nusiek Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 Witajcie, nie dawno zakupiłem a4 b5 quattro i jest w niej problem z prędkociomierzem, mianowicie dochodzi on do 20km/h po czym tak skacze raz niżej raz wyżej, chciałbym też zauważyć że do 20km/h dochodzi jak mam już z 80 km/h. Podpiełem auto pod komputer, zero błędów jak uruchamiam test zegarów to licznik ładnie pracuje, w teście by zatrzymał się na połowie skali też sie ładnie zatrzymuje. Co może być przyczyną ? Impulsator na skrzyni ? Dziś go wykręciłem przeczyściłem kostkę ale nie pomogło. Myślę że licznik jet sprawny, czy jednak wina może być po jego stronie ?
Adrian1727 Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 Ciężko tak wywróżyć. Liczniki potrafią zaskakiwać, u mnie jak nie licznik nie pokazywał temperatury cieczy, robiłem test zegarów i był 100% sprawny a okazało się że wina licznika a nie czujnika temperatury. Skoro czujnik i wtyczkę przeczyściłeś, to radziłbym żebyś podjechał do kogoś znajomego,kolegi który ma takie auto jak ty i podmienić licznik wtedy będziesz na 100% pewny za co się wziąć, czy za licznik czy za czujnik, bo inaczej nikt z forum nie wywróży na 100%, możemy tylko doradzać
LukiA4B6 Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 silniczek umiera , miałem to samo , wymiana pomogła Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
nusiek Opublikowano 22 Marca 2017 Autor Opublikowano 22 Marca 2017 Czujnik można wykluczyć dziś założyłem nówkę nic to nie dało, poprawiłem też styki na kostce. Niestety nie bardzo mam od kogo pożyczyć zegar więc muszę jakiś kupić, teraz pytanie czy to musi być dokładnie od 2.8 v6 czy może być od 2.6 lub 1.8 ? Zegary mam VDO jedna kostka niebieska druga żółta. Po allegro widzę też ze sa z jedna niebieska a druga zielona jest jakaś różnica ?
Adrian1727 Opublikowano 22 Marca 2017 Opublikowano 22 Marca 2017 5 minut temu, nusiek napisał: Czujnik można wykluczyć dziś założyłem nówkę nic to nie dało, poprawiłem też styki na kostce. Niestety nie bardzo mam od kogo pożyczyć zegar więc muszę jakiś kupić, teraz pytanie czy to musi być dokładnie od 2.8 v6 czy może być od 2.6 lub 1.8 ? Zegary mam VDO jedna kostka niebieska druga żółta. Po allegro widzę też ze sa z jedna niebieska a druga zielona jest jakaś różnica ? Tak, niebieska i żółta to przed lift a niebieska i zielona to po lifcie także różnica ogromna szukaj takiego licznika z żółtą kostką i z niebieską, najlepiej może wpisz w wyszukiwarce allegro numer swojego licznika, może znajdzie taki sam jak twój jeśli ktoś będzie sprzedawał.
LukiA4B6 Opublikowano 22 Marca 2017 Opublikowano 22 Marca 2017 i nie musi być od 2.8 może być jakikolwiek nawet 1.6 , jeśli masz fis to ma mieć nowy tez fis , pozniej VCDS i zmieniasz kodowanie licznika dla swojego silnika i tyle ja mam u siebie licznik od 1.8 z Fis Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Zawartość dodana 2 minutes later aha i jeśli chodź o VDO masz 3 rodzaje liczników przed lift - zegarek analog bez cyferek mały lift - zegarek analog z cyferkami 3-6-9-12duży lift - zegarek cyfrowyWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
nusiek Opublikowano 22 Marca 2017 Autor Opublikowano 22 Marca 2017 Zamówiłem licznik dokładnie taki jak mam ten sam numer itp. Pochodzi on od 1.6 czy też musze go przekodować ?
Adrian1727 Opublikowano 22 Marca 2017 Opublikowano 22 Marca 2017 Godzinę temu, nusiek napisał: Zamówiłem licznik dokładnie taki jak mam ten sam numer itp. Pochodzi on od 1.6 czy też musze go przekodować ? Sprawdzisz, jeśli podłączysz i wszystko będzie działać jak powinno to nic nie będziesz musiał kodować;)
kolest Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 mnie sie wydaje ze nie mozna przekodwac na 6 ...
nusiek Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Opublikowano 23 Marca 2017 Narazie czekam na licznik, nawet jesli trzeba przekodować, to musi się dać skoro maja te same numery. Przeciez nie moze byc 2 roznych czesci o tych samych numerach
LukiA4B6 Opublikowano 24 Marca 2017 Opublikowano 24 Marca 2017 mozna kodować na 4 lub 6 cylindrów licznik kodujesz zawsze pod swój silnik , zreszta VCDS podaje możliwe opcje kodowania wiem bo sam to robiłem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
nusiek Opublikowano 24 Marca 2017 Autor Opublikowano 24 Marca 2017 Nie ma problemu zakoduję z tego co wiem koduje się jeszcze mniejszy zbiornik paliwa dla quattro, a ja quattro posiadam więc jak by ktoś mi mógł podać jakąś instrukcje kodowania byłbym wdzięczny bo szukałem sam i nie mogę znaleźć po polsku Zawartość dodana 6 minutes later Witam ponownie licznik zamontowany nowy niestety objaw ten sam co teraz ? Za co się zabrać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się