Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi przed chiptuningiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam prożbe zwiazaną z logami planuje oddać auto do chiptuningu wiec bym chcial sprawdzić ile i co w aucie trzeba zrobić

poniżej linki audi a4 b6 1.8t 190km BEX

 

http://vaglog.pl/log-001_T9yqdZ.html

http://vaglog.pl/log-011_002_dA3Ywfv.html
Opublikowano

Za mało logów żeby stwierdzić cokolwiek poza tym że bogata dawka paliwa (pewnie przełączone z ubogiego LPG na PB)

Opublikowano

z tego co się orientuje są to logi zrobione na 3 biegu od 1.6-do do bodajże 4tys obrotow

Opublikowano

Zasada do 4k tyczy się diesli bo tam koło 4k jest odcinka. Ale po prostu logów jest za mało, za mało grup.

Opublikowano

COS TERAZ WOGOLE NIE MOGE ZGRAC NA VAGLOGA pojawia sie ze mam plik a powinien byc CSV jak to zmienic??

pozatym nie moge zrobić grupy 000 tylko 001 itd

Opublikowano

Zrób komplet logów na pb do odcinki a nie na lpg, przed logami skasuj błędy nawet jaki nic nie ma. Kanały 002+033, 115+118, 003+020

Opublikowano

Dynamiczne wszystko

Wysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

dynamiczne do odciecia na 3 biegu moze być np 2 bieg???

jeszcze jedno ponieważ sie ucze 002+033

to znaczy ze w miejscu gdzie pojawiaja sie 3 tabele z grupami w jednej wpisuje wartosc 002 a w kolejnej 033 i start

Opublikowano

Tak dokładnie, na 3 biegu byłoby lepiej ale jak nie możesz to zrób na 2.

Opublikowano

ok postaram sie na 3biegu do odciecia na PB od 1,6 tyś obrotów

Opublikowano

Napewno wszystkie byly na pb? Bo ten 002+033 wyglada dziwnie.

 

Wysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

wszystkie były na PB moge w piatek powtórzyć grupe 002+033

a jak prezentują sie pozostałe grupy??

wiem ze 2 sondę za katem mam walniętą

Opublikowano

jezeli tobie o taka przerwe miedzy obrotami 1040 i nagle 2000 to nie wiem czy w tym czasie podczas pomiaru laptop sie nie zamulił 

Opublikowano

Raczej chodzi o okolice 5600rpm gdzie czasy wtrysku i korekty lecą na łeb na szyje

Opublikowano

Statyczny 001 tez wygląda dziwnie. 

Opublikowano

Turbo pracuje ok, jesli to faktycznie było na pb to trzeba by zmierzyć ciśnienie paliwa czy faktycznie zaczyna padać bo w logach wygląda jakby brakowało od 5 tys obr. Zapłon w miare delikatnie cofa choć na serii nie powinno w zasadzie, może paliwo stare jak jeżdzisz na lpg.

Opublikowano

001 statyczne 002+033dynamicz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...