Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 2.0 TDI BRD Alcantara,modyfikacja kiery na wzór TT RS, Eibach Sportline,


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tosz to Moja sucz:decayed:Tak 19 :hi:

Opublikowano
5 minut temu, FroS-t napisał:

Tosz to Moja sucz:decayed:Tak 19 :hi:

Czarny bandyta :-)

Opublikowano

jednak S-line to S-line :)

Opublikowano

Tył można zrobić taniej niż przód, a zderzak swoje kosztuje ;)

 

Mam do was wszystkich pytanie. Wystąpił problem, gdy zabrałem się za wymianę sprężyn przednich. Niestety śruba łącząca górne wahacze z lewej i prawej strony zapiekła się na amen. Polecanie jakieś sposoby prócz walenia młotem, grzania palnikiem itd? przerabiałem już ten temat w B6 na zmianie zawieszenia Bilstein+ eibach i skończyło to się czterodniową walką rozwiercania zerwanych śrub na zwrotnicach. 

 

Jak nie macie sposobów to jak wywalę całą zwrotnice razem z amorem to wyjmę sprężynę bez odkręcania wachaczy górnych przy mocowaniu amorów? Bo tam też wszystko zapieczone na amen. hymm. 

Wolę już wywalić zwrotnice i nie ruszać śrub przy wahaczach, bo jedna już prawie jest zerwana.

Opublikowano
4 godziny temu, Redus23 napisał:

Tył można zrobić taniej niż przód, a zderzak swoje kosztuje ;)

 

Mam do was wszystkich pytanie. Wystąpił problem, gdy zabrałem się za wymianę sprężyn przednich. Niestety śruba łącząca górne wahacze z lewej i prawej strony zapiekła się na amen. Polecanie jakieś sposoby prócz walenia młotem, grzania palnikiem itd? przerabiałem już ten temat w B6 na zmianie zawieszenia Bilstein+ eibach i skończyło to się czterodniową walką rozwiercania zerwanych śrub na zwrotnicach. 

 

Jak nie macie sposobów to jak wywalę całą zwrotnice razem z amorem to wyjmę sprężynę bez odkręcania wachaczy górnych przy mocowaniu amorów? Bo tam też wszystko zapieczone na amen. hymm. 

Wolę już wywalić zwrotnice i nie ruszać śrub przy wahaczach, bo jedna już prawie jest zerwana.

Możesz uciąć główkę śruby i wykręcać ją poprzez dokręcanie nakrętki , lub zrobić sobie ściągacz - ja tak zrobiłem .

Opublikowano

Udało się po godzinnej walce, nakrętkami udało się wykręcić 3,5 cm, reszta wybita. Na razie założyłem prawą sprężynę 2 kat wagowe niżej, niestety nie drgnęło nawet nie 1 mm. Jutro będę walczył z drugą stroną, miejmy nadzieję, że trochę przód siądzie.

Opublikowano
39 minut temu, Redus23 napisał:

Udało się po godzinnej walce, nakrętkami udało się wykręcić 3,5 cm, reszta wybita. Na razie założyłem prawą sprężynę 2 kat wagowe niżej, niestety nie drgnęło nawet nie 1 mm. Jutro będę walczył z drugą stroną, miejmy nadzieję, że trochę przód siądzie.

Trochę bez sensu zmieniać sprężyny tylko o 2 kat. wagowe zamiast faktycznie o wysokość i sztywność, wiedząc ile jest przy tym problemów. Zmiana kategorii wagowej na niższą o tyle chyba jedyne co może przynieść to jakieś gorsze zachowanie sztywności przy przechyleniach w zakrętach :wink:

Opublikowano

Człowiek się tylko namęczył prawie cały dzień na marne, trzeba będzie chyba zakupić zestaw eibacha i tyle ;)

Miałem już zawieche 1 BA + Eibach czerwony i siadło idealnie. Przejechane na takim zestawieni 50 tys, bez najmniejszych problemów.

Foto nr1,1 BA + Eibach Sportline

Foto nr2, 1BA + Witec 60/40 mm ( zestaw już był po zakupie auta) efekt tzw klina.

Co sądzicie na temat Eibacha Pro Kit? Macie jakieś fotki ?

 

 

 

269321_435432923211307_902788527_n.jpg

76105_378037085617558_1051739480_n.jpg

Opublikowano

jak już wykręciłeś tą oporną śrube od zawieszenia, to powiem Ci na pocieszenie że do wyjęcia amorów i sprężyn wcale nie trzeba jej wykręcać:D

ja wrzuciłem do swojego auta (a mamy te same naciski na osie) zestaw s line z b6 sedana 1.8t i siadło przód i tył na 65cm od błotnika. Więc tak średnio jak dla Ciebie, ale dla mnie styka

Opublikowano

Czyli luzujesz dół amora i górę. Po ściśnięciu sprężyny opuszczasz amor ile się da i odkręcasz?

Przód mam 7 kat, tył 9.

Przód od ziemi 65,8 cm

Tył od ziemi na pustym zbiorniku 65,5 a na pełnym 64,5.

Tył może zostać, bo przeważnie śmigam na pełnym zbiorniku cały czas, ale nie mam zapasówki z tyłu tylko zestaw naprawczy. Zawsze można wrzucić jakieś cegły i nie ma problemu z obniżeniem tyłu ;) 

NAtomiast na zimowych kołach i przy oponach 225/50-17 jest idealnie, bo średnica opony jest większa. A tak już się cieszyłem jak kupiłem na zimówkach, że zawias leży idealnie i nie muszę nic już modzić. Po montażu 225/40-18 zonk ;)

Ciekawie ile przód by siadł na czarnych sprężynach eibacha, bo na czerwonych w B6 miałem ok 64-64,2 cm.

 

 

18222703_1954955291391431_4050023399932803386_n.jpg

Opublikowano

 

19 minut temu, Redus23 napisał:

 

Czyli luzujesz dół amora i górę. Po ściśnięciu sprężyny opuszczasz amor ile się da i odkręcasz?

 

Odkrecasz dół amorka od wahacza, później 3 śruby trzymające alu mocowanie i odchylasz całość na tyle w dół i do siebie żebyś mógł odkręcić górne wahacze z drugiej strony.

A co do obniżania przodu to jeszcze jest ten patent z talerzykami sprężyn z b5 chyba, co nie? Ja nie sprawdzałem ale jak wrzuce zapasówke do bagażnika to chyba będę musiał spróbować bo podobno 1.5cm jest do ugrania

Opublikowano (edytowane)

Czytałem na temat talerzyków, ale nie są polecanie po testowaniu, bo opony wyząbkowane szybko ;) Nie uśmiecha mi się ich testować, tym bardziej nowych Hankooków ;) Jeżeli macie fotki zawiechy Eibach Pro Kit lub Sportline to wstawiać ;)

 

Jeszcze myślę nad grillem, bo wzór S4 leży, a nie chce mi się wszystkiego ciąć i wstawiać mocowanie na znaczek.

Z tego co widzę są 2 wersje plastra miodu. 

Miał ktoś z was styczność z tym modelem co na zdjęciu? 

a627e31c425fa8b212b3b0de63a9.jpg

Edytowane przez Redus23
Opublikowano

Fajne autko :) życzę szerokości oczywiście!

Jedynie ten telefon w desce odstrasza :P ale w B7 norma. Dobrze że u mnie pomyślał Niemiec i w podłokietniku schował.

Zapraszam do siebie

Opublikowano

To fakt ten uchwyt trochę irytuje, ale cóż niech zostanie, bo tunel jest idealnym bez najmniejszego zarysowania, a ciężko dorwać dobry, bo przerabiałem już temat z tunelami. :)

Opublikowano
14 minut temu, Redus23 napisał:

To fakt ten uchwyt trochę irytuje, ale cóż niech zostanie, bo tunel jest idealnym bez najmniejszego zarysowania, a ciężko dorwać dobry, bo przerabiałem już temat z tunelami. :)

Racja, ja akurat też mam petardę stan ale znajomy szukał fajnego to 3 miesiące mu to zajęło. Ale polecam od czasu do czasu rozejrzeć się, zapewne się trafi i uda się tego pozbyć :P

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich. Dawno się nic nie działo, a pracy było sporo. Doszło kilka ciekawych rzeczy i nie planowanych wydatków.

W kwietniu wymieniłem tarcze z tyłu na Textara oraz zrobiłem regeneracje zacisków mianowicie wymiana tłoczków + uszczelnień + paskowanie i lakierowanie na srebrny połysk.

W czerwcu wziąłem się za korektę lakieru pastami menzera z woskiem Dodo. Po 3 dniach walki efekt jest powalający, co zresztą zobaczycie na fotkach.

 

W planach na przyszły sezon felgi 19x9J ET 33 Pompei srebrne lub tytan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21078811_2013560255530934_2640216647442531740_n.jpg

 

21192602_2013560252197601_4279350353413954617_n.jpg

Edytowane przez Redus23
Opublikowano (edytowane)

Ładna A4 :thumbup1:, wszystko do siebie ladnie pasuje, a dyfuzor w srebrnym macie zaszczepie chyba od ciebie na moim B7 :wink: bo wpadł mi w oko tak jak lustra

zadbane felgi i autko Ładnie sie świeci, byle do przodu :cwaniak:

Edytowane przez WydRos
Opublikowano (edytowane)

ten grill masakra, nie równo znaczek

;X

Edytowane przez Marcinx52
Opublikowano

Dokladnie jak wyzej,popraw znaczek audi bo jest za wysoko i strasznie to wyglada..

Opublikowano

Żeby poprawić niestety nie obędzie się bez demontażu zderzaka ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...