artur1807 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Witam, na początku chciałem się przywitać. Jestem nowy na forum. Mam problem z moją a4. Mianowicie w dolnych partiach obrotów między 1000 a 2000 auto ma mało mocy i ospale reaguje na dodanie gazu, jakby turbina późno wstawała. Dopiero przy około 2000obr dostaje strzała i jedzie normalnie. Czyściłem egr, wymieniłem też przepływomierz na nowy Pierburga i dalej to samo. Zrobiłem logi statyczne i jeden dynamiczny . Prosił bym o ich ocenę i ewentualnie o podpowiedz jakie jeszcze wykonać. Pozdrawiam. Statyczne: 001 http://vaglog.pl/log-001_e1iObsj.html 004 http://vaglog.pl/log-004_0xzQH63.html 013 http://vaglog.pl/log-013_pbs823.html 018 http://vaglog.pl/log-018_n7YP1kC.html 023 http://vaglog.pl/log-023_KTx3T.html Dynamiczne: 011 http://vaglog.pl/log-011_A19N2.html
Galetto Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Zrób dynamicznie 001+011, 003+008
artur1807 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 001+011 http://vaglog.pl/log-001_011_RPELu45.html 003+008 http://vaglog.pl/log-003_008_gL6EB9.html
krzaczek89 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam! Stwierdziłem, że bez zaśmiecania nowym tematem podłączę się z bardzo podobnym problemem w moim Audi. Podobnie jak u kolegi brak mocy na niskich obrotach, powyżej 2200 coś się zaczyna dopiero ruszać. http://vaglog.pl/log-003_TI1dIK5.html http://vaglog.pl/log-008_lDLoE8.html http://vaglog.pl/log-011_iyrv32.html http://vaglog.pl/log-010_1vNBi8G.html http://vaglog.pl/log-011_8Au02Ko.html Edytowane 11 Kwietnia 2017 przez krzaczek89
Galetto Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Dnia 10.04.2017 o 20:23, artur1807 napisał: 001+011 http://vaglog.pl/log-001_011_RPELu45.html 003+008 http://vaglog.pl/log-003_008_gL6EB9.html Auto jest po programie nie do końca udanym.
artur1807 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Tak podejrzewałem, że coś mogło być robione bo spalanie auta mam też dosyc wysokie, śr. 8-9l w mieście. Czyli teraz jazda to tunera i naprawa programu. Kogo byście polecili w okolicach Białegostoku? I jeszcze pytanie, czy na podstawie tych logów widać czy egr nie jest zamknięty cały czas? Silnik nie ważne czy ciepły czy zimny pracuje bardzo twardo.
Galetto Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Jest tylko jeden log z EGR-a (dynamiczny). Po wysterowaniu widać, że teoretycznie zamknięty.
Arek8888 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 5 godzin temu, artur1807 napisał: Tak podejrzewałem, że coś mogło być robione bo spalanie auta mam też dosyc wysokie, śr. 8-9l w mieście. Czyli teraz jazda to tunera i naprawa programu. Kogo byście polecili w okolicach Białegostoku? I jeszcze pytanie, czy na podstawie tych logów widać czy egr nie jest zamknięty cały czas? Silnik nie ważne czy ciepły czy zimny pracuje bardzo twardo. Dołączam się do pytania, czy ktoś może polecić tunera w Białymstoku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się