Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t analiza logów


moris93

Rekomendowane odpowiedzi

Cały czas mam problem ze spadkiem mocy w a4 b6 1.8t bfb i bledem  17536: mnożąca adaptacja paliwa blok 1 mieszanka uboga. 

Logi dynamiczne

Grupa 002-033  http://vaglog.pl/log-002_033_DYy1FB.html
Grupa 003-020  http://vaglog.pl/log-003_020_xOAvK.html
Grupa 115-118  http://vaglog.pl/log-115_118_S6lKEJe.html

statyczne

Grupa 032 http://vaglog.pl/log-032_zHJFq.html
Grupa 033 http://vaglog.pl/log-033_I16171.html 

Można coś z tego wywnioskować?? Może zrobić jeszcze inne logi ?
 

Bardzo prosze o pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lambda wygląda na żywa ale przy tej przepływce to kto tam by wierzył. wymień przepływkę powtórz statyczny,.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej w poenidziałek wymienie przepływke i zrobie statyczne tak jak poprzednio 32 i 33 grupa czy?  jeszcze jakieś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do oceny lambdy wystarczy stat 033.  Reszta dynamicznych żeby ocenić czy po wymianie przepływki jest lepiej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wymienilem przepływke i zrobilem logi 

statyczny 33 http://vaglog.pl/log-033_92aY7.html
 

Dynamiczny 002-020 http://vaglog.pl/log-003_020_qfREj.html

002-033  http://vaglog.pl/log-002_033_28y5PkC.html

115-118  http://vaglog.pl/log-115_118_0684H.html

Bardzo prosze o analize logów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jw. z przepływką mogło być lepiej.
lambda raczej żyje z tym że na wolnych jest bogato. Być może LPG...
Przy bucie jest mocno ubogo. Albo to znowu LPG albo nieszczelności. Bo raczej przepływka by aż takiej ubogiej nie powodowała.
Turbo lekko i chwilowo przeładowywuje czego  nie było wczesniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeplywka kupiona nowa z bosha.  Logi robione wszystkie na Pb 

Ogólnie jakoś nie czuć żeby poprawiły się osiągi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz szczelność dolotu bo możliwe że masz jeszcze gdzieś dziure i ciągnie lewe powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej rano sprawdze szczelonosc i postaram sie zrobic logi. 
Mam zalozony blow off z epmana , moze mieć ćoś wspólnego z tymi problemami?? czy podmienić go na ori zawór ?? Na początku jak go założyłem nie bylo żadnych problemów.

I nie wiem czemu teraz wyszło że turbina przeładowuje jaka może być przyczyna tego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem dzisiaj blow offa na ori zawór i sprawdzałem pod względem szczelności układ. Jedyne co zauważyłem to lekko uciekalo powietrze przy czujniku temperatury powietrza w kolektorze , ten oring na czujniku był wygnieciony. Reszta układu wygląda na szczelny. Niestety dzisiaj już nie zdążyłem zrobić logów po wymianie oringu na tym czujniku. 

Zawartość dodana 8 minutes later

Może jednak lambda nie działa tak jak powinna i niby pokazuje korekty ale albo nie wylicza ich prawidłowo albo nie nadąża na bieżąco korygować mieszanki?? 

Może dziać się coś takiego?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem dzisiaj szczelność i wszystko wygląda okej podmienilem blow offa na ori zawor i ponownie zrobiłem logi ale czuć ze auto nie chodzi tak jak powinno nie ma takiej mocy i wgl 

Logi z dzisiaj 

Dynamiczne 

002-033  http://vaglog.pl/log-002_033_94S5AF.html

003-020  http://vaglog.pl/log-003_020_U0h743l.html

115- 020 http://vaglog.pl/log-115_020_2sS9OJU.html miało byc grupy 115-118 ale nie zauważylem i została grupa 020 ;\

statyczne http://vaglog.pl/log-033_k69CSm.html

Bardzo prosze o analize logów jakas podpowiedz co dalej   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam BFB i  też walczyłem z tym błędem...na nowej przepływce Ori jest tak jak u Ciebie na ostatnich logach-ok 130-133 przy 6800obr/min-z tego co wiem to tyle powinno być. Wcześniej trochę ci zaniżała. Ja miałem duże korekty i po wymianie przepływki i regulacji gazu problem już się nie pojawił. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie logi robione na benzynie i to sa korekty na benzynie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, moris93 napisał:

sprawdziłem dzisiaj szczelność i wszystko wygląda okej

to nie ma wyglądać tylko ma być szczelnym. Sprawdzanie na oko nie jest dobrą metodą. Wydech szczelny?
 

Dnia 29.03.2017 o 12:14, moris93 napisał:

Może jednak lambda nie działa tak jak powinna i niby pokazuje korekty ale albo nie wylicza ich prawidłowo albo nie nadąża na bieżąco korygować mieszanki?? 

Może dziać się coś takiego

teoretycznie jest to możliwe ale powinien pojawić się jakiś błąd lambdy, no i sonda wprowadza korekty wręcz wzorcowo.
 

Godzinę temu, moris93 napisał:

wszystkie logi robione na benzynie i to sa korekty na benzynie

albo coś ściemniasz albo nie robisz kasowania przed każdym logiem. Zobacz statyczne. Wcześniej bogato, teraz ubogo.  z tym że wtedy co było bogato to dawało strasznie nie równo. Teraz ubogo jest równo. Jak LPG masz w miarę to zrób statyczny 003+033 na LPG.
BTW to jest seria?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczelność sprawdzałem kompresorem i jedyne co bylo to mala niesczelnosc na czujniku temperatury powietrza na tym oringu , wymienilem go na nowy i pozniej wszystko bylo okej nigdzie nie uciekało. Wszystko szczelne 

Błędy kasowane przed każdym logiem . Zrobie na LPG statyczny i wrzuce 

A silnik seria, nic nie dłubane 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie obejrzyj wydech jak masz jak. Przepływka pokazuje dobrze więc jeśli to nieszczelności to mogą być gdzie indziej.

Edytowane przez zwonko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...