toczonym kole, BIX od Zgredek. 

20170304_170239_zpsva6pjlag.png

20170304_170305_zpsrjoldkyf.jpg

20170304_170406_zpsrwabbj26.jpg

20170304_170208_zpsamqrdzbk.png

20170218_171731_zps61pb90ih.jpg

20161210_125935_zpsbttohhd3.jpg

20161102_201215_zpsikifrki2.png

 

 

20160911_005724_zpsqpdwzjtr.jpg

+Letni setup

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez DaveDaveDave
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry sleeper :D Ile teraz kreski pokazują?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, SwogONE napisał:

Dobry sleeper :D Ile teraz kreski pokazują?

W połowie miesiąca będzie strojenie, zobaczymy co wyjdzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, DaveDaveDave napisał:

W połowie miesiąca będzie strojenie, zobaczymy co wyjdzie. 

jak z włożeniem td04? co dokładnie było robione z kolektorem turboworks, skąd ogarnąłeś węże oleju (splyw. doplyw) i jak to się prezentuje kosztowo. moze byc pw ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, mebleusz napisał:

jak z włożeniem td04? co dokładnie było robione z kolektorem turboworks, skąd ogarnąłeś węże oleju (splyw. doplyw) i jak to się prezentuje kosztowo. moze byc pw ;)

Przycinałem kolektor, ponieważ flansza była na tyle wysoka że trzymał odlewa na głowicy. Dodatkowo równałem otwory pod uszczelkę, ponieważ jak przystało na chiny to idealnie nie było. Na koniec planowanie płaszczyzny pod turbosprężarkę i miejsca styku z głowicą. Równałem również wszystkie syfy z kolektora.  Węże kułem w hydrokraku. Pomierzyłem sobie odpowiednio długości i na wkrętkach puściłem. Spływ oleju, przycinałem początkową flansze oraz końcową, sprawdziłem długość i z potrzebnym na wymiarem udałem się do hydrokraku. Tam dostałem przewody wszystkie, odporne na olej, temperatury i ciśnienia. Jedyne z tych przewodów co mam do poprawy, to zasilanie płaszcza wodnego, muszę zmienić wejście na kolanko 90 stopni. Co do wkładania td04 to była zabawa z obracanie, konkretnie to ułożenie gruszki od westgate wiązało się z spawaniem łapki odpowiedniej, następnym razem coś z zewnętrznym mam nadzieje.

Edytowane przez DaveDaveDave
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17439624_1431314926899802_1589759428_n.j

17453626_1431314923566469_441830494_o.jp

Po strojeniu wleciał komplet nowych cewek, uwzględniając przejście na nieco nowszy model dla lepszych zapłonów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyszło strojenie na tym setupie? przy ilu pełny boost ile dmuchane? razem z ziomem ogarniamy a6 na prawie identycznym setupie :) i przy dobrym doładowaniu jest też troche padaczka z zapłonem.+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.0 od 3krpm przy 3.5k już jest pełny do czerwonego pola. Zapłon sprawiał spore problemy, ale teraz na cewkach nowej generacji samochód idzie baaardzo płynnie w porównaniu z tym co było wcześniej. Jeszcze wydech trzeba sprawdzić czy nie robi ciśnienia, będzie wszystko wiadome wtedy.  Paliwa spokojnie wystarcza na te moce.  Więcej info o GTO, bo to w końcu jego dzieło z strojeniem.  

 

Ale jak już wstanie to bardzo przyjemny efekt, pomimo 17 zimowych. 

Edytowane przez DaveDaveDave
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ile wydmuchało w sumie? Bo nigdzie żadnego info :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak uda mi się wyrwać z pracy na hamowanie to wrzucę wyniki. Aczkolwiek hamowanie w krakowie to jedynie orientacyjna sprawa, raz im wychodzi na plusie, a raz na minusie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.0 od 3krpm przy 3.5k już jest pełny do czerwonego pola. Zapłon sprawiał spore problemy, ale teraz na cewkach nowej generacji samochód idzie baaardzo płynnie w porównaniu z tym co było wcześniej. Jeszcze wydech trzeba sprawdzić czy nie robi ciśnienia, będzie wszystko wiadome wtedy.  Paliwa spokojnie wystarcza na te moce.  Więcej info o GTO, bo to w końcu jego dzieło z strojeniem.  
 
Ale jak już wstanie to bardzo przyjemny efekt, pomimo 17 zimowych. 

Ok czyli turbo wstaje praktycznie tak samo jak u nas, ile boosta 1.4-1.5?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainspirowałeś mnie :P
Dobre mody, dobrze się czyta. No i mogę coś się dowiedzieć przynajmniej :D
Z tymi cewkami jak jest? Pasują P&P, czy już koniecznie trzeba wirusa po wymianie od razu? Te niezaślepione miejsca dookoła cewki nie przeszkadzają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dave możesz opisać jak pozbyć się modułu zapłonu? Podobno przy tych nowszych cewkach już nie jest potrzebny.
Jak to ogarnąć?

Edytowane przez j4s2c2vr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adaptery od Sida to najmniejszy problem. One trzymają cewkę w ryzach, tak aby była prosto i nie wylatywała. Dopiero je zamówiłem wczoraj po montażu. 

Sprawa wygląda tak że na moduł puszczone jest sterowanie i z niego dopiero na nasze bidne cewki.  Wyciągasz z wiązki na moduł przewody przez wiązkę, nie ma potrzeby cięcia oryginalny osłon.  Ani ciągnięcia nowych kabli, powinny Ci wystarczyć oryginalne przewody. Ja miałem ten plus że miałem jeszcze wtyczki z przewodami z innej wiązki, więc nie musiałem zakuwać pinów. Cześć mas jest zapętlona w wiązce z modułu, masy bierzesz z dekla oraz oryginalnej wiązki idącej od ecu. Plusy podpinasz bez różnicy, tylko sterowania musisz odpowiednio podpiąć.  Z pierwszym lepszym schematem wiązki elektrycznej swojego silnika ogarniesz to bez problemu. 

Edytowane przez DaveDaveDave
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te cewki są z jakiegoś konkretnego silnika czy od każdego nowszego benzyniaka audi bd działać? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0tfsi i inne...
masz numery:
RED MKV FSI Coil Packs - 06E 905 115
BLACK MKV FSI Coil Packs - 07K 905 715 F
BLACK MKV TSI Coil Packs - 06F 905 115 F
BLACK MKVI TSI Coil Packs - 06H 905 115

 

Już przygotowuję u mnie ten mod :D i wywalenie ICM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Zbychuwow napisał:

Te cewki są z jakiegoś konkretnego silnika czy od każdego nowszego benzyniaka audi bd działać? 

Wydaje mi się że nawet z 1.8 będzie działać.  

17454806_1433347163363245_1337039665_o.j

mamy adaptery od SID, ory częsci vw. Prosto z pudełka., myślałem że to bezczelny odlew z chin. A to oryginalna część vw. :o

Edytowane przez DaveDaveDave
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...