marcin120383 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Witam jak w temacie po odpaleniu auta na zimnym puszcza bąki niebieskiego dymu była regenerowana turbina (zapieczona geometria ) i po wyjęcu turbiny tak się zaczęło po przejechaniu kilometra dym ustaje wymieniłem już świece żarowe ale dalej to samo odma odłączona do butelki i coś tam pluje olejem EGR wyczyszczony i cały dolot też po zdjęciu węża tego dolnego od turbo był tam olej nie wiem czy powinien tam byc czy nie to jest kluczowe jak nie powinno byc to znakiem tego turbina puszcza jeżeli źle myślę to proszę o odpowiedź dodam jeszcze że ojeju też ubywa bo po wymianie zrobiłem około 1500 km i ze stanu prawie max zrobiło się na połowie stanu proszę o pomoc bo nie wiem czy atakowac tych speców od turbiny bo kosztowało mnie to 1500 zł auto moc odzyskało ale dymi na zimnym dramat mnie zastanawia czy na dole turbiny powinien byc olej pozdro
marcin120383 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Witam a więc tak dziś po dwóch tygodniach jak ostatnio czyściłem cały dolot z ojeju odpinam wąż od IC a tam znów około 100 ml oleju wyleciało odpinam wąż o turbo ten dolny i tam też olej nie tyle co przy IC ale też parę kropel poleciało i jaka diagnoza turbo puszcza dodam tylko że odma cały czas odłączona do butelki
kamil-vag Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Jedź do nich i pokaż w czym problem. Przecież masz prawo do reklamacji.
marcin120383 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2017 ale co turbina puszcza bo przecież może by filtr olejowy a nie że tam kapie olej po dwóch tygodniach
marcin120383 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2017 a to co za element jest to pod turbiną i ten gruby wąż od turo jest połączony z tym elementem króćcem a on jest trochę spocony
kamil-vag Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Pulsation damper - 8E0129955 - w ETCE jako tłumik, potocznie rezonator ciśnienia / tłumik powietrza itd
marcin120383 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2017 38 minut temu, kamil-vag napisał: Pulsation damper - 8E0129955 - w ETCE jako tłumik, potocznie rezonator ciśnienia / tłumik powietrza itd A dlaczego jest mokry może być przyczynom moich problemów
kamil-vag Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Marcin siłą rzeczy, jak turbo popuszcza to element z tej układanki jest zaolejony...
marcin120383 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Ok dzięki jutro ich atakuje jak się z nimi nie dogadam to spalę ten kurnik
marcin120383 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2017 A więc tak turbo padło leje już na całego dymu za mną że ho ho sam wyciągam turbinę i teraz pytanie czy po takim zabiegu też trzeba zdjąć kolektor wydechowy czy nie muszę bo dolot wiadomo że do czyszczenia
marcin120383 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Niech wypowie się ktoś kto to robiłWysłane z mojego HUAWEI P6-U06 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się