Patryk Lebiedziński Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 witam, chodzi o to ze moje strasznie zamula do 2 tys obrotów, bardzo słabo sie zbiera, dopiero jak załączane jest turbo to idzie normalnie, zdarzyło mi sie kilka razy ze przy własnie takiem wolnym przyspieszaniu, gdzie auto wyraznie sie męczyło to odcieło mi turbo, wyłaczenie i właczenie samochodu pomoga, co moze być przyczyną czegoś takiego, dodam ze turbo jest swieze, tzn po regeneracji kilka msc temu.
Jarol Opublikowano 22 Marca 2017 Opublikowano 22 Marca 2017 Pewnie z dołu nie masz doładowania. Zrób logi dynamiczne to będzie można cos więcej powiedzieć
Patryk Lebiedziński Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Opublikowano 23 Marca 2017 ciezko bedzie z logami, ale sprobuje ogarnac to z kims, a cos tak na sucho, bo na kanał mg w kazdej w chwili wjechac, słyszałem ze moga byc to nawet proste przewody od podcisnienia
jacekbalcerzak Opublikowano 25 Marca 2017 Opublikowano 25 Marca 2017 ja mialem kiedys problem z wpadaniem w tryb awaryjny tak jak u Ciebie tyle ze u mnie zdarzało się to przy wyprzedzaniu pomogło czyszczenie EGR
ebek93 Opublikowano 27 Marca 2017 Opublikowano 27 Marca 2017 Sprawdź przeplywkeWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Patryk Lebiedziński Opublikowano 29 Marca 2017 Autor Opublikowano 29 Marca 2017 Problem rozwiazany, pomogła wymiania przewodów od podcisnienia, chyba 2 były uszkodzone. Mam za to inne pytanie, chodzi o to ze po odpaleniu auto nie miało w ogole mocy i obroty wariowały, spadały do 600-700 i po chwili auto gaslo lub nie, po dodaniu gazu w podłoge rosly bardzo powoli dopiero po kilku sekundach mialem 3/4 tys, przy ruszaniu z wysokich obrotów spadało od razu do 1 tys, po 10 minutach wszystko wracało do normy. juz drugi raz zdarzyła mi sie taka sytuacja, pierwszy raz po myciu silnika, rozumiem mogłem zalac jakis czujnik albo kable, a drugi raz dzisiaj, zostawiłem auto na deszczu na 3/4h wracam i cos takiego.
Lukasz_N Opublikowano 31 Marca 2017 Opublikowano 31 Marca 2017 Sprawdź uszczelnienie puszki sterownika silnika na podszybiu. Prawdopodobnie woda się tam dostaje i stąd takie objawy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się