Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przelot 2.0Tdi, sonda itp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Opłaca się to w ogóle robić przelot jak wygląda cała sprawa proszę o pomoc

Opublikowano (edytowane)

Za***iście konkretne pytanie :decayed: , jak masz za dużo pieniędzy i nie masz co z nimi zrobić to pewnie się opłaca :P

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

A koszty plus minus ? Co trzeba zrobić żeby mieć full przelot

Opublikowano (edytowane)

Witek Ty najpierw może sprecyzuj jakie zadanie według Ciebie ma ten " przelot " spełniać :)

Bo odnoszę wrażenie że gdzieś coś usłyszałeś , ale sam za bardzo nie wiesz o co chodzi :hi:

W jaką moc po modach celujesz , czy zależy ci tylko na warkocie silnika  i gwiździe turbiny z rury wydechowej ?:P

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Chodzi mi o dzwiek

Opublikowano
5 godzin temu, Witb7 napisał:

Chodzi mi o dzwiek

To powinno wystarczyć wywalenie DPF-a i wyprogramowanie jego obsługi z ECU, a także przeróbka ori tłumoków :hi:

Opublikowano

Dokladnie tak. Po fizycznym i programowym wywaleniu DPF uzyskałem ten właśnie efekt. Tylko ze ja musialem go wywalic z innych powodów; )

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
21 godzin temu, piotrsob1 napisał:

To powinno wystarczyć wywalenie DPF-a i wyprogramowanie jego obsługi z ECU, a także przeróbka ori tłumoków :hi:

A jakoś dokładniej możesz wytłumaczyć i jakie to są koszty plus minus ?

Opublikowano

Magiczne słowo: ZALEŻY. Ceny wachają sie od 700 do 1600. Ja zaplacilem 800 u goscia pod Wroclawiem ktory specjalizuje sie w dpfach

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
1 godzinę temu, ar3k92 napisał:

Magiczne słowo: ZALEŻY. Ceny wachają sie od 700 do 1600. Ja zaplacilem 800 u goscia pod Wroclawiem ktory specjalizuje sie w dpfach

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
 

Ale zrobił ci wszystko razem z programem, końcówka itd ?

Opublikowano

Dpf off - DP 2,5 (z umieszczomymi czujnikami) -> rura 2,5 przed zakrętem strumienica i tłumik/ki końcowe najlepiej sportowe. 

Koszta - Nigdy nie robiłem -chciałbym zrobić- tig jest,strumienica jest, kwestia zakupienia materiału z kwasówki i dwóch sportowych tłumików 

Opublikowano

Mam cały przelot 2,5 cala u siebie w BPW. Downpipe z sonda lambda oraz czujnikiem egt, reszta rury i kolanka 2.5 cala. Wszystko nierdzewka. Na końcu są końcówki Ulter 100 mm. Koszt całości coś ponad 1000 zł, robiłem sam więc oczywiście kwota bez robocizny.  17807695_1516172075123140_46121739594534

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, danielstol napisał:

17807695_1516172075123140_46121739594534

Kurde profi robota :)

Policmajstry i diagności dają żyć, bo jakoś nie mogę się tam dopatrzyć tłumików :P:grin:

A swoją drogą to robienie takich przeróbek tylko dla efektów dźwiękowych to według mnie lekka przesada , co innego jak ktoś chce dołożyć do tego jakieś mega mocne kreski :hi:

Jak idzie o dźwięk to łatwiej  i myślę że z lepszym efektem by było zastosować coś takiego :

http://gadzetomania.pl/30052,dzwiek-silnika-v8v10-w-twoim-samochodzie-wideo
 

Do tego solidny wzmacniacz i porządny głośnik pod tylnym zderzakiem , a wszystko włączane/wyłączane pstryczkiem na desce rozdzielczej. Tylko że wtedy DPF by się przydał , bo dziwnie wyglądało by auto z takim soundem i czarnym bąkiem z rury wydechowej  :P:)

A swoją drogą producenci aut już od dawna podobnie kombinują :

http://autokult.pl/6936,sztuczny-dzwiek-silnika-oszustwo-czy-technologia-w-sluzbie-kierowcy

:hi:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Moje Bpw będzie miało założone na dniach Gtb2260vk więc przelot 2.5 cala obowiązkowo :-) Turbo BRD już nie wystarcza:-D

Opublikowano
11 minut temu, danielstol napisał:

Moje Bpw będzie miało założone na dniach Gtb2260vk więc przelot 2.5 cala obowiązkowo :-) Turbo BRD już nie wystarcza:-D

Już masz sporo zakręcone to swoje BPW, żebyś tylko nie przedobrzył :decayed:

Jak po tych wszystkich modach zrobisz traskę na której wyjdzie Ci średnie zużycie powyżej 10 l/100 i motorówka przeżyje , to będę pełen podziwu :hi::P

Opublikowano
Dnia 16.04.2017 o 21:59, piotrsob1 napisał:

Jak po tych wszystkich modach zrobisz traskę na której wyjdzie Ci średnie zużycie powyżej 10 l/100 i motorówka przeżyje , to będę pełen podziwu :hi::P

Spalanie wyjdzie zdecydowanie mniejsze z dużo większą prędkością średnią. :wink:

Opublikowano (edytowane)

Przy intensywnym korzystaniu ze 165 koników w moim BPW, średnie spalanie wychodzi grubo ponad 10l/100km, a po niecałej minucie głupoty na śniegu z wyłączoną kontrolą trakcji tłoki puchną na tyle że motorówka staje dęba :decayed:

Czyli wychodzi że koni trzeba mieć dużo , tylko nie wolno ich używać :P

Ale jak się kiedyś zapomnicie i zaczniecie deptać na poważnie to uważajcie żeby tłoki wydechem nie popłynęły :):hi:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Na trasie i w mieście przy moich 190 km , przelocie i chłodnym powietrzu z FMIC wychodzi litrę mniej niż przy tym co było w serii z DPF . Przy ostrej jezdzie do póki sprzęgło się nie zacznie ślizgać :D wychodzi pod 10 l ale na to duży wpływ ma Turbo BRD słabo wstaje i moje BPW jest dosyć podlane ropą z dołu :-) Podejrzewam że GTB2260 będzie tak sam się budzić jak BRD za to góra będzie dużo lepsza .

Opublikowano

Ogrzeje kotleta, bo sam się zastanawiam nad przerobieniem, mam BPW po sofcie na 175 i 400nm. Chciałym przerobić tylko sam głównie końcowy dla "wyglądu" bo nie podoba mi się ten końcowy z końcówkami w ziemie, wole jak jest na "wprost" ma ktoś jakieś fotki, badz filmiki jak to wyglada? Szukam w Lubelskim kogoś kto się tym zajmuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...