mikulag Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Witam. Mam problem ze spryskiwaczami. Już od ok. -3 st. przestają mi działać. Jak prysnę odmrażaczem do zamków w ich ujścia przewodów wyprowadzających w masce i poruszam zesztywniałymi przewodami, to coś tam zaczyna z nich kapać (ale nie na tyle mocno żeby zmyć brud z szyby). Dodam, że sytuacja nie zmienia się po przejechaniu 100km. Czy to jest normalne w 3 letnim samochodzie tej klasy? Wcześniej miałem dużo starsze samochody, niższych klas i takie rzeczy się nie działy... Bardzo proszę o jakieś rady. Może powinienem wymienić te spryskiwacze? Pozdr. Ps. Samochód trzymam pod chmurką.
Cuber Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 hmmmm a moze masz letni płyn i dolałes zimowego a w przewodach zostal letni i zamarzł poprostu :gwizdanie:
Tomeks Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 kiepski płyn,innej możliwości nie widzę,skoro użycie odmrażacza pomaga. wlej porządny zimowy i pryskaj przez chwilę,aż cały kiepski zejdzie z przewodów.
mikulag Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2009 hmmmm a moze masz letni płyn i dolałes zimowego a w przewodach zostal letni i zamarzł poprostu :gwizdanie: To nie to. Już od pierwszego śniegu w listopadzie wlewam zimowy... Ps. Przepraszam za źle umieszczony wpis.
Cuber Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 hmmmm a moze masz letni płyn i dolałes zimowego a w przewodach zostal letni i zamarzł poprostu :gwizdanie: To nie to. Już od pierwszego śniegu w listopadzie wlewam zimowy... Ps. Przepraszam za źle umieszczony wpis. hmmm no to dziwne jak użycie odmrażacza pomaga :gwizdanie: jaki wlales płyn zimowy ?
Tomeks Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 a jak jest tem. na + to działają normalnie tak? a może ty wlałeś koncentrat zamiast płynu ,na - gęstnieje i nie leci?
witek_1308 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 bardzo ciekawe ale ja mam podobnie. plyn z BP, wiec moze nie jest najgorszy...
mikulag Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2009 hmmmm a moze masz letni płyn i dolałes zimowego a w przewodach zostal letni i zamarzł poprostu :gwizdanie: To nie to. Już od pierwszego śniegu w listopadzie wlewam zimowy... Ps. Przepraszam za źle umieszczony wpis. hmmm no to dziwne jak użycie odmrażacza pomaga :gwizdanie: jaki wlales płyn zimowy ? Kurcze, nie wiem, butelkę wywaliłem, ale jakiś niedrogi z hipermarketu. Na pewno pisało, że do temp. - 22st. Natomiast wcześniejszy, to ni cholery nie pamiętam. O czymś takim jak koncentrat, to pierwszy raz słyszę. Być może przez pomyłkę takim właśnie zalałem wcześniej zbiornik - ale czy koncentrat nie jest znacznie droższy (?), bo mysle iż zapamiętałbym, że zapłaciłem kilka razy więcej niż zwykle. Ps.Dziękuję wszystkim za zainteresowanie...[br]Dopisany: 07 Styczeń 2009, 20:50_________________________________________________ a jak jest tem. na + to działają normalnie tak? Tak. Przy dodatnich temperaturach jest wszystko OK.
Madas Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Vario miał ostatnio dokładnie to samo zalał następnie płyn dobrej jakości i już mu wszystko działało jak należy .... wydaje mi się że to wina płynu
ArkadiuS Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 To, że napisali -22st C nic nie znaczy. Płyn mógł leżeć ładny czas i zwietrzał. Kup jakiś lepszy i zobacz czy nadal źle się dzieje. Ja też mam zalany jakiś badziew z marketu, ale dziś jechałem autostradą i było -25st C i dopiero płyn zaczął zamarzać.
mikulag Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2009 A czy jest sposób, żeby szybko usunąć płyn ze zbiornika? Bo z wypryskaniem go w standartowy sposób będę miał problem, gdyż po pryśnięciu odmrażaczem zaledwie coś tam kapie, więc w ten sposób zajmie mi to pół dnia. Nie mam też garażu, w którym mógłbym autko odmrozić. Ewentualnie przyjdzie mi poczekać do odwilży...
Tomeks Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 najłatwiej będzie ściągnąć przewody przy spryskiwaczach,bo do zbiorniczka jest kiepski dostęp.
mikulag Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2009 najłatwiej będzie ściągnąć przewody przy spryskiwaczach,bo do zbiorniczka jest kiepski dostęp. Czy będzie to skomplikowana operacja? - są tam jakieś zaczepy, śrubki, czy cuś takiego? Sory za głupie pytania, ale jestem zupełnym laikiem.
Tomeks Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 najłatwiej będzie ściągnąć przewody przy spryskiwaczach,bo do zbiorniczka jest kiepski dostęp. Czy będzie to skomplikowana operacja? - są tam jakieś zaczepy, śrubki, czy cuś takiego? Sory za głupie pytania, ale jestem zupełnym laikiem. zwykłe gumowe,wciskane wężyki
mikulag Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2009 najłatwiej będzie ściągnąć przewody przy spryskiwaczach,bo do zbiorniczka jest kiepski dostęp. Czy będzie to skomplikowana operacja? - są tam jakieś zaczepy, śrubki, czy cuś takiego? Sory za głupie pytania, ale jestem zupełnym laikiem. zwykłe gumowe,wciskane wężyki Dzieki.
grzesiekk23 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Witam. Moim skromnym zdaniem jest to tylko i wyłącznie wina płynu. Tydzień temu przerabiałem ten problem, wracając do domu podczas długiej trasy skączył mi się płyn, kupiłem na stacji Petrochemi Płockiej temperatura na zewnątrz -10 godz 20:00. Suma sumarum po przejechaniu ok 40km (dopuki nie skączył sie stary płyn z przewodów) przestało psikać płyn po prostu zamarzł. Na opakowaniu oczywiści pisało że płyn do -22. Nastepnego dnia wszystko spuściłem z pojemnika na płyn i zalałem płynem PSIK PSIK AUTOLAND-u z aprobatą AUTO ŚWIAT-u. Przy - 20 nie było problemów tylko trochę zrobił sie gęstrzy. Ogólnie płyn polecam.
Yelo Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 A ja polecam płyn z BP, jako jedyny na rynku nie jest robiony w oparciu o alkohol i nie zamarza na zimnej szybie (alkoholowe nawet do -50 zamarzają, jeżeli szyba jest zimna).
Cuber Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 na temat płynów tutaj jest temat :gwizdanie: http://www.a4-klub.pl/smf/test_jaki_plyn_do_spryskiwaczy-t60234.0.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się