Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężko odpala.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Na wstępie witam wszystkich.

Od kilku dni jestem posiadaczem Audi.  Potrzebuje waszej rady .

Mam problem z odpalaniem auta, trzeba długo kręcić by uruchomić silnik , jakieś 10 sekund.  Czasami jest tak że odpali po tych 10 sekundach a czasami odezwie się ale jakby się przydusi nie wkręci się na obroty i zgaśnie , a po kolejnym przekręceniu kluczyka odpala od razu.  Po uruchomieniu silnika pracuje równo , nie gaśnie i nie ma problemów podczas jazdy.  Kiedy wyłączę silnik i trochę postoi znów muszę go długo kręcić by uruchomić . Nie chce dać mechanikom wolnej ręki bo mnie na to nie stać , wiecie jak to jest będą wymieniać części aż dojdą co jest grane.  Macie jakieś sugestie co to może być ? 

PS

(poprawny kod silnika wprowadzę jutro jak sprawdzę)

Edytowane przez pavvell82
Opublikowano

Jak po postoju musisz go długo kręcić to prawdopodobnie czujnik położenia wału korbowego.

Podepnij VAG i sprawdź czy masz jakieś błędy.

Opublikowano

Nie mam.

Opublikowano

To zrób tak jak Ci napisałem wyżej.

Opublikowano

OK ale będę musiał zaczekać do piątku ze względów finansowych. Mam nadzieje że nic się nie stanie .

Opublikowano (edytowane)

A sorki, pomyliły mi się tematy :P

Sprawdź czujnik położenia wału korbowego i czujnik temp.

Edytowane przez k232
Opublikowano (edytowane)

Każdemu się zdarza :)  

Sprawdzę ten czujnik w piątek .

Filmik z porannego uruchamiania.

Edytowane przez pavvell82
Opublikowano

W Twoim przypadku jest walnięty czujnik temperatury na 4 piny a nie akumulator..

Opublikowano

Powodów może być kilka , nie tylko czujnik . Może być jeszcze sonda lub cofające się paliwo. Tak więc zacznij może od sprawdzenia błędów. 

Opublikowano (edytowane)

Tak zrobię.  Dzisiaj rano mnie zaskoczył bo po całonocnym postoju odpalił natychmiast po przekręceniu kluczyka ale to była jedyna taka sytuacja .

Winowajca został namierzony.

Okazał się nim regulator ciśnienia paliwa.

X-10-740-002-003.JPG

Dzięki za porady.

Edytowane przez pavvell82
Opublikowano

A przed wymianą tego regulatora patrzyłeś może na VAGU na korekty długo i krótko terminowe??

Opublikowano

A co z tym regulatorem sie dzieje i jaj spr czy do d*py ?

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Mi się wydaje, że jak jest słabe ciśnienie paliwa to ten regulator jest do wymiany. A jak słabe ciśnienie to słabo odpala..

Opublikowano
Dnia 21.03.2017 o 11:47, k232 napisał:

A przed wymianą tego regulatora patrzyłeś może na VAGU na korekty długo i krótko terminowe??

Nie patrzyłem , kolega ma kabel i program ale akurat padł mu dysk dzień wcześniej, a u mnie na windows 10 program nie chciał działać.

Opublikowano

Na windows 10 działa bez problemu :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...