BEX4 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 witam mam prożbe zwiazaną z logami planuje oddać auto do chiptuningu wiec bym chcial sprawdzić ile i co w aucie trzeba zrobić poniżej linki audi a4 b6 1.8t 190km BEX http://vaglog.pl/log-001_T9yqdZ.html http://vaglog.pl/log-011_002_dA3Ywfv.html
zwonko Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Za mało logów żeby stwierdzić cokolwiek poza tym że bogata dawka paliwa (pewnie przełączone z ubogiego LPG na PB)
BEX4 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2017 z tego co się orientuje są to logi zrobione na 3 biegu od 1.6-do do bodajże 4tys obrotow
zwonko Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Zasada do 4k tyczy się diesli bo tam koło 4k jest odcinka. Ale po prostu logów jest za mało, za mało grup.
BEX4 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2017 COS TERAZ WOGOLE NIE MOGE ZGRAC NA VAGLOGA pojawia sie ze mam plik a powinien byc CSV jak to zmienic?? pozatym nie moge zrobić grupy 000 tylko 001 itd
Łukasz13 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Zrób komplet logów na pb do odcinki a nie na lpg, przed logami skasuj błędy nawet jaki nic nie ma. Kanały 002+033, 115+118, 003+020
BEX4 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2017 http://vaglog.pl/log-003_008_7024e7.html http://vaglog.pl/log-001_002_003_iP7OY.html nie dlugo przesle 002+033 itp tylko maja byc statyczne czy dynamiczne???
Łukasz13 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Dynamiczne wszystkoWysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka
BEX4 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2017 dynamiczne do odciecia na 3 biegu moze być np 2 bieg??? jeszcze jedno ponieważ sie ucze 002+033 to znaczy ze w miejscu gdzie pojawiaja sie 3 tabele z grupami w jednej wpisuje wartosc 002 a w kolejnej 033 i start
Łukasz13 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Tak dokładnie, na 3 biegu byłoby lepiej ale jak nie możesz to zrób na 2.
BEX4 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2017 ok postaram sie na 3biegu do odciecia na PB od 1,6 tyś obrotów
BEX4 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2017 http://vaglog.pl/log-115_118_39ylD.html http://vaglog.pl/log-003_020_lWV3a.html http://vaglog.pl/log-002_033_EG3Eb.html robione na 3 biegu od ok 1.5tys obr do odciecia PB
Łukasz13 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Napewno wszystkie byly na pb? Bo ten 002+033 wyglada dziwnie. Wysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka
BEX4 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2017 wszystkie były na PB moge w piatek powtórzyć grupe 002+033 a jak prezentują sie pozostałe grupy?? wiem ze 2 sondę za katem mam walniętą
BEX4 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2017 jezeli tobie o taka przerwe miedzy obrotami 1040 i nagle 2000 to nie wiem czy w tym czasie podczas pomiaru laptop sie nie zamulił
zwonko Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Raczej chodzi o okolice 5600rpm gdzie czasy wtrysku i korekty lecą na łeb na szyje
zwonko Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Statyczny 001 tez wygląda dziwnie.
Łukasz13 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Turbo pracuje ok, jesli to faktycznie było na pb to trzeba by zmierzyć ciśnienie paliwa czy faktycznie zaczyna padać bo w logach wygląda jakby brakowało od 5 tys obr. Zapłon w miare delikatnie cofa choć na serii nie powinno w zasadzie, może paliwo stare jak jeżdzisz na lpg.
BEX4 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2017 http://www.vaglog.pl/log-001_Eo796w.html http://www.vaglog.pl/log-002_033_7l6p56t.html logi na pb mam nadzieje ze ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się