mati90 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 WitamStopił mi się drugi katalizator z lewej strony i po naprawie plecionki strasznie zamulilo samochód. Czy jezeli dam zamiast drugich katalizatorow tlumiki to czy sondy będą dobrze działać ? Pre katów nie chce wycinać bo są całe. Za drugimi katalizatorami nie ma sond. I czy mozna np. Wymienic tylko lewy katalizator na tlumik bo widzialem w lewym sonda jest umieszczeona jakies 10- 15 cm od katalizatora a w prawym katalizatorze sonda znajduje sie na załomie kata. Z gory dzieki za pomoc. Wysłane z mojego LG-H840 przy użyciu Tapatalka
dm88 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Jeżeli nie będzie kat, to będzie Ci świeciła kontrolka od sondy. Najlepiej wyrzuć całkiem 2 rząd katalizatorów (możesz zastąpić rurą lub opróżnić puszkę) i dobrze byłoby wyłączyć obsługę sond diagnostycznych w sterowniku.
mati90 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2017 No mam zamiar pierwsze katalizatory zostawić. A tylko te drugie usunąć i wstawić tłumiki bo rury czy puste puszki brzęczą podobno a nie stać mnie na katy. Na pewno muszę wycinać w ecu te sondy ? Bo slyszalem ze one sprawdzają sprawnosc ale pierwszego kata. Wysłane z mojego LG-H840 przy użyciu Tapatalka
bartez80 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 10 godzin temu, mati90 napisał: Witam Stopił mi się drugi katalizator z lewej strony i po naprawie plecionki strasznie zamulilo samochód. Czy jezeli dam zamiast drugich katalizatorow tlumiki to czy sondy będą dobrze działać ? Pre katów nie chce wycinać bo są całe. Za drugimi katalizatorami nie ma sond. I czy mozna np. Wymienic tylko lewy katalizator na tlumik bo widzialem w lewym sonda jest umieszczeona jakies 10- 15 cm od katalizatora a w prawym katalizatorze sonda znajduje sie na załomie kata. Z gory dzieki za pomoc. Wysłane z mojego LG-H840 przy użyciu Tapatalka Pomine tutaj temat ,wywalania,czy nie wywalania katalizatorów .. Skupie sie jednak na samej awarii ,podejżewam ,że została zastosowana ,niewłasciwa plecionka ,która spowodowała takowe spustoszenia.
mati90 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2017 (edytowane) 4 godziny temu, bartez80 napisał: Pomine tutaj temat ,wywalania,czy nie wywalania katalizatorów .. Skupie sie jednak na samej awarii ,podejżewam ,że została zastosowana ,niewłasciwa plecionka ,która spowodowała takowe spustoszenia. Plecionka byla ori poprostu gazownicy cos pokabacili i robił mi w dziwnych momentach dotryski paliwa i do tego tylko na lewą stronę i pewnie to bylo przyczyną teraz juz zrobione po x interwencjach [emoji14] no ale dalej zastanawiam sie czy te drugie moge wyciąć i zamienić na tłumiki Wysłane z mojego LG-H840 przy użyciu Tapatalka aha i stało się to po tym jak jeździłem tydzień z rozwaloną plecionką i pewnie to jest główną przyczyną. Edytowane 5 Kwietnia 2017 przez mati90
dm88 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Ja mam wydłubane drugie katy i silnik ma taki sam dźwięk jak przed
mati90 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Znalazłem takie tłumiki i czy mogą być ? http://allegro.pl/awg-tlumik-w-obudowie-katalizatora-czestochowa-i6748337847.html Średnica 55, długość 40 i płaski. Oczywiście tylko tylne katy za sondami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się