jarczi 0 Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 Witam Mam audi a4 b7 2.0 tdi brd i na światłach jak stoję ostatnio wyczułem że samochód ma drgania , czy nie wiecie czym może być to spowodowane ? dzięki za waszą pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ffi 0 Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 moze poduszka silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witus83 1 Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 Dwumas...pompki...amortyzacja silnika...to tak na szybko. Do tego synchronizacja rozrządu do sprawdzenia...Nastukane na maszynie do pisania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ffi 0 Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 wlasnie dwumas tez bardzo prawdopodobne. 7 minut temu, witus83 napisał: Dwumas...pompki...amortyzacja silnika...to tak na szybko. Do tego synchronizacja rozrządu do sprawdzenia... Nastukane na maszynie do pisania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniuh 21 Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 czy to zachodzi na zimnym silniku, jak ma ok 70 czy na nagrzanym? widzialem wpisy kilku osob, ktorym wibruje przy nagrzewaniu. mozliwe ze cos z egr i/lub chlodnica spalin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarczi 0 Opublikowano 29 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 Dzieję sie to na rozgrzanym silniku egr mialem wymieniany pół roku temu wiec to odpada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 (edytowane) Nie chcę mi się od nowa pisać wywodów , więc wkleję to co już nie raz pisałem na temat tego zjawiska : Generalnie przyczyną poszarpywania według mnie jest przedostawanie się spalin z cylindra do szyny paliwowej w głowicy i zakłócanie procesu napełniania pompek paliwem . Skutki tego zjawiska są najbardziej odczuwalne są podczas pracy na biegu jałowym bez obciążenia silnika . Wtedy to każdy , nawet najmniejszy pęcherzyk gazu zawarty w paliwie ma duży procentowy wpływ na wielkość faktycznie wtryśniętej dawki do cylindra , co w połączeniu z mechanizmem korekcji dawek daje takie właśnie efekty To uroda PD-ków , szczególnie 8V ( tych z mocowaniem na jedną śrubkę ), praktycznie nie istnieje w nich możliwość by to uszczelnienie było w 100% szczelne( ze względu na kiwające się w trakcie pracy pompki i szeroki zakres cyklicznych zmian ciśnienia oddziałującego na o-ringi ). Czym motor ma więcej nalatane to problem się zazwyczaj pogłębia ( dochodzi zużycie gniazd pompek jak i samych powierzchni pompek, którymi opierają się one o głowicę i kiwanie połączone z przekoszeniem pompki w gnieździe się zwiększa ). Moja rada jest prosta, ten typ tak ma i walczenie z tym zjawiskiem to jak wojna z wiatrakami ,( można uzyskać zadowalający efekt, ale zazwyczaj jest on krótkotrwały ) Lepiej i taniej jest się po prostu do tego bujania przyzwyczaić , albo zmienić auto na benzynę P.S. Dopiero po chwili zauważyłem ze masz BRD, w szesnastozaworowcach podobno na tą przypadłość czasem pomaga kręcenie synchronizacją wałków rozrządu, dopytaj tych co jeżdżą bardachami Edytowane 1 Kwietnia 2017 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się