Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 tfsi CJEB bład silnika P2556


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Pojawił mi się błąd silnika o nr p2556.

Kontrolka silnika w kolorze żółtym i brak jakiś innych objawów.

No może po za takim iż mam wrażenie , że podnosi mi się poziom płynu chłodniczego.\

Proszę o pomoc co to może być. Kable i wtyczki przejrzałem i nic nie widać. Wymieniłem dwa czujniki temp. od płynu chłodzącego. Nic to nie dało.

Trzy miesiące temu naprawiałem Termostat i pytanie, czy trzeba go adaptować? Tylko trzy miesiące ok i teraz nagle problem. Może to jest wina? A może zbiorniczek z płynem chłodniczym i czujnik pod nim?

Info z VCDS:

1 Fault Found:
15473 - Engine Coolant Level Sensor/Switch 
          P2556 00 [175] - Electrical Malfunction
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 44832 km
                    Date: 2017.03.18
                    Time: 00:41:51

                    Engine speed: 0.00 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 58 °C
                    Intake air temperature: 19 °C
                    Ambient air pressure: 980 mbar
                    Voltage terminal 30: 12.363 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Engine: operating status: ES
                    Engine temp. management actuator: raw value: 0
                    Engine temperature management actuator: stop open: 145
                    Engine temperature management actuator: after-run stop: 3948
                    RVC_SP: 86.50 °
                    RVC_AV: 0.00 °
                    RVCPWM: -100.000 %

 

Opublikowano

Witam.

Pomoże ktoś mi z tym błędem?

Pozdrawiam

TF

Opublikowano

Dla potomnych jak mają taki błąd w moim przypadku okazało sie iż uszkodzony jest termostat - moduł elektroniczny zalany cieczą chłodzącą.

Dodatkowo po wyjęciu kostki z termostatu widać było delikatne mokre na pinach, czyli płyn już tam się dostał.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...