Pawlo 2004 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Teraz mi się przypomniało, dzisiaj u nas jest mała mgła i podjezdzam pod sklep a jakiś kolo mnie się pyta czy to ja jestem kierowca tego audi, no to mówie, ze tak a on mi mówi, ze jazda na halogenach jest zakazana w zabydowaniu a nawet na trasie, mozna ich tylko uzywać na zakrętach czy łukach Zapytałem go czy sienaćpał albo coś? a on mówi ze nie ma zwyczaju ćpać jak juz to pić ale dzisiaj nie pił tylko zmarzł Tak więc powiedzcie mi jak to jest z tymi halogenami, mam na myśli tylko halogeny bez przeciwmgielnego z tyłu. Jak dla mnie to koleś coś namotał albo naprawde przemarzł
Yelo Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Zmarzł Przeciwmgielne przednie można używać przy mgle zawsze albo bez mbły na drodze krętej. Przeciwmgielne tylne przy widoczności poniżej 50m wolno używać.
GILI Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Zmarzł Przeciwmgielne przednie można używać przy mgle zawsze albo bez mbły na drodze krętej. Przeciwmgielne tylne przy widoczności poniżej 50m wolno używać. nawet w deszczu można,ale w obszarze zabudowanym nie zabardzo