Andrewww Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Witam zrobiłem logi dynamiczne dopatrujecie się jakiś nieprawidłowości, przed zrobieniem logów miałem jeden błąd 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P0130 - 008 - Malfunction in Circuit - MIL ON , oczywiście przed zrobieniem logów go wykasowałem Logi robiłem tylko na benzynie Grupy 002-033 Przepływka Grupy 003-020 wypadnie zapłonów Grupy 115-118 turbo Z góry dzięki za pomoc
zwonko Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 (edytowane) Nie jeździj tak za dużo bo to co ta lambda pokazuje to jakiś kosmos. Sprawdź jej okablowanie dokładnie a jak nie to wymiana. Mam nadzieje, że przed logami skasowałeś błędy. Turbo przeładowuje a przepływka deczko zaniża to z innych rzeczy. Edytowane 22 Kwietnia 2017 przez zwonko
Andrewww Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Przed logami wykasowałem wszystkie błędy Jazda z taką sondą może doprowadzić do uszkodzenia silnika ( wypalenia zaworów ) ....?
zwonko Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Nie wiem jaka jest strategia ECU przy tym błędzie. Podejrzewam że przestaje "wierzyć" sondzie. Na Twoim miejscu wolałbym nie ryzykować, przynajmniej nie butować autka. Błąd pojawia się zaraz po skasowaniu czy jak? Może jakaś specyficzna sytuacja (np. odpalenie lpg)?
Andrewww Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Błąd pojawia się po przejechaniu 20km na benzynie , bo na gazie na razie nie jeżdżę gazownik powiedział mi jak wszytko będę miał na benzynie dobrze ustawione to wtedy może gaz dobrze ustawić inaczej to nie ma sensu , bo mapa się rozjedzie benzynowa . Oczywiście na vagu błąd się pojawia sondy , ale check engin się jeszcze nie pali . Miał ktoś podobny przypadek , bo z tego co słyszałem to 1 sonda rzadko się psuje .
zwonko Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 (edytowane) czy ja wiem czy tak rzadko... ja mam trochę inną opinię. Psują się tak jak trzeba tyle że często jak w błędzie pisze że sonda to ją wymieniają a przyczyna jest inna. W Twoim przypadku najbardziej prawdopodobne jest jej okablowanie. Czasem też ECU. Na lpg nie jeździsz ale czy jest odpiete (bezpiecznik wyjęty, kable odpięte)? bo może sonda jest podpięta do lpg i ktoś coś nabruździł przy tym. Edytowane 22 Kwietnia 2017 przez zwonko
Andrewww Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Mam tylko wyciągnięty bezpiecznik od gazu , dalej szukam przerwy w obwodzie sondy jak na razie bez efektu
Łukasz13 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Na jałowym też sonda stoi na takim samym napięciu jak w logu dynamicznym? podmień sonde na inna może być używka i zobacz jak wtedy będzie.
Andrewww Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Udało mi się podmienić sondę na dobrą używkę , wszystko teraz śmiga . Vag po 120km już nie widzi błędu sondy , teraz pozostało mi kupić nową sondę . Zrobiłem logi statyczne http://vaglog.pl/log-002_032_033_LwLmsoV.html Trochę mnie nie pokroją korekty na kanale 32 .
zwonko Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Do oceny sondy zrób log statyczny samej grupy 033. Mnie takie 032 by nie martwiło.
Andrewww Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Zamontowałem nową sondę logi statyczne kanał 33 Sonda
Andrewww Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2017 1 godzinę temu, zwonko napisał: Wg mnie dalej jest lipa Lipa możesz to rozwinąć ....? Sonda jest nowa Boscha nie żaden zamiennik , błędów VCDS nie widzi .
Łukasz13 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Sonda jest ok, masz gdzies nieszczelnosc, sprawdz dolot cisnieniowo czy sa dziury.Wysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka
zwonko Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 (edytowane) Godzinę temu, Łukasz13 napisał: Sonda jest ok Nie wprowadza korekt czasem za wolno? No i te zera na początku. EDIT: w sumie nie spojrzałem ze czas pomiedzy odczytami to nie całe 0.2sek. Tylko skąd te zera?log był na zimnym? Zaraz po odpaleniu silnika? Edytowane 30 Kwietnia 2017 przez zwonko
Andrewww Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2017 5 godzin temu, zwonko napisał: Nie wprowadza korekt czasem za wolno? No i te zera na początku. EDIT: w sumie nie spojrzałem ze czas pomiedzy odczytami to nie całe 0.2sek. Tylko skąd te zera?log był na zimnym? Zaraz po odpaleniu silnika? log był robiony po krótkiej trasie , ale temperatura była już w granicach 90 stopni . Powtórzyć log ...?
zwonko Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Jak nie masz co robić to możesz. Ale wolałbym żeby @Łukasz13 po prsotu powiedział czy to jest OK. Zna sie na pewno bardziej niż ja.
Andrewww Opublikowano 6 Maja 2017 Autor Opublikowano 6 Maja 2017 Dnia 30.04.2017 o 08:51, Łukasz13 napisał: Sonda jest ok, masz gdzies nieszczelnosc, sprawdz dolot cisnieniowo czy sa dziury. Wysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka Łukasz sprawdziłem dolot , była jedna nieszczelność , po usunięciu zrobiłem logi Statyczny na Benzynie
Łukasz13 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Coś tam pierwsza korekta jeszcze na plusie, ale jak piszesz że wszystko szczelne... Jak jeździ ok i nie ma błędów to może być.
Andrewww Opublikowano 6 Maja 2017 Autor Opublikowano 6 Maja 2017 (edytowane) 2 godziny temu, Łukasz13 napisał: Coś tam pierwsza korekta jeszcze na plusie, ale jak piszesz że wszystko szczelne... Jak jeździ ok i nie ma błędów to może być. Vag nie widzi błędów w sterowniku . Po napompowaniu układu sprężonym powietrzem po 20min jeszcze trzymał ciśnienie 0.5 bara Edytowane 6 Maja 2017 przez Andrewww
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się