gelus Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 (edytowane) witam, audi a4 b6 1.8t turbo hybryda,fmic,tip, wtryski BAM, kolektor hiflow,mocniejsza gruszka, wydech przelot zniklo mi okolo 30mg/s z przeplywki czyli sporo... na szybko zrobilem kilka logow - http://vaglog.pl/log-002_020_031_4Kw7l.html - pierwsza czesc na pb druga czesc logow zrobiona na gazie, stukowe mniejsze ale i tak slabo to wyglada - http://vaglog.pl/log-003_020_115_J23kVvS.html log na pb http://vaglog.pl/log-002_031_91eOyW.html i http://vaglog.pl/log-003_020_0A63UzA.html - stare logi zrobione na krotko po strojeniu po wymianie swiec, filtrow powietrza, przemyciu przeplywki, zmiany miejscami cewek bez wiekszych zmian jakies pomysly? wtryski i pompe chyba mozna wykluczyc bo AFR w normie ? szczelnosc chyba tez bo doladowanie trzyma, ale skad stukowe i przeplyw mniejszy o 30mg/s ? zauwazylem pekniecie na kolektorze wydechowym przy turbo - nie zadawajcie kto i gdzie i kiedy stroil bo nie o tym jest temat, prosze o sugestie co posprawdzac, czego sie doczepic. Edytowane 12 Kwietnia 2017 przez gelus
Łukasz13 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Zrób moze 002+033, może przepływka zaniża tylko.
gelus Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2017 a przeplywka moze taki burdel robic w zaplonie ze stukowce nawalaja?
Łukasz13 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 No jak mniej mierzy to ecu wylicza mniejsze obciazenie a kat zaplonu jest dobierany w zalesnosci od obciazenia.Wysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka
gelus Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2017 to musze sobie przeplywke podmienic...
gelus Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2017 podmienilem przeplywomierz, niestety bez rezultatu, co moge jeszcze podmienic/sprawdzic? taki log znow na szybko: http://vaglog.pl/log-002_003_020_7NwQH.html
jaguaro Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Zrób logi na 3biegu w zakresie 2-3tyś obrotów. Zapisz dane. Wymień zawór DV zrób logi jak wyżej i banan na twarzy.Sugeruje też podmienić zaworek skrzyni korbowej. Powodzenia Tapnięte z iPhone
gelus Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2017 zawor dv? cisnienie zadane utrzymuje , problemu z boostem nie ma... zawor skrzyni korbowej niecale 2 lata temu byl nowka zakladany ori ASO, szczelnosci sprawdzone jest OK,
Tomek Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Ile ten zaworek skrzyni?Masz jakiś numer tego zaworka
gelus Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2017 kolego wystarczy poszukac , 035103245G , dosc duzo tematow na forum, m.in:
gelus Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2017 wieczor sie zrobil, wiec porobilem troche lepsze logi logi na pb:http://vaglog.pl/log-002_033_IJvmhW.htmlhttp://vaglog.pl/log-003_020_HE84M14.htmlhttp://vaglog.pl/log-115_118_F9N04Y.htmlhttp://vaglog.pl/log-090_093_ywooKo5.html logi na lpg:http://vaglog.pl/log-003_020_115_aNwn2.html jakby stukowe sie uspokoilo, ale przeplyw i tak maly...
jaguaro Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 zawor dv? cisnienie zadane utrzymuje , problemu z boostem nie ma... zawor skrzyni korbowej niecale 2 lata temu byl nowka zakladany ori ASO, szczelnosci sprawdzone jest OK,Jest problem z brakiem mocy, więc DV nie ustępuje w odpowiednim momencie. Ciśnienie będzie trzymać, dlatego napisałem zrób logi na 3 biegu w obrotach 2-3tyś. Podmień DV ponownie logi i odczujesz różnice. Co do zaworka skrzyni korbowej ja wymieniałem dokładnie 2 lata temu i...... 3 tygodnie temu- szrot choć był Ori z ASO. Jak turbo czasem puści to robi syf na podciśnieniu bo po jakimś czasie zasklepia dławiki w zaworkach. Sprawdzisz na odmie, jak jest syf to zaworek skrzyni do wymiany. To samo DV.Tapnięte z iPhone
jaguaro Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 zauwazylem pekniecie na kolektorze wydechowym przy turbo - Nie doczytałem [emoji848] to zacznij od kolektora, idzie zwrotka. Prawdopodobnie w chwili pedał podłoga dławi Ci się niezależnie od obrotów?Jeżeli tak zrób test obciążeniowy. Drugi bieg podciągnij do 4tyś. obrotów, wrzuć 4bieg i but. Jak będzie zbierał zbyt wolno wspomniane zawory do wymiany, jak zbyt szybko kolektor. Zresztą kolektor i tak będziesz musiał zmienić prędzej czy później jeśli jest walnięty. Coś musi być na rzeczy. Tapnięte z iPhone
gelus Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2017 z niskich obrotow auto jest zwinne, problem jest wlasnie powyzej 5 tys obrotow, tam sie nic nie dzieje , nawet nie ma sensu go krecic tak wysoko, jezdzi mi sie jak dieslem...
jaguaro Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Jak to nic się nie dzieje powyżej 5tyś obrotów, między 4-6tyś jest największy skok, chyba że ON ale nie w Twoim przypadku. Uuuuu kolego grubsza sprawa. Jak przeanalizuje logi to może coś mądrego wpadnie mi do głowy. Tapnięte z iPhone
gelus Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2017 no niestety nie u mnie auto z dolu jedzie fajnie, ale od 5 tys mam wrazenie ze niewiele sie dzieje i nawet nie mam ochoty krecic go dalej, zreszta czuc delikatniuskie przyhamowania nawet..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się