Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 17511 po wymianie sondy lambda


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Byłem u gazownika i przedstawiłem sytuacje, na czwartek jestem z nim umówiony ma mi rozwiercić dysze oraz zrobić regulacje podczas jazdy.

A co do sondy to prawdopodobnie przyczyną całej tej sytuacji było to ze w sklepie dali mi nie tą sondę co potrzeba tzn. dali mi sondę z nr boscha 0 258 007 351 a do mnie potrzebna jest 0 258 007 090/091. Maja podmienić zobaczymy.

Opublikowano
4 godziny temu, mateozgr napisał:

Byłem u gazownika i przedstawiłem sytuacje, na czwartek jestem z nim umówiony ma mi rozwiercić dysze oraz zrobić regulacje podczas jazdy.

A co do sondy to prawdopodobnie przyczyną całej tej sytuacji było to ze w sklepie dali mi nie tą sondę co potrzeba tzn. dali mi sondę z nr boscha 0 258 007 351 a do mnie potrzebna jest 0 258 007 090/091. Maja podmienić zobaczymy.

Według ETKI  sonda 06B906265D (0 258 007 090/091) w 2009r została wycofana i zastąpiona  1K0998262D ( 0 258 007 351). Czyli w ASO tez dali by ci ta co masz.  Z ciekawości sprawdziłem jaka siedzi u mnie, bo wymieniałem w zeszłym roku i mam Boscha 0 258 007 351 i błędu brak.

 

Opublikowano

No właśnie tego samego dowiedziałem się w sklepie i koleś albo wymieni mi sondę albo odda kasę. k**wa juz nie wiem co z tym robić. Dla pewności zmierzę jeszcze przejście między kostka a sterownikiem.  Pojeździłem dzisiaj trochę na bp błąd nie wyskoczyl ale tak samo się zachowuje kanał 41 czyli nie może odczytać rezystancji oraz na kanale 34 test off

Opublikowano

Sprawdz tak jak pisalem ze dwa dni tylko na pb.

Wysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Zrobiłem pomiary przejścia między kostką sondy a kostka sterownika

3pin ma zwarcie z pinem 64, 1 i 2

4pin ma zwarcie z pinem 5

Wygląda ze jest wszystko dobrze, narazie mam wkręcona stara sondę, pojeżdze trochę bp zobaczymy

Edytowane przez mateozgr
Opublikowano

:facepalm: czemu komplikujesz sobie życie? Sprawdź ciągliwość obwodu pomiędzy wtykiem sondy pin 4 i pinem 5 ECU, jeśli obwód nie jest przerwany to tyle, obwód grzałki sprawny! pin 3 cie nie interesuje jeśli napięcie dochodzi! Pojeździj na BP tak jak sugerujemy z kolegą Łukasz13 jeśli wywali błąd to wtedy będziemy szukać.

Opublikowano

Przecież pisze ze sprawdziłem i jest ciągłość miedzy 4 pinem we wtyczce a 5 w ECU, dodatkowo sprawdziłem 3 pin.

Opublikowano

Witam ponownie Panowie,

pojeździłem 2 dni na benzynie jedynie jaki błąd się zapisał to 17522, lecz rezystancji też nie zczytało w kanale 41.

Dzisiaj byłem u gazownika, rozwiercił mi dysze z 2,5 na 2,7 mm po tym całym zabiegu robiliśmy tą nieszczęsną regulację LPG podczas jazdy, wszystko ładnie pięknie, po tym zabiegu pojechałem i zrobiłem logi z czego wyszło że było za ubogo między 4000tys. a 6000tys pojechałem z powrotem znów mi coś poprawił po czym znowu pojechałem i zrobiłem logi okazało się że było już w ogóle do d*py, pojechałem kolejny raz i kolejny raz koleś wsiadł do mnie do samochodu i znowu robiliśmy regulacje podczas jazdy. Na razie zostało tak:

logi 1 na lpg:   http://vaglog.com/log-002_033_iVc9w.html

log 2 na lpg: http://vaglog.com/log-002_033_vwqKi.html

log na bp: http://vaglog.com/log-002_033_WLfp0.html

Nie wiem czy coś z tym robic czy tak zostawic?

Opublikowano

Nie jest zle wiec narazie moze byc.

Wysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Wydaje mi się że trochę za bogato między 2200 a 3200. 

Przepływka nie za mało mierzy?

Edytowane przez mateozgr
Opublikowano
Dnia 27.04.2017 o 18:42, mateozgr napisał:

Wydaje mi się że trochę za bogato między 2200 a 3200. 

Przepływka nie za mało mierzy?

Jest trochę za bogato, ale lepiej na bogata niż ubogo, pojeździj trochę na LPG i podaj wartości z 32 bloku.

Opublikowano
2 godziny temu, mateozgr napisał:

wrzucam dwa logi po moich delikatnych korektach lpg

http://vaglog.com/log-002_033_v6Di2o8.html

http://vaglog.com/log-002_033_0kCZZ.html

Zostawił bym tak jak jest bo jest dobrze, ewentualne jeszcze troszeczkę dopieścic.

Opublikowano

Narazie zostawiam tak jak jest. Sądzę że jest całkiem przyzwoicie. Samochód tez wydaje mi się ze zrobił się bardziej elastyczny i lepiej jeździ. 

Co do błędów pojeżdże i zobaczymy czy mi coś się pojawi. Z tego co zobaczyłem podczas regulacji pojawiał się błąd 17522.

Olać ten błąd czy coś działać? 

Opublikowano
Dnia 28.04.2017 o 08:00, mateozgr napisał:

Narazie zostawiam tak jak jest. Sądzę że jest całkiem przyzwoicie. Samochód tez wydaje mi się ze zrobił się bardziej elastyczny i lepiej jeździ. 

Co do błędów pojeżdże i zobaczymy czy mi coś się pojawi. Z tego co zobaczyłem podczas regulacji pojawiał się błąd 17522.

Olać ten błąd czy coś działać? 

Jeśli masz DP to olej, jednak za x km wyskoczy ci check i błąd niesprawnego kata ( u mnie średnio co 180KM, mimo tulejki na sondzie). Pozostaje jedynie wyprogramować sonde z ECU. 

Opublikowano

Rozumiem, powoli zbliżam się do chipa ale to jeszcze chwila jak będę miał pewność że wszystko jest ok.

Opublikowano

Witam ponownie Panowie, 

przejechałem ponad 250km, check na desce jeszcze się nie wyświetlił, lecz po kontroli vