pavvell82 Opublikowano 5 Marca 2017 Opublikowano 5 Marca 2017 (edytowane) Na wstępie witam wszystkich. Od kilku dni jestem posiadaczem Audi. Potrzebuje waszej rady . Mam problem z odpalaniem auta, trzeba długo kręcić by uruchomić silnik , jakieś 10 sekund. Czasami jest tak że odpali po tych 10 sekundach a czasami odezwie się ale jakby się przydusi nie wkręci się na obroty i zgaśnie , a po kolejnym przekręceniu kluczyka odpala od razu. Po uruchomieniu silnika pracuje równo , nie gaśnie i nie ma problemów podczas jazdy. Kiedy wyłączę silnik i trochę postoi znów muszę go długo kręcić by uruchomić . Nie chce dać mechanikom wolnej ręki bo mnie na to nie stać , wiecie jak to jest będą wymieniać części aż dojdą co jest grane. Macie jakieś sugestie co to może być ? PS (poprawny kod silnika wprowadzę jutro jak sprawdzę) Edytowane 5 Marca 2017 przez pavvell82
k232 Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 Jak po postoju musisz go długo kręcić to prawdopodobnie czujnik położenia wału korbowego. Podepnij VAG i sprawdź czy masz jakieś błędy.
pavvell82 Opublikowano 7 Marca 2017 Autor Opublikowano 7 Marca 2017 OK ale będę musiał zaczekać do piątku ze względów finansowych. Mam nadzieje że nic się nie stanie .
k232 Opublikowano 7 Marca 2017 Opublikowano 7 Marca 2017 (edytowane) A sorki, pomyliły mi się tematy Sprawdź czujnik położenia wału korbowego i czujnik temp. Edytowane 7 Marca 2017 przez k232
pavvell82 Opublikowano 7 Marca 2017 Autor Opublikowano 7 Marca 2017 (edytowane) Każdemu się zdarza Sprawdzę ten czujnik w piątek . Filmik z porannego uruchamiania. Edytowane 8 Marca 2017 przez pavvell82
k232 Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 W Twoim przypadku jest walnięty czujnik temperatury na 4 piny a nie akumulator..
jacek70 Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 Powodów może być kilka , nie tylko czujnik . Może być jeszcze sonda lub cofające się paliwo. Tak więc zacznij może od sprawdzenia błędów.
pavvell82 Opublikowano 8 Marca 2017 Autor Opublikowano 8 Marca 2017 (edytowane) Tak zrobię. Dzisiaj rano mnie zaskoczył bo po całonocnym postoju odpalił natychmiast po przekręceniu kluczyka ale to była jedyna taka sytuacja . Winowajca został namierzony. Okazał się nim regulator ciśnienia paliwa. Dzięki za porady. Edytowane 10 Marca 2017 przez pavvell82
k232 Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 A przed wymianą tego regulatora patrzyłeś może na VAGU na korekty długo i krótko terminowe??
KamcioooA4 Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 A co z tym regulatorem sie dzieje i jaj spr czy do d*py ?Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
k232 Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 Mi się wydaje, że jak jest słabe ciśnienie paliwa to ten regulator jest do wymiany. A jak słabe ciśnienie to słabo odpala..
pavvell82 Opublikowano 22 Marca 2017 Autor Opublikowano 22 Marca 2017 Dnia 21.03.2017 o 11:47, k232 napisał: A przed wymianą tego regulatora patrzyłeś może na VAGU na korekty długo i krótko terminowe?? Nie patrzyłem , kolega ma kabel i program ale akurat padł mu dysk dzień wcześniej, a u mnie na windows 10 program nie chciał działać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się