Kubeł Opublikowano 11 Stycznia 2009 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Auto na wolnych obrotach lekko drży. Podpiąłem Vaga, obroty są stabilne na poziomie 760obr/min. Czy to prawidłowa wartość, czy powinna być nieco wyższa? Na forum nie udało mi się znaleźć odpowiedniej informacji, wszystkie dotyczą silników diesla.
Kubeł Opublikowano 11 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2009 Auto ma 55 tys. przebiegu. Możliwe, że już poduszki padły? Błędów nie ma, silnik pracuje dobrze, wszystko jak należy. A jak można Vagiem zwiększyć obroty? Wiesz może?
dzikasz Opublikowano 11 Stycznia 2009 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Ciut za niskie obroty jak kolega pisze wyżej prawie 900 powinno tak być. A tak wogule to zadam ci pytanie ile Ci średnio pali tylko szczerze bo ludzie piszą różne brednie (nie obrażając) bo mi 13-taka łyka minimalnie AMB
Kubeł Opublikowano 11 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2009 W mieście (Wrocław wiecznie zakorkowany) od 11,5 w górę, a póki co najwięcej spalił ok. 16. Średnio jakieś 13-15l. Na trasie ok 8-9. Wracając do meritum: skąd takie niskie obroty (błędów nie ma) i jak je skorygować?
szogun0 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Opublikowano 11 Stycznia 2009 1. Jaka skrzynia biegów? 2. Nie w każdym silniku jest możliwość przestawienia rpm na jałowym.
Kubeł Opublikowano 11 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2009 Sęk w tym, że ja mam Vaga i chciałbym się dowiedzieć jak to zrobić. Może ktoś z kolegów ma taką wiedzę? A co do spalania, to jeśli na trasie bierze 13 l. to zdecydowanie coś jest nie tak. We Wrocławiu jeśli nie ma korków (późny wieczór, święta) to potrafię zejść poniżej 12 litrów. Niestety normalnie jest masakra, bo miasto jest sparaliżowane remontami i pokonuję 12 km w prawie godzinę, więc jakie ma być spalanie jak nie duże? [br]Dopisany: 11 Styczeń 2009, 21:10_________________________________________________ 1. Jaka skrzynia biegów? 2. Nie w każdym silniku jest możliwość przestawienia rpm na jałowym. Mam ręczną skrzynię 6-cio biegową.
szogun0 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Devastation, piszesz bzdety. Po pierwsze, tylko w niektórych 1.8T można zmieniać prędkość biegu jałowego. Po drugie, jeśli już sterownik to obsługuje, to trzeba znać login i się zalogować. A dopiero wtedy sterownik umożliwi nam adaptację. Nawet w dieslach trzeba się zalogować.
gregory Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 wchodzisz w silnik potem w adaptacje i ustawiasz obroty,b.proste Kolejny raz masło maślane! Podłącz Vag-a i sprawdź jaka jest masa zasysanego powietrza i jaki czas wtrysku na biegu jałowym. Dodatkowo możesz sprawdzić jaki jest kąt uchylenia przepustnicy, bo to ona odpowiada za obroty. Potem można grzebać, bez tego to nonsens. Standardowy bieg jałowy to 750-850Rpm/min.
Kubeł Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2009 Już wszystko sprawdzone i działa jak należy. Żadnych problemów nie ma, obroty też są prawidłowe. To delikatne drżenie podobno może przy tych silnikach występować. Pozostaje mi ew. sprawdzanie wszystkich poduch i dwumasa.
udy Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 witam i jak co poradziłeś na ten problem?? też własnie kupiłem i też czuje takie drżenie, na początku myślałem że mam fotel z masażem:) pozdro
domjenick Opublikowano 21 Lutego 2009 Opublikowano 21 Lutego 2009 w moim nie trzeba loginu ,760 po restarcie-czyli tak fabryka ustawila, mozna zmienic vagiem,ale tam (nie pamietam dokladnie i moge sie mylic)chyba najnizsza wartosc jest 123 lub 127 i to jest jakies 740 ob. nizej nie da rady zejsc,to samo jest w gore-mozna ,ale tylko do jakiejs granicy-moge to jutro sprawdzic,ale jakos po polodniu dopiero,bo mam cos do zrobienia rano,wiec jesli nikt nie napisze cos ,co cie usatysfakcjonuje,to opisze krok po kroku,jak to jest u mnie mozna tez za pomoca programu ''Lemmiwinks'' od Revo-technic, lub ''Custom setings'' od Custom code, tylko te programy nie ze wszystkimi autami chca wspolpracowac [br]Dopisany: 21 Luty 2009, 01:04_________________________________________________wiec jak obiecalem - wchodzisz w silnik ,potem adaptacje,kanal 01 i tam powinna byc wartosc 128,co sie rowna 750 ob/min (na zegarze bedzie jakies 900) mozesz najnizej zejsc do wartosci 123 i to by bylo 700 ob/min,analogicznie w druga strone najwyzej do wartosci 133,co sie rowna 800 ob/min,mysle,ze rozjasnilem sytuacje...
