Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AVJ - Logi do oceny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zrobiłem logi  dynamiczne dopatrujecie się jakiś nieprawidłowości, przed zrobieniem logów miałem  jeden błąd 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
            P0130 - 008 - Malfunction in Circuit - MIL ON , oczywiście przed zrobieniem logów go wykasowałem

Logi robiłem tylko na benzynie

Grupy  002-033 Przepływka

Grupy  003-020 wypadnie zapłonów

Grupy 115-118 turbo

Z góry dzięki za pomoc

 

Opublikowano (edytowane)

Nie jeździj tak za dużo bo to co ta lambda pokazuje to jakiś kosmos. Sprawdź jej okablowanie dokładnie a jak nie to wymiana. Mam nadzieje, że przed logami skasowałeś błędy.

Turbo przeładowuje a przepływka deczko zaniża to z innych rzeczy.

Edytowane przez zwonko
Opublikowano

Przed logami wykasowałem wszystkie błędy

Jazda z taką sondą może doprowadzić do uszkodzenia silnika ( wypalenia zaworów ) ....?

Opublikowano

Nie wiem jaka jest strategia ECU przy tym błędzie. Podejrzewam że przestaje "wierzyć" sondzie. Na Twoim miejscu wolałbym nie ryzykować, przynajmniej nie butować autka. Błąd pojawia się  zaraz po skasowaniu czy jak? Może jakaś specyficzna sytuacja (np. odpalenie lpg)?

Opublikowano

Błąd pojawia się po przejechaniu 20km na benzynie , bo na gazie  na razie nie jeżdżę gazownik powiedział mi jak wszytko będę miał na benzynie dobrze ustawione to wtedy może gaz dobrze ustawić inaczej to nie ma sensu , bo mapa się rozjedzie benzynowa . Oczywiście na vagu błąd się pojawia sondy , ale  check engin się jeszcze nie pali  . Miał ktoś podobny przypadek , bo z tego co słyszałem to 1 sonda rzadko się psuje .

 

Opublikowano (edytowane)

czy ja wiem czy tak rzadko... ja mam trochę inną opinię. Psują się tak jak trzeba tyle że często jak w błędzie pisze że sonda to ją wymieniają a przyczyna jest inna. W Twoim przypadku najbardziej prawdopodobne jest jej okablowanie. Czasem też ECU.
Na lpg nie jeździsz ale czy jest odpiete (bezpiecznik wyjęty, kable odpięte)? bo może sonda jest podpięta do lpg i ktoś coś nabruździł przy tym.

Edytowane przez zwonko
Opublikowano

Mam tylko wyciągnięty bezpiecznik od gazu , dalej szukam przerwy w obwodzie sondy jak na razie bez efektu   

 

 

Opublikowano

Na jałowym też sonda stoi na takim samym napięciu jak w logu dynamicznym? podmień sonde na inna może być używka i zobacz jak wtedy będzie.

Opublikowano

Udało mi się podmienić sondę na dobrą  używkę , wszystko teraz śmiga  . Vag po 120km już nie widzi błędu sondy , teraz pozostało mi kupić nową sondę .

Zrobiłem  logi statyczne http://vaglog.pl/log-002_032_033_LwLmsoV.html

Trochę mnie nie pokroją korekty  na kanale 32 .

Opublikowano

Do oceny sondy zrób log statyczny samej grupy 033. Mnie takie 032 by nie martwiło. 

Opublikowano

Zamontowałem nową sondę logi statyczne kanał 33

Sonda

 

Opublikowano

Wg mnie dalej jest lipa

Opublikowano
1 godzinę temu, zwonko napisał:

Wg mnie dalej jest lipa

Lipa możesz to rozwinąć ....?

Sonda jest nowa Boscha nie żaden zamiennik , błędów VCDS nie widzi .

Opublikowano

Sonda jest ok, masz gdzies nieszczelnosc, sprawdz dolot cisnieniowo czy sa dziury.

Wysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Łukasz13 napisał:

Sonda jest ok
 

Nie wprowadza korekt czasem za wolno? No i te zera na początku. 

 

EDIT: w sumie nie spojrzałem ze czas pomiedzy odczytami to nie całe  0.2sek. Tylko skąd te zera?log był na zimnym? Zaraz po odpaleniu silnika? 

Edytowane przez zwonko
Opublikowano
5 godzin temu, zwonko napisał:

Nie wprowadza korekt czasem za wolno? No i te zera na początku. 

 

EDIT: w sumie nie spojrzałem ze czas pomiedzy odczytami to nie całe  0.2sek. Tylko skąd te zera?log był na zimnym? Zaraz po odpaleniu silnika? 

log był robiony po krótkiej trasie , ale temperatura była już w granicach 90 stopni . Powtórzyć log ...?

Opublikowano

Jak nie masz co robić to możesz. Ale wolałbym żeby @Łukasz13 po prsotu powiedział czy to jest OK. Zna sie na pewno bardziej niż ja.

Opublikowano
Dnia 30.04.2017 o 08:51, Łukasz13 napisał:

Sonda jest ok, masz gdzies nieszczelnosc, sprawdz dolot cisnieniowo czy sa dziury.

Wysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka
 

Łukasz sprawdziłem dolot , była jedna nieszczelność  , po usunięciu zrobiłem logi

Statyczny na Benzynie

 

 

Opublikowano

Coś tam pierwsza korekta jeszcze na plusie, ale jak piszesz że wszystko szczelne... Jak jeździ ok i nie ma błędów to może być.

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Łukasz13 napisał:

Coś tam pierwsza korekta jeszcze na plusie, ale jak piszesz że wszystko szczelne... Jak jeździ ok i nie ma błędów to może być.

Vag nie widzi błędów  w sterowniku . Po napompowaniu układu sprężonym powietrzem po 20min jeszcze trzymał  ciśnienie 0.5 bara

Edytowane przez Andrewww

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...