marcinch001 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 5 minut temu, FroS-t napisał: Tosz to Moja suczTak 19 Czarny bandyta :-)
Redus23 Opublikowano 1 Maja 2017 Autor Opublikowano 1 Maja 2017 Tył można zrobić taniej niż przód, a zderzak swoje kosztuje Mam do was wszystkich pytanie. Wystąpił problem, gdy zabrałem się za wymianę sprężyn przednich. Niestety śruba łącząca górne wahacze z lewej i prawej strony zapiekła się na amen. Polecanie jakieś sposoby prócz walenia młotem, grzania palnikiem itd? przerabiałem już ten temat w B6 na zmianie zawieszenia Bilstein+ eibach i skończyło to się czterodniową walką rozwiercania zerwanych śrub na zwrotnicach. Jak nie macie sposobów to jak wywalę całą zwrotnice razem z amorem to wyjmę sprężynę bez odkręcania wachaczy górnych przy mocowaniu amorów? Bo tam też wszystko zapieczone na amen. hymm. Wolę już wywalić zwrotnice i nie ruszać śrub przy wahaczach, bo jedna już prawie jest zerwana.
marcinch001 Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 4 godziny temu, Redus23 napisał: Tył można zrobić taniej niż przód, a zderzak swoje kosztuje Mam do was wszystkich pytanie. Wystąpił problem, gdy zabrałem się za wymianę sprężyn przednich. Niestety śruba łącząca górne wahacze z lewej i prawej strony zapiekła się na amen. Polecanie jakieś sposoby prócz walenia młotem, grzania palnikiem itd? przerabiałem już ten temat w B6 na zmianie zawieszenia Bilstein+ eibach i skończyło to się czterodniową walką rozwiercania zerwanych śrub na zwrotnicach. Jak nie macie sposobów to jak wywalę całą zwrotnice razem z amorem to wyjmę sprężynę bez odkręcania wachaczy górnych przy mocowaniu amorów? Bo tam też wszystko zapieczone na amen. hymm. Wolę już wywalić zwrotnice i nie ruszać śrub przy wahaczach, bo jedna już prawie jest zerwana. Możesz uciąć główkę śruby i wykręcać ją poprzez dokręcanie nakrętki , lub zrobić sobie ściągacz - ja tak zrobiłem .
Redus23 Opublikowano 2 Maja 2017 Autor Opublikowano 2 Maja 2017 Udało się po godzinnej walce, nakrętkami udało się wykręcić 3,5 cm, reszta wybita. Na razie założyłem prawą sprężynę 2 kat wagowe niżej, niestety nie drgnęło nawet nie 1 mm. Jutro będę walczył z drugą stroną, miejmy nadzieję, że trochę przód siądzie.
Bruuuum Opublikowano 2 Maja 2017 Opublikowano 2 Maja 2017 39 minut temu, Redus23 napisał: Udało się po godzinnej walce, nakrętkami udało się wykręcić 3,5 cm, reszta wybita. Na razie założyłem prawą sprężynę 2 kat wagowe niżej, niestety nie drgnęło nawet nie 1 mm. Jutro będę walczył z drugą stroną, miejmy nadzieję, że trochę przód siądzie. Trochę bez sensu zmieniać sprężyny tylko o 2 kat. wagowe zamiast faktycznie o wysokość i sztywność, wiedząc ile jest przy tym problemów. Zmiana kategorii wagowej na niższą o tyle chyba jedyne co może przynieść to jakieś gorsze zachowanie sztywności przy przechyleniach w zakrętach
Redus23 Opublikowano 2 Maja 2017 Autor Opublikowano 2 Maja 2017 Człowiek się tylko namęczył prawie cały dzień na marne, trzeba będzie chyba zakupić zestaw eibacha i tyle Miałem już zawieche 1 BA + Eibach czerwony i siadło idealnie. Przejechane na takim zestawieni 50 tys, bez najmniejszych problemów. Foto nr1,1 BA + Eibach Sportline Foto nr2, 1BA + Witec 60/40 mm ( zestaw już był po zakupie auta) efekt tzw klina. Co sądzicie na temat Eibacha Pro Kit? Macie jakieś fotki ?
misiek95 Opublikowano 2 Maja 2017 Opublikowano 2 Maja 2017 jak już wykręciłeś tą oporną śrube od zawieszenia, to powiem Ci na pocieszenie że do wyjęcia amorów i sprężyn wcale nie trzeba jej wykręcać ja wrzuciłem do swojego auta (a mamy te same naciski na osie) zestaw s line z b6 sedana 1.8t i siadło przód i tył na 65cm od błotnika. Więc tak średnio jak dla Ciebie, ale dla mnie styka
Redus23 Opublikowano 2 Maja 2017 Autor Opublikowano 2 Maja 2017 Czyli luzujesz dół amora i górę. Po ściśnięciu sprężyny opuszczasz amor ile się da i odkręcasz? Przód mam 7 kat, tył 9. Przód od ziemi 65,8 cm Tył od ziemi na pustym zbiorniku 65,5 a na pełnym 64,5. Tył może zostać, bo przeważnie śmigam na pełnym zbiorniku cały czas, ale nie mam zapasówki z tyłu tylko zestaw naprawczy. Zawsze można wrzucić jakieś cegły i nie ma problemu z obniżeniem tyłu NAtomiast na zimowych kołach i przy oponach 225/50-17 jest idealnie, bo średnica opony jest większa. A tak już się cieszyłem jak kupiłem na zimówkach, że zawias leży idealnie i nie muszę nic już modzić. Po montażu 225/40-18 zonk Ciekawie ile przód by siadł na czarnych sprężynach eibacha, bo na czerwonych w B6 miałem ok 64-64,2 cm.
