Piotrek98igo Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 własnie przed chwila wrociłem od gumiarza,a wczesniej sobie jechałem i nagle taki dziwne sciąganie na prawa strone i szum w kole,po przejechaniu 50m jazdy juz na samej feldze zatrzymałem sie,wychodze a z opony lekko sie dymi(prawy przód),zmieniłem ją na zapasówke i pojechałem do gumiarza,po 15min mowi ze opona nie jest przebita że moge jezdzic dalej na niej...dlaczego albo jak mogla spaść z felgi?
paplanski Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 A jakie masz felig i jakie opony, chodzi mi o rozmiar?
schiller Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 mogloby sie wydawac ze masz za szeroka felge do opony lub na odwrot ale kumpel ma na 8 calowej feldzie opony 195 i jakos jezdzi. fakt mial problemy z napompowaniem jej no ale jakos sie udalo. wracajac do twojego problemu, moze masz uszkodzone wzmocnienie bocznej scianny?
Hincó Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 Może ostry zakręt+uszkodzenie opony+ jakaś nierówność..
szogun0 Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 A ja sądze, że masz stosunkowo niski profil i nie wyczułeś, że zeszło z niej powietrze. Jechałeś na kapciu i opone zdemontowało.
Piotrek98igo Opublikowano 27 Lutego 2007 Autor Opublikowano 27 Lutego 2007 felgi 16 opona 205szerokosc dunlop 2000 sp sport E,stałem chwile wczesniej w korku i tak caly czas wolniutko do przodu,pozniej swiatła i skret w lewo a dalej to juz opisalem wyzej co bylo
Gość Murzyn Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 braki w cisnieniu - lub calkowity brak powietrza
Piotrek98igo Opublikowano 27 Lutego 2007 Autor Opublikowano 27 Lutego 2007 braki w cisnieniu - lub calkowity brak powietrza ale tak nagle?wczesniej jechałem juz jakies 2km i nic sie nie działo
Gość Murzyn Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 98igo, mogles nei czuc....tez mi kiedys opona spadla na zakrecie...na KJS'ie :twisted: 185/65 R14 cisnienie 1,6 na wymagane 2.0 (przekombinowalem poprostu)
Piotrek98igo Opublikowano 27 Lutego 2007 Autor Opublikowano 27 Lutego 2007 paplanski rozmiar 205/55 R16... Murzyn :twisted:
schiller Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 paplanski rozmiar 205/55 R16... tak ale dalej nie podales ile cali ma felga
Piotrek98igo Opublikowano 27 Lutego 2007 Autor Opublikowano 27 Lutego 2007 schiller gdzie pisze ile ma cali szerokosci?bo nie mam pojecia
Gość Murzyn Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 to masz ta cyferke po literce "J"
Szewczenko7 Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 mysle ze w 16 bedzie to 7albo 7,5
schiller Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 owszem ale nie koniecznie. to sa standardowe wielkosci. ale widzialem juz 8 calowe 15, wiec nie zdziwil bym sie jesli by byly np. 9 calowe 16.
Gość Iceman Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 własnie przed chwila wrociłem od gumiarza,a wczesniej sobie jechałem i nagle taki dziwne sciąganie na prawa strone i szum w kole,po przejechaniu 50m jazdy juz na samej feldze zatrzymałem sie,wychodze a z opony lekko sie dymi(prawy przód),zmieniłem ją na zapasówke i pojechałem do gumiarza,po 15min mowi ze opona nie jest przebita że moge jezdzic dalej na niej...dlaczego albo jak mogla spaść z felgi? miałem 2 takie przypadki vw golfie zawaskie opony do felgi , jak cisnienie w kole było ok to nic sie nie działo ale jak nie przypilnowałem to leciałem na feldze ( opone montowali na tak zwana bombe bo inaczej nienapompujesz powietrza ) pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się