Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Problem przy wymianie oleju


louzan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. :wallbash:

Dziś wymieniałem olej standard spuściłem olej, odkręciłem filtr. Wszystko cacy po godzinie zacząłem wkręcać śrubę od misy olejowej no i kręce kręce zero oporu dokręciłem do końca ale dalej nie ma oporu i teraz nie mogę ani jej wykręcić ani dokręcić, jest wkręcona do końca. Co się mogło stać czy śruba się obrobiła czy to normalne tak zostawić, zalać olej i gdy ciśnienie w komorze się zbierze to ją dokręcić.

Czy lipa i muszę wykręcić misę olejową?? Rany ale LoL nie wiem co dalej miał ktoś podobny problem?? Zalałem starego oleju żeby sprawdzić czy cieknie przez tą śrubę i nic jest ok ale boje się że jak obpale to pod ciśnieniem wywali????

proszę o pomoc jak ktoś wie w czym tkwi problem???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz jak czulem ze nie chce dalej isc to juz na sile nie krecilem zeby nie ukrecic.Sprobuj wlozyc srubokret miedzy miske a glowke sruby zaluz klucz na glowke i sprobuj ja wykrecic odpychajac lekko srubokretem od miski powinna sie w ten sposob wykrecic :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czy siak co bys nei zrobił trzeba po wyjeciu korka wstawic nowy gwint misa jest aluminiowa i łatwo traci gwint proponuje odrazu zdjąc miske i wstawic tuleje z nowym gwinten i wiecej czucia przy dokrecaniu(chyba ze ktos wczesneij za mocno dokrecil)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czy siak co bys nei zrobił trzeba po wyjeciu korka wstawic nowy gwint misa jest aluminiowa i łatwo traci gwint proponuje odrazu zdjąc miske i wstawic tuleje z nowym gwinten i wiecej czucia przy dokrecaniu(chyba ze ktos wczesneij za mocno dokrecil)

No właśnie w tym problem że za cholerę nie mogłem odkręcić a gdy już puściło to tak że się nie da tego dokręcić. Nic teraz pora na mechanika bo sam za tą miskę olejową brać się nie będę.

Czyli mam rozumieć że obędzie się w ostateczności bez wymiany misy nawet jak ma uszkodzony gwint???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to będę miał pod górkę bez fachowej pomocy się nie obędzie :( jeszcze w pieprzonej Irl. będzie problem o fachowca.

A mam takie pytanie idzie. Że może bym tą śrubę jakoś uszczelnił do czasu aż wróćę do polandu ( 4 miechy) tylko teraz pytanie da radę spuścić olej inaczej niż odkręcając ten korek??? :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to będę miał pod górkę bez fachowej pomocy się nie obędzie :( jeszcze w pieprzonej Irl. będzie problem o fachowca.

A mam takie pytanie idzie. Że może bym tą śrubę jakoś uszczelnił do czasu aż wróćę do polandu ( 4 miechy) tylko teraz pytanie da radę spuścić olej inaczej niż odkręcając ten korek??? :kox:

a Ty w IE siedzisz? Bo mam tam znajomego mechanika koło Dublina :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to będę miał pod górkę bez fachowej pomocy się nie obędzie :( jeszcze w pieprzonej Irl. będzie problem o fachowca.

A mam takie pytanie idzie. Że może bym tą śrubę jakoś uszczelnił do czasu aż wróćę do polandu ( 4 miechy) tylko teraz pytanie da radę spuścić olej inaczej niż odkręcając ten korek??? :kox:

a Ty w IE siedzisz? Bo mam tam znajomego mechanika koło Dublina :mysli:

Hmm kurde z gory dzieki za dobre checi ale to jakies 350 kilosow odemnie i nawet nie wiem czy by niunia zajechala ale ewntualnie i w ostatecznosci jakby nie byl to dla ciebie problem podeslal bys mi na priv jakis namiar na niego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Zerwałeś gwint w misce olejowej. Sprawa jest prosta jeżeli masz jak podnieść auto - rozumiem, że jak wykręcałeś korek to auto jest u góry. Zdejmij całą miskę olejową i kup nową, może być używana z innego auta. Uszczelke kup nową w serwisie. Na uszczelke kup silikon do wysokich temperatur. Demontaż nie powinien być trudny bo tam są typowe śrubki, chyba 8'ki. A korek można kupić także nowy z nową uszczelką. Także cała naprawa - jeżeli masz już części - powinna zabrać około godziny.

Jeżeli nie masz wprawy to nie kombinuj z gwintowaniem - dla Ciebie będzie to dużo pracy i efekt może być inny od oczekiwanego, a tak proste przykręcanie śrubek. A swoją drogą, to zwróć uwagę jak przykręcasz śruby, jak masz zbyt długi klucz to nie czuć siły przykręcania i łatwo zerwać każdą śrubę.

No powodzenia, ale spróbuj sprawdźić przed odkręcaniem miski czy gwint nie jest zerwany tylko na śrubie-korku. Jeżeli zerwane na misce to nie zastanawiaj się i zrób porządnie, tak jak opisałem powyżej - innej drogi nie ma. Koszty bedą mniejsze w ostatecznym rozrachunku. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to będę miał pod górkę bez fachowej pomocy się nie obędzie :( jeszcze w pieprzonej Irl. będzie problem o fachowca.

A mam takie pytanie idzie. Że może bym tą śrubę jakoś uszczelnił do czasu aż wróćę do polandu ( 4 miechy) tylko teraz pytanie da radę spuścić olej inaczej niż odkręcając ten korek??? :kox:

a Ty w IE siedzisz? Bo mam tam znajomego mechanika koło Dublina :mysli:

Hmm kurde z gory dzieki za dobre checi ale to jakies 350 kilosow odemnie i nawet nie wiem czy by niunia zajechala ale ewntualnie i w ostatecznosci jakby nie byl to dla ciebie problem podeslal bys mi na priv jakis namiar na niego

moge ci podać jego GG jeśli Ci sie przyda, bo tylko w ten sposób mam z nim kontakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...