Piotrek1991 Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 (edytowane) Witam, Problem polega na tym że od jakiegoś czasu auto sporadycznie złapało 4 razy notlaufa. Raz na tydzień. Przez ostatnie 3 miesiące pokonywałem krótsze trasy, zazwyczaj miasto. Zima na niedogrzanym silniku nie da rady butować w mieście. Sztanga została sprawdzona i zmienia swoją pozycje z ON na OFF. Po podłączeniu vaga wyrzuciło błąd: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviatio P1557 - 35-10 - - - Intermittent Zrobiłem logi dynamiczne dla grup: 001, 003, 004, 008, 010, 011. W linkach przesyłam logi: http://vaglog.pl/log-001_jtG6p.htmlhttp://vaglog.pl/log-003_pkgWLwU.htmlhttp://vaglog.pl/log-004_6r4ekB.htmlhttp://vaglog.pl/log-008_68ahn.htmlhttp://vaglog.pl/log-010_9qBd3.htmlhttp://vaglog.pl/log-011_88hby29.html Tutaj jeszcze jeden dodatkowy log z grupy 011:http://vaglog.pl/log-011_2NHQ8.html Prosiłbym o ocenę jak to tam wszystko trybi. Czekam na info Pozdrawiam Edytowane 10 Marca 2017 przez Piotrek1991
Piotrek1991 Opublikowano 11 Marca 2017 Autor Opublikowano 11 Marca 2017 Witam, Nikt nic nie napisze odnośnie moich logów jak to wygląda? Czekam na info. Byłbym wdzięczny za jakieś info.
Galetto Opublikowano 11 Marca 2017 Opublikowano 11 Marca 2017 Masz przeładowanie w okolicy 2000 rpm. w jednym logu nawet spore. Wystarczy, że utrzymało się przez dłuższą chwilę i notlauf i błąd. Geometria może się trochę przycinać. Czasami wypada depnąć, aby kierownice popracowały w pełnym zakresie. Synchro wałka trochę niestabilne. Poza tym ogólnie jest OK.
Piotrek1991 Opublikowano 11 Marca 2017 Autor Opublikowano 11 Marca 2017 Dzięki za info. auto ostatnio przegoniłem na trasie ostrzej na obrotach i puki co jest ok. Odnośnie wałka rozrządu masz na myśli że przydała by się regulacja na kole rozrządu?? W aucie wymieniałem rozrząd 400km temu i temat regulacji zostawiłem na pózniej. Wskazania powinny być bliżej 0.
Galetto Opublikowano 11 Marca 2017 Opublikowano 11 Marca 2017 Synchronizacja powinna być na jednym poziomie, a tu widać wartość skacze tak jakby coś nie tak z naciągiem paska. Czy to minus czy plus to najlepiej sobie po testować bo różnie silniki reagują.
Piotrek1991 Opublikowano 11 Marca 2017 Autor Opublikowano 11 Marca 2017 Dzięki za ciekawe informacje. Przyjrzę się naciągowi paska, sugerujesz za mocne naciągnięcie czy za luźne? Pasek był mocno naciągnięty przy wymianie, jak na moje oko i reke . Podczas wymiany rozrządu wymieniłem: pompę wody, rolkę, napinacz, oraz tłumik drgań. Tłumik ustawiłem na odległość 4mm od napinacza dźwigni. Cały zestaw był firmy INA. Zrobię logi statyczne dla gruby 004. Wstawiam kilka fotek z wymiany rozrządu. Wiem ustawienie koła względem śrub nie jest odpowiednie ale niestety nie chciałem ruszać koła przy wymianie, w aucie wymieniałem już drugi raz rozrząd i tak wcześniej było ustawione, nie koniecznie dobrze.
Piotrek1991 Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Opublikowano 13 Marca 2017 (edytowane) Witam, Wrzucam logi statyczne dla wartości wałka rozrządu. Czy wartość na wolnych skacząca maxymalnie między -0,6 na -1,7 jest ok ? Logi: http://vaglog.pl/log-004_iw71Rt.html Edytowane 13 Marca 2017 przez Piotrek1991
Damjan Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 U mnie też kąt ustawiony na 0 skacze do wartości 1,1. Rozmawiałem w tym temacie ze swoim mechanikiem i youtuberem który robi filmy z rożnymi naprawami TDI. Od obydwu dostałem informację, że niektóre silniki tak mają albo też może być wyrobiona guma na kole wałka rozrządu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się