Cycu71 Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 W mieście (Wrocław wiecznie zakorkowany) od 11' date='5 w górę, a póki co najwięcej spalił ok. 16. Średnio jakieś 13-15l. Na trasie ok 8-9. Wracając do meritum: skąd takie niskie obroty (błędów nie ma) i jak je skorygować? [/quote'] Ciut za niskie obroty jak kolega pisze wyżej prawie 900 powinno tak być. A tak wogule to zadam ci pytanie ile Ci średnio pali tylko szczerze bo ludzie piszą różne brednie (nie obrażając) bo mi 13-taka łyka minimalnie AMB Ja mam AMB 1.8 fwd i w trasie spokojnie 7-8l a w miescie mam maxa 10 skad wy bierzecie 15l ? Minimalnie 13 hehe to musialbym nie schodzic ponizej 5k obrotow :] Moze z moim cos nie tak ? Moze fis zle pokazuje ?
Kubeł Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Opublikowano 1 Marca 2009 witam i jak co poradziłeś na ten problem?? też własnie kupiłem i też czuje takie drżenie, na początku myślałem że mam fotel z masażem:) pozdro Nie do końca, u mnie auto nie przyjmuje wpisywanych wartości, najwyraźniej trzeba jakiegoś loginu którego nie znam. Żeby było śmieszniej gdy mam włączoną klimatyzację drgania ustępują, gdy mam wyłączoną (tryb econ) drgania się pojawiają. Tak jakby komputer nie utrzymywał tych samych obrotów przy pracującej i przy wyłączonej klimie. Czyżby auto zaprojektowane do jazdy z klimą non stop?
domjenick Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 kidy wlaczasz klime obroty delikatni wzrosna i drgania ustana
Kubeł Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Opublikowano 1 Marca 2009 Domyślam się :>. Tylko dlaczego komputer tego nie wyrównuje? Z tego co zdążyłem się zorientować to takie delikatne drgania jednak są charakterystyczne dla tego silnika.
domjenick Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 komp to wyrownuje,to tylko na poczatku wlaczenia klimy czujesz roznice,potem sie wyrownuje
Kubeł Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Opublikowano 1 Marca 2009 Gdyby wyrównywał, to nie byłoby różnicy w wibracjach przy włączonej i wyłączonej klimie. A jest.
dzikasz Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Siema, u mnie nie ma różnicy czy włączona klima czy nie przy włączaniu nie zadławia się i nie czuć żadnej różnicy jedynie przy otwartych drzwiach widać jak na pół sekundy przygasa lampka na suficie ale zaraz wraca do normy, silnik nie drży ani z ani bez klimy.
Kubeł Opublikowano 2 Marca 2009 Autor Opublikowano 2 Marca 2009 Coś nabieram podejrzeń, że trzeba przyjrzeć się plecionce na wydechu, bo reszta w aucie jest za nowa aby się zużyła. Zwłaszcza, że chyba lekko popuszcza wydech na biegu jałowym w z prawej strony, mniej więcej w połowie auta. Takie ciche i szybkie ni to pykanie, ni to syczenie. Jak nic muszę podjechać do tłumikarza, bo coś mi pachnie plecionką i mam nadzieję że to właśnie jest przyczyna tych lekkich wibracji.
poziek Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 moze poduszki juz zdechły powinno byc 840-860 obr/min bzdura 720-760 jest idealnie[br]Dopisany: 02 Marzec 2009, 11:25_________________________________________________i wszystkie posty devastationa wyleciały z tematu bo juz mam dosyć dementowania jego kosmicznych teorii...[br]Dopisany: 02 Marzec 2009, 11:27_________________________________________________ Już wszystko sprawdzone i działa jak należy. Żadnych problemów nie ma, obroty też są prawidłowe. To delikatne drżenie podobno może przy tych silnikach występować. Pozostaje mi ew. sprawdzanie wszystkich poduch i dwumasa. dokładnie jak nie poduszki to najpewniej dwumas powoduje drgania auta
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się