zima022 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Panowie chciałbym załozys filtr sozkowy do sinika 2.6v6 tylko nie wiem gdzie go szukac poniewaz na (górnej) obudowie orginalnego filtra jest umocowana przepływka Czy sa jakies przejscia moze?? pradzcie czy stozki juz do tego przystosowane
SYKET Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Da sie założyć stożek,trzeba trochę pokombinować,a to co jest w obudowie filtra to nie jest przepływka,wyjmij ten moduł z obudowy,w razie potrzeby przedłuż przewody i przykręć do blachy w komorze silnika najlepiej daleko od gorących elementów,bo to cudo musi mieć chłodzenie.Ja umocowałem to w zderzaku pod lampą.I teraz spokojnie zakładaj filtr.
zima022 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2009 oki dzieki za inf.SYKET a ma jeszcze pytanko jaki sożek? chodzi mi o wielkosc
SYKET Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Kupiłem taki standardowy z allegro za 36 zł,i spisuje sie dobrze,ale niespodziewaj sie piorunujących efektów w mocy.Przyrostów nie ma,przynajmniej ja nie odczułem,moze jest bardziej elastyczny,ale dzwięk super.
zima022 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2009 o dzwięk mi głównie chodzi :>
radi Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Ja ma to tak zrobione-dzwiek ze storzka jest super przy v 6
seba1-2 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 no kolego straszną rzeźbę zrobiłeś z tym stożkiem... ale wiem wiem dla was liczy sie tylko dzwiek
denveco Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 No mnie też to zastanawia jaki to storzek wpierniczyć. Ten dzięk nie moge skumać jak się zmienia znaczy jaka barwa jest tego dźwięku?? Bardziej rasowa jest ta V6?? Czy poprostu okręcić tą obejmę od karbownicy wyciągnąć ją trochę i wtedy dzwięk jest taki sam jak by był stozek czy też deczko inny?? Jaki sozek polecacie KN jest dobrej firmy?? Czy od tej karbownicy do stozka musze dodac jakąs przedluzke czy moge bezposrednio do tej karbownicy przymocowac filt?? Nie zapominając też o tej przepływce.
gregory Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 Montując taki stożek jak na tym zdjęciu na bank z czasem będą problemy z przepływką. Słabo filtruje, a pryskając go syto olejkiem zaszkodzisz przepływce, bo olejek nie ma się nawet gdzie osadzić. Ścianki za cieńkie, jak papier. Poza tym podczas jazdy w ostrym deszczu stożek będzie naciągał wodą, bo nie jest osłonięty. Za porządny stożek trzeba wydać min. 200zł, to całkiem inny przedział cenowy, ale przepływka jeszcze droższa.
gregory Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 Jakby ktoś był zainteresowany to mam porządny stożek Pipercross na zbyciu. Nówka sztuka. Wej. 70mm.
grzes1150 Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 A po za efektami dźwiękowymi to jakie plusy daje filtr stożkowy?
poziek Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 A po za efektami dźwiękowymi to jakie plusy daje filtr stożkowy? w seryjnych autach nic nie daje
gregory Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Ja bym powiedział, że o ile w wolnossących niewiele daje poza dzwiękiem, to w turbo doładowanych coś jednak dają. Turbo się łatwiej wkręca. Stosując do tego Down Pipe zamiast kata mamy turbo kick automatycznie nieco odrobine niżej.
poziek Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Ja bym powiedział, że o ile w wolnossących niewiele daje poza dzwiękiem, to w turbo doładowanych coś jednak dają. Turbo się łatwiej wkręca. Stosując do tego Down Pipe zamiast kata mamy turbo kick automatycznie nieco odrobine niżej. nic nie dają...najwięcej dają downpipy i TIPy a nie stożki - sprawdzone na hamowni w kilku autach
gregory Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 Jeśli zostało to sprawdzone na hamowni to ok, nie mam powodu negować tego. Ja wiem jedno, moje auto było wystrojone na sztywnym TIP-ie i stożku ITG. Jak miałem problem z szarpaniem to próbowałem wszystkiego aby sobie z tym poradzić i na próbe założyłem też ori puche z ori filtrem, ale na zwykłej gumowej rurce, dokładnie tak jak to w oryginale jest. To auto nie chciało wogóle jechać, tak jakby brakowało powietrza i to sporo. Doładowanie na wskaźniku ledwo w żółwim tempie się podnosiło. Mogła to być wina gumowej rurki, że duże turbo ją po prostu całkowicie zassało, nie wiem. Fakt faktem, że auto nie chciało jechać. Może w najbliższym czasie przetestuje ori puchę na sztywnym TIP-ie to się sam przekonam na własnej skórze.
poziek Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 Może w najbliższym czasie przetestuje ori puchę na sztywnym TIP-ie to się sam przekonam na własnej skórze. to jest jedyne rozwiązanie...już przetestowane u mnie...i dało najlepsze efekty
gregory Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 A może Poziek przypomnij jak wyszło to na hamowni u ciebie: ori filtr kontra stożek gąbkowy. Ile KM na + dla stożka. Ja nie wyobrażam sobie 300 konnego 1.8T na seryjnej puszce i filtrze. Podciśnienie w zasysie od turbo jest znacznie większe niż na stożku, bo ori filtr nie ma takich przepływów i jest restrykcyjny. Zresztą tak jak większość seryjnych gratów w 1.8T . Chyba, że w słowach "jedyne rozwiązanie" chodzi ci o kompromis między funkcjonalnością/bezpieczeństwem/parametrami.
poziek Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 No właśnie na seryjnej puszcze powietrza zrobiłem 13,17... i auto reaguje najlepiej z seryjna puszką. W usa chłopaki mówią, że jedyne co się udało Audi to właśnie konstrukcja dolotu powietrza. Najważniejsza sprawa w układzie dolotowym w 1.8T to sztywny TIP -czyli turbo inlet pipe... to daje najlepsze rezultaty w połączeniu z seryjna puszką
gregory Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 Ja tam śmigam na stożku ITG, piore/nasączam go co ~10k km i nie widzę żadnych negatywów tego, wręcz przeciwnie , a po stronie seryjnej puchy jak narazie widzę. To, że ta pucha to jedyne co się Audi udało to przesada. Amerykańce niech sobie lepiej chryslera, albo mustanga krytykują , a jest co. Finito.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się