misiek95 Opublikowano 2 Maja 2017 Opublikowano 2 Maja 2017 19 minut temu, Redus23 napisał: Czyli luzujesz dół amora i górę. Po ściśnięciu sprężyny opuszczasz amor ile się da i odkręcasz? Odkrecasz dół amorka od wahacza, później 3 śruby trzymające alu mocowanie i odchylasz całość na tyle w dół i do siebie żebyś mógł odkręcić górne wahacze z drugiej strony. A co do obniżania przodu to jeszcze jest ten patent z talerzykami sprężyn z b5 chyba, co nie? Ja nie sprawdzałem ale jak wrzuce zapasówke do bagażnika to chyba będę musiał spróbować bo podobno 1.5cm jest do ugrania
Redus23 Opublikowano 2 Maja 2017 Autor Opublikowano 2 Maja 2017 (edytowane) Czytałem na temat talerzyków, ale nie są polecanie po testowaniu, bo opony wyząbkowane szybko Nie uśmiecha mi się ich testować, tym bardziej nowych Hankooków Jeżeli macie fotki zawiechy Eibach Pro Kit lub Sportline to wstawiać Jeszcze myślę nad grillem, bo wzór S4 leży, a nie chce mi się wszystkiego ciąć i wstawiać mocowanie na znaczek. Z tego co widzę są 2 wersje plastra miodu. Miał ktoś z was styczność z tym modelem co na zdjęciu? Edytowane 2 Maja 2017 przez Redus23
Jakub Semrau Opublikowano 2 Maja 2017 Opublikowano 2 Maja 2017 Fajne autko życzę szerokości oczywiście! Jedynie ten telefon w desce odstrasza ale w B7 norma. Dobrze że u mnie pomyślał Niemiec i w podłokietniku schował. Zapraszam do siebie
Redus23 Opublikowano 2 Maja 2017 Autor Opublikowano 2 Maja 2017 To fakt ten uchwyt trochę irytuje, ale cóż niech zostanie, bo tunel jest idealnym bez najmniejszego zarysowania, a ciężko dorwać dobry, bo przerabiałem już temat z tunelami.
Jakub Semrau Opublikowano 2 Maja 2017 Opublikowano 2 Maja 2017 14 minut temu, Redus23 napisał: To fakt ten uchwyt trochę irytuje, ale cóż niech zostanie, bo tunel jest idealnym bez najmniejszego zarysowania, a ciężko dorwać dobry, bo przerabiałem już temat z tunelami. Racja, ja akurat też mam petardę stan ale znajomy szukał fajnego to 3 miesiące mu to zajęło. Ale polecam od czasu do czasu rozejrzeć się, zapewne się trafi i uda się tego pozbyć
Redus23 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam wszystkich. Dawno się nic nie działo, a pracy było sporo. Doszło kilka ciekawych rzeczy i nie planowanych wydatków. W kwietniu wymieniłem tarcze z tyłu na Textara oraz zrobiłem regeneracje zacisków mianowicie wymiana tłoczków + uszczelnień + paskowanie i lakierowanie na srebrny połysk. W czerwcu wziąłem się za korektę lakieru pastami menzera z woskiem Dodo. Po 3 dniach walki efekt jest powalający, co zresztą zobaczycie na fotkach. W planach na przyszły sezon felgi 19x9J ET 33 Pompei srebrne lub tytan. Edytowane 7 Marca 2018 przez Redus23
WydRos Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 (edytowane) Ładna A4 , wszystko do siebie ladnie pasuje, a dyfuzor w srebrnym macie zaszczepie chyba od ciebie na moim B7 bo wpadł mi w oko tak jak lustra zadbane felgi i autko Ładnie sie świeci, byle do przodu Edytowane 29 Sierpnia 2017 przez WydRos
M@rcin Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 (edytowane) ten grill masakra, nie równo znaczek ;X Edytowane 30 Sierpnia 2017 przez Marcinx52
Mizur138 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Dokladnie jak wyzej,popraw znaczek audi bo jest za wysoko i strasznie to wyglada..
Redus23 Opublikowano 1 Września 2017 Autor Opublikowano 1 Września 2017 Żeby poprawić niestety nie obędzie się bez demontażu zderzaka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się