Baarteek95 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Ładny felunek, dobrze się prezentuje mimo wszystko znaczek na grilu jest powodzenia w modach, jeżdze na tym samym silniku- piona
Animal Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Dzięki Bartek Co do znaczka to wolałbym żeby go tam nie było ale skoro tak z fabryki wyjechał to go nie ruszam Felgi na żywo wyglądają zdecydowanie lepiej niż na zdjęciach. Gdyby nie fakt, że widziałem kiedyś takie koła na B6 to nigdy bym się nie zdecydował na ten wzór.
mateusztbg Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Śliczna sztuka i widać, że naprawdę zadbana No i fajnie, że z quattro, ja już innego napędu nie chcę
Animal Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Dzięki Mateusz Jeżeli chodzi o napęd to zgadzam się z Tobą w pełni. Teraz wsiadając do każdego innego auta czuje ogromną różnicę i nie mogę doczekać się powrotu do swojego samochodu... a że pali ciut więcej to już mało istotne bo banan na twarzy cały czas
muunv Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Graty zakupu. Ladnie utrzymana sztuka i ten kolor Bardzo fajny. Felga tez zacna Czekam na pierwsze mody! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Animal Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2017 Myślę, że czas na mały up w temacie. Miały być mody wizualne ale jednak rozsądek bierze górę i wole ogarnąć całą mechanikę na tip-top a dopiero później bawić się w rezanie wyglądu. W związku z tym rzuciłem rękawicę wadzie bezpośredniego wtrysku paliwa czyli wszechobecnemu nagarowi w dolocie i na zaworach ssących oraz postanowiłem wywalić zawór PCV (który i tak miałem uszkodzony) na rzecz Oil Catch Tanka. Poza tym przy okazji wymieniłem popychacz w pompie paliwa oraz wszystkie możliwe uszczelki i oringi. Z racji, że nie boję się pobrudzić rąk a miałem przez kilka dni drugie auto na dojazdy do pracy to moje przez cały tydzień stało i mogłem popołudniami przy nim dłubać... a ponieważ post bez fotek się nie liczy to poniżej kilka zdjęć zrobionych przed i po czyszczeniu
Norbas Opublikowano 4 Lipca 2017 Opublikowano 4 Lipca 2017 No różnica wizualnie spora a jak odczucia po czyszczeniu ? Czym czyściłeś ? Jakiś program w planach ?
Animal Opublikowano 4 Lipca 2017 Autor Opublikowano 4 Lipca 2017 Różnica po czyszczeniu spora. Mam wrażenie, że auto zrobiło się sporo elastyczniejsze i reakcja na gaz też znacząco się poprawiła. Roboty jest całkiem sporo ale polecam każdemu kto czuje się na siłach robić to samemu Czyściłem wszystkim co wpadło w ręce i było bezpieczne zużyłem całą masę różnych szczotek, szczoteczek, pędzelków, ścierek, zmywacza do hamulców i środka do czyszczenia EGR-ów (to on zrobił najlepszą robotę w tym wszystkim). Co do planów to mocno wyhamowałem bo w życiu prywatnym wszystko mi się ostatnio pozmieniało i jak tak dalej pójdzie to za pół roku będę musiał kupić C6 w Avancie z jakimś 3.0 TDI pod maską
Norbas Opublikowano 4 Lipca 2017 Opublikowano 4 Lipca 2017 Najważniejsze, że ogarnięte, można spać spokojnie i jest Pan zadowolony Coś dużego pod budowę potrzebujesz ? Ja od 2 miechów przeglądam coś z silnikami 3.0tdi, A4 B7 oraz C6 lift. Trochę się zastanawiam czy nie lepiej uderzyć w nowszą konstrukcję...
KoJ@K Opublikowano 5 Lipca 2017 Opublikowano 5 Lipca 2017 Zostawiam sledzika i bede obserwowal Mowisz, ze auto cale w oryginalnym lakierze? Patrzac na zdjecia od tylu to czy przypadkiem zderzak tyl i klapa nie sa w innych odcieniach? Koło fajnie tu pasi
Animal Opublikowano 5 Lipca 2017 Autor Opublikowano 5 Lipca 2017 11 godzin temu, Norbas napisał: Najważniejsze, że ogarnięte, można spać spokojnie i jest Pan zadowolony Coś dużego pod budowę potrzebujesz ? Ja od 2 miechów przeglądam coś z silnikami 3.0tdi, A4 B7 oraz C6 lift. Trochę się zastanawiam czy nie lepiej uderzyć w nowszą konstrukcję... Budowy już nie ma... tzn. jeszcze jest ale nie będę jej kontynuował bo sytuacja mi się mocno pozmieniała Jak się kiedyś spotkamy to pogadamy. Co do nowszych konstrukcji to ostatnio miałem okazję polatać B8 2.0 TDI 170 kuni, przed liftem ale w pełnym S-Line i szczerze to mnie nie przekonała do siebie. Z kolei B8 polift lub C7 to już nie mój budżet... no chyba, że sprzedam działkę, rozpoczętą budowę, nerkę, płuco no i zmienię pracę 7 godzin temu, KoJ@K napisał: Zostawiam sledzika i bede obserwowal Mowisz, ze auto cale w oryginalnym lakierze? Patrzac na zdjecia od tylu to czy przypadkiem zderzak tyl i klapa nie sa w innych odcieniach? Koło fajnie tu pasi Dzięki Też mnie to dziwi ale tylny zderzak faktycznie nie pasuje odcieniem (być może był malowany ale mój miernik plastiku nie ogarnia ). Reszta się zgadza choć mam podejrzenia co do obydwu drzwi z prawej strony. Niby odcień pasuje ale grubość lakieru jest trochę grubsza niż na reszcie auta (160-180 mikronów). Niby się mieści ale coś dziwnie grubo w porównaniu do reszty gdzie jest 120-140.
Norbas Opublikowano 5 Lipca 2017 Opublikowano 5 Lipca 2017 (edytowane) Mi B8 przypasował, Tyle, że wybrał bym lifta ale tak jak piszesz trochę siana trzeba wywalić na niego. Do tego jakieś 3.0 albo 2.0tfsi.... Co do zderzaków w b7/b6 to zazwyczaj w mocnym świetle kolor różni się od budy. Przyczyną jest prawdopodobnie zastosowanie innej mieszanki plastików lub źle dobrane ciśnienie podczas malowania... Edytowane 5 Lipca 2017 przez Norbas
Animal Opublikowano 25 Lipca 2017 Autor Opublikowano 25 Lipca 2017 Kolejny techniczny update: Naczytałem się o wadliwych modułach pompy oleju w tych silnikach dlatego bez wahania oddałem auto do mechanika na wymianę fabrycznej pompy oleju na zestaw z 1.8T Nie obeszło się bez komplikacji ale przy tej okazji dowiedziałem się wiele o moim aucie. Otóż pompa oleju była już wymieniana - ta którą zdemontował mechanik była wyprodukowana w 2012 roku i ogólnie to jest w stanie idealnym. Gdyby nie fakt, że miałem kupione graty z 1.8T to mechanik sugerował żeby jej nie wymieniać bo aż szkoda. Gdyby ktoś szukał pewnej ori pompy oleju do 2.0TFSI to moja leci do działu sprzedam Niestety niemieccy mechanicy nie popisali się i tak dokręcili miskę oleju, że konieczne było zrzucenie skrzyni biegów, żeby w ogóle ją odkręcić za to dowiedziałem się, że poprzedni właściciel wymieniał sprzęgło i to całkiem niedawno bo jest praktycznie nowiutkie Rozrząd. Był robiony w DE 30kkm temu i to na gratach najwyższej jakości ale pompa wody już ciekła Oczywiście wleciał nowy komplet - Contitecha. Poza tym sprawdzeniu została poddana turbina bo pojawiło się trochę oleju w dolocie ale jak usłyszałem "mam nie szukać dziury w całym". Tak czy inaczej będę to regularnie obserwował. Dodatkowo sprawdziłem kompresję i wychodzi na to, że silnik jest w bardzo dobrej kondycji - pomiary wyszły książkowo W najbliższym czasie planuje jeszcze wymienić kilka rzeczy:
Norbas Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 Ah te 2.0 i ich pompy teraz przynajmniej można spać spokojnie i jeździć ile się da Daj znać u kogo wymienisz olej w skrzyni
Animal Opublikowano 26 Lipca 2017 Autor Opublikowano 26 Lipca 2017 Dokładnie. Wolałem nie ryzykować a przy okazji chciałem wszystko sprawdzić jak należy. Teraz jak wiem, że wszystko jest w najlepszym porządku a motorownia zdrowa to można spać spokojnie i myśleć o dłubaniu i podnoszeniu mocy Na pytanie odnośnie oleju w skrzyni mogę odpowiedzieć Ci już teraz bo jestem umówiony na wymianę... sam ze sobą To zbyt proste i szybkie do zrobienia żebym to komuś zlecał
Norbas Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 No filozofii tam wielkiej nie ma o ile ma się odpowiednie warunki :decayed: Jak tam z ubezpieczenia, wsio ogatniete?
Animal Opublikowano 26 Lipca 2017 Autor Opublikowano 26 Lipca 2017 Nic nie ogarnięte bo nie mam ostatnio na nic czasu Za dużo pracy i codziennych spraw. Auto jedynie tłucze kilometry i to naprawdę szybko. Właśnie przez nadmiar obowiązków ostatnią akcję z pompą oddałem mechanikowi. W innej sytuacji zrobiłbym to sam. Dobrze, że już niedługo urlop to może uda się ogarnąć coś więcej przy aucie samemu
Animal Opublikowano 13 Września 2017 Autor Opublikowano 13 Września 2017 Pora lekko odświeżyć temat. Ogarnąłem drzwi po przycierce jaką w kwietniu zafundował mi kierowca lawety a przy okazji udało się wyrwać tylną klapę S-Line Poza tym auto zawiozło brata do ślubu Niestety z uwagi na sytuację życiową prawdopodobnie będę zmuszony sprzedać auto w najbliższym czasie Póki co nigdzie go nie wystawiam ale gdyby ktoś był zainteresowany to zapraszam do kontaktu.
robertjudi Opublikowano 13 Września 2017 Opublikowano 13 Września 2017 Super furka, napęd skrzynia marzenie Zawias ori 1be na tych 19" ?
Norbas Opublikowano 13 Września 2017 Opublikowano 13 Września 2017 O wiele lepiej z nią wygląda trafiła się w kolorze ?? Mati nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło powodzonka 7 godzin temu, robertjudi napisał: Super furka, napęd skrzynia marzenie Zawias ori 1be na tych 19" ? Na pierwszej stronie masz napisane 1bv
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się