xmnichx 0 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Proszę o wyjaśnienie mi jak działają spryskiwacze lamp (kiedy się włączają??) bo nie mogę tego zakumać! Pytam bo strasznie szybko ubywa mi płyn do spryskiwaczy. na zbiorniku jest napisane 6,5l a to wystarcza mi na ok 300 km. Gdy włączę spryskiwanie szyb leje tylko na szybę ale podczas jazdy czasami leje też na lampy i wtedy tak spada ciśnienie że na szybę nie dociera nic. Czy to normalne?? A może nie potrafię tym sterować?? I ile jest silniczków spryskiwaczy osobno na lampy i osobno na szybę czy tylko jeden?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aramis 1 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Na lampy leje jak dłużej przytrzymasz, a i jeszcze słyszałem że jest jakieś zabezpieczenie że jak jest mało płynu to leje tylko na szybę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madas 2 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 to działa wspólnie .... przytrzymując odrobinę dłużej gałkę.. spryski uruchamiają się również na lampy .... a że spada w tym czasie ciśnienie strumienia na szybę to u siebie nie zauważyłem ...ale dzisiaj zerknę jak będę jechał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witia 1 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 tak wlasnie jest jesli jest malo plynu to odcina i leje tylko na szybe. mi tez ubywa w miare szybko jeszcze przy tej pogodzie poprostu lej tylko szyby tzn krotkie rychy przelacznika bo jak przytrzymasz dluzej to wtedy idzie i na spryski i na szybe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xmnichx 0 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 a jak to jest z silniczkami są dwa tak?? a jeśli są 2 to nie powinno spadać ciśnienie na szybach bo działają niezależnie... no i co do zbiornika widziałem gdzieś na forum schemat i były 2 zbiorniki ale nie wiem gdzie by się tam zmieściły?? i pytanko odnośnie podgrzewacza spryskiwaczy jak go włączyć?? słyszałem że włącza się razem z ogrzewaniem tylnej szyby, to prawda?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cuber 62 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 tak są dwie pompki przy zbiorniczku spryskiwaczy, przynajmniej w B6 tak jest a spadku ciśnienia nie zauwazyłem ps. temat juz byl poruszany na forum :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aramis 1 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Wg. schematu el. spryskiwacze szyb grzeją po zapłonie na stałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaMarek 0 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Część Czy ktoś wie jak zmienić (wydłużyć) czas przytrzymania dźwigni, po którym włączy się pompka spryskiwacza reflektorów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike21 0 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 u mnie tez spryski na lampy dzialaja po dluzszym przytrzymaniu spryskiwania na szybe... ale spadku cisnienia nie zauwazylem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madas 2 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 u mnie tez spryski na lampy dzialaja po dluzszym przytrzymaniu spryskiwania na szybe... ale spadku cisnienia nie zauwazylem a ja dzisiaj zauważyłem że strumień na szyby ma mniejsze ciśnienie w czasie jak spryskuje lampy .... o patrz wcześniej nie zwróciłem uwagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xmnichx 0 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 No to widzę że mam problem bo u mnie jest odwrotnie spryskiwacze lamp działają przez 2-3 sekundy po naciśnięciu później leje tylko na szybę i dlatego tak szybko ucieka mi płyn!!! Na razie odpiąłem spryskiwacz lamp ale muszę to jakoś naprawić bo jak jest to musi działać poprawnie!!! Wie ktoś jak to naprawić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyluck 0 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Ja jak jeżdże to na moment wyłanczam światła i pryska mi tylko na szybe. w ten sposób zaoszczędzam :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xmnichx 0 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Dobry sposób na to nie wpadłem!!! ale pasowało by to jakoś przełączyć żeby na lampy pryskało po 3 sekundach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarko 9 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Ja jak jeżdże to na moment wyłanczam światła i pryska mi tylko na szybe. w ten sposób zaoszczędzam :> Ale po co gasić światła, wystarczy nie przytrzymywać spryskiwacza tylko kilka krótkich przycisnięć i na lampy nie poleci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razk 2 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Ja jak jeżdże to na moment wyłanczam światła i pryska mi tylko na szybe. w ten sposób zaoszczędzam ja tez tak robie Ale po co gasić światła, wystarczy nie przytrzymywać spryskiwacza tylko kilka krótkich przycisnięć i na lampy nie poleci a no po to zeby nie lecialo na lampy. u niektorych (u mnie tez) na lampy zalancza sie rowno ze spryskami na szybe i jak tylko musne manetke to psika krotko, ale na szybe i lampy a co do spadkow cisnienia to wymienilem kilka dni temu pompke od szyby na nowa(stara nie dzialala) i niema nawet minimalnego spadku cisnienia jak dzialaja dwie. wiec moze jest to objaw czesciowego zuzycia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freon 1 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Ja jak jeżdże to na moment wyłanczam światła i pryska mi tylko na szybe. w ten sposób zaoszczędzam :> W nocy też wyłączasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madas 2 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Ja jak jeżdże to na moment wyłanczam światła i pryska mi tylko na szybe. w ten sposób zaoszczędzam :> W nocy też wyłączasz? chyba ciężko ....;. swoją drogą dziwne oszczędzanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cuber 62 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Panowie mysle ze nie robicie tego ( wyłączanie swiateł ) jak macie xenonki :gwizdanie: , strasznie źle to wplywa na żywotność przetwornic co by sie nie okazało ze z tego oszczedzania płynu przyjdzie Wam kupować nowe przetwornice :gwizdanie: kilka krótkich psiknięc załatwia przeciez sprawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razk 2 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 ja xenonow nie mam (nawet soczewek niestety) :gwizdanie: a z tym wylanczaniem swiatel to tak serio to jerzdzac nie wylanczam tylko jak gdzies na swiatlach, albo na postoju. plyn nie jest przeciez drogi zeby przed kazdym czyszczeniem szyby pamietac o wylanczaniu swiatel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freon 1 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Czytałem o tym w jakimś piśmie, że wielu właścicieli aut ze spryskami lamp ubolewa nad szybkim ubywaniem płynu, a co za tym idzie - ponoszonymi kosztami... I nie powiedziałbym, że płyn jest aż tak tani, w przeliczeniu na litr wychodzi więcej niż paliwo. I właśnie dlatego, polecano w tych autach koncentraty do rozrabiania z wodą... ale to już temat na inny wątek. Chyba krótkie zraszanie szyby to najlepszy sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi