Daaron Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 (edytowane) Znajomy ostatnio dzięki programowi wyciągnął niecałe 180km w swoim Sharanie 1.8t (fabrycznie 150km) i zastanawiałem się czy można bez ogromnych wydatków podnieść nieco moc w zdrowym silniku A4B5 1.8T 180km (AJL) gdzieś do 200- 210hp? Nie koniecznie program, może jakieś części? Turbina? Wtryski? Downpipe? Jestem zielony w temacie, ale trochę brakuje mi mocy. Edytowane 14 Marca 2019 przez Daaron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Nie ma czegos takiego jak nie koniecznie program bo jak zmienisz czesci a nie zrobisz programu to bedzie d*pa. Przeczytaj podwieszony post, jestale wszystko napisane Zawartość dodana 3 minutes later Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daaron Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Jestem zapoznamy z tym tematem, ale tam celują w spore wartości a nie interesuje by łatwo zwiększyć moc do 200-210hp bez nadmiernego obciążania silnika. Oczywiście jeżeli program jest wymagany to nie będzie z tym problemu pytanie co technicznie można zmienić dla tych 20-30 kucy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Technicznie to nie ma miejsca dla oszczednosci. Chocbys wrzucil turbo od scani V8 to i nie zrobil programu to mpcy nie przybędzie. Umow sie z tunerem to ci powie co trzeba. Ogolnie mozesz sie zaopatrzyc w wieksze wtryski i gdybys mial dp ic i tip mozna sie spodziewa wiekszego przyrostu bo zakladam ze nie chcesz turbo wymieniac a fmic jest drogi wiec pewnie wyjdzie ze wywalisz kata wieksze wtryski i program i twoje oczekiwania beda spelnione. Bez fmic auto bedzie slablo w gorace dni ale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enczu Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Nie zapominajmy o tym, że po programie turbo będzie mocniej ładowało i temperatura się podniesie, a w lato turbo będzie się grzało, więc musisz pogadać z gościem, który będzie robił Ci program, żeby zrobił to z głową. Ale jeśli chcesz wycisnąć ile trzeba to fmic by się przydał. Złota zasada - tanio nie będzie dobrze, dobrze nie będzie szybko, tanio i szybko nie będzie wcale Jak coś robić to porządnie. Zawsze możesz wrzucić hybryde zamiast aktualnego turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daaron Opublikowano 14 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 (edytowane) Chciałbym odświeżyć temat, samochód dalej ten sam aczkolwiek przywrócona seria i ogólnie samochód do bardzo dobrego stanu, kondycja silnika dobra. Planuję osiągnąć 230- 240km według tematu na forum do tego potrzebne są: - turbo: K03S / K04 / hybryda - większe wtryski ( conajmniej 380cc ) - wydajniejszy intercooler - downpipe - program Więc to jest jasne, a jak sprawa się przedstawia jeśli chodzi o sprzęgło, hamulce również wymagają wymiany do tych 230/240 kucy? Myślałem o wymianie piast na te z S3 albo A6 i wtedy pasowałyby nawet z A8 hamulce. I sprzęgło standardowo w kevlar. Tylko czy to jest konieczne? Edytowane 14 Marca 2019 przez Daaron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid221 Opublikowano 14 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 2 godziny temu, Daaron napisał: Chciałbym odświeżyć temat, samochód dalej ten sam aczkolwiek przywrócona seria i ogólnie samochód do bardzo dobrego stanu, kondycja silnika dobra. Planuję osiągnąć 230- 240km według tematu na forum do tego potrzebne są: - turbo: K03S / K04 / hybryda - większe wtryski ( conajmniej 380cc ) - wydajniejszy intercooler - downpipe - program Więc to jest jasne, a jak sprawa się przedstawia jeśli chodzi o sprzęgło, hamulce również wymagają wymiany do tych 230/240 kucy? Myślałem o wymianie piast na te z S3 albo A6 i wtedy pasowałyby nawet z A8 hamulce. I sprzęgło standardowo w kevlar. Tylko czy to jest konieczne? sprzęgło raczej do zmiany albo jednomas i tarcza 240mm lub komplet z awx . znajomy przy 220 km wykończył 2 sprzęgła pierw ślizgająca się seria a następnie jak obił kevlarem to docisk pękł na 3 części i skończyło się na jednomasie i tarczy 240 hamulce to już sam sobie musisz odpowiedzieć moim zdaniem na pewno bo jak dla mnie to one są dużo za słabe już do serii nie wiem o jakich ty piastach z s3 mówisz ale do zmiany hamulców to raczej zwrotnice i to z s4/passat w8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daaron Opublikowano 15 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 To słabo bo mam nowe sprzęgło i nowy dwumas :/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się