scania1213 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Cześć, przymierzam się do wymiany pompy olejowej, bo oryginalna jest już na wykończeniu. Chciałem pierw dać do regeneracji ale stwierdziłem, że jednak zrobię swap i będzie spokój.. Czytając cały poradnik Jaro, nie do końca wiem co się z czym je. Dla przykładu nr.1 pisze tylko o wymontowaniu starej pompy i wymontowaniu nowej + zębatki, łańcuch itp. Ktoś przerabiał przykład nr1? Mógłby opisać jak to przebiegało? Czy faktycznie wystarczy zdjąć stara pompę, zamontować nowa (zaslepic otwór), zamontować zębatke 23z, łańcuch,napinacz, uspokajacz, smok? Piszę tam coś jeszcze o uszczelnieniach ale to chyba w przypadku wymiany wału? No i czy koło zębate schodzi jakoś z wału czy trzeba to czymś ciąć?
kuba84 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Futurum ... zobacz na forum, wygoogluj ... firma, która zajmuje się tym profesjonalnie. Poza tym masz 2007 rok. Pompa jest na kołach zębatych żadnego łańcucha tam nie ma.
scania1213 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Czytałem na temat futurum i powiększania gniazd. Ale bardziej interesuje mnie swap, myślę że dłużej pojezdze na pompie z 1.9. Wiem,że jest koło z zębami skosnymi i trzeba zamienić na koło zębate, tylko inne pytanie zadałem. No chyba,że się mylę i po regeneracji w futurum problem znika na znacznie dłużej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się