Tajfun211 2 Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 (edytowane) Witam, Dzisiaj u brata w A4 B6 (1.9 TDI AVF) usłyszeliśmy dziwny szum z okolic rolek i napinacza rozrządu. Rozrząd z napinaczem, rolką i pompą wody wymieniany rok temu, przejechane na nim max 15 tysięcy km. Czy możliwe aby już się skończył napinacz albo rolka? Zrobiliśmy też logi z grupy 04 i tak to wygląda: Statyczny: Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_mo02Hi1.html Dynamiczny: Grupy 004, 010: http://vaglog.pl/log-004_010_i7z1wK8.html Edytowane 19 Marca 2017 przez Tajfun211 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tajfun211 2 Opublikowano 20 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Czy mógłby ktoś doświadczony zerknąć na te logi, wydaje mi się że to nie jest normalne jak kąt synchronizacji waha się od 0 do nawet 3,9 stopnia pod obciążeniem... a na jałowym lata pomiędzy 0 a 1,1 stopnia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarekJ 2 Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Ustaw śruby regulacyjne koła walka rozrządu na środku zakresu regulacji (potocznie fasolki) oraz napnij poprawnie pasek rozrządu. Powinno się poprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tajfun211 2 Opublikowano 20 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Godzinę temu, CzarekJ napisał: Ustaw śruby regulacyjne koła walka rozrządu na środku zakresu regulacji (potocznie fasolki) oraz napnij poprawnie pasek rozrządu. Powinno się poprawić. Wskaźnik napinacza idealnie w środku okienka, dzisiaj jeszcze dokładnie przysłuchamy się skąd dochodzi odgłos, ale ewidentnie wycie nasila się po zdjęciu osłony paska rozrządu. Dla porównania zdjęliśmy osłonę u mnie w aucie i niczego takiego nie słychać, zrobiliśmy też logi u mnie i kąt synchro stoi jak drut w miejscu na jałowym a przy obciążeniu wychyla się o maks 1,5 stopnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tajfun211 2 Opublikowano 10 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Witam, Auto już naprawione wszystko się wyjaśniło. Ponowna regulacja oraz ustawienie napinacza nic pomogło dalej kąt wychodził poza zakres na dynamicznym i skakał jak szalony na jałowym. Wymiana na nowy pomogła teraz stoi jak drut. Dźwięk który było słychać okazało się ze był od pompy która już się pomału kończyła ... szok auto po wymianie kompletnego rozrządu z pompą wody przejechało 15 tysięcy km przez rok czasu !, nie chcę myśleć nawet co by było jak by się rozleciała... (posłuchajcie dźwięk na filmie jaki nagrałem) Po wymianie pompy wody na nową jak ręka odjął znów słychać tylko i wyłącznie zdrowy dźwięk silnika. Rozrząd dwa razy rozbierany ale warto było. Części poszły do reklamacji sprzedawca obiecał zwrot za części. Poniżej filmik na którym nagrałem ten odgłos: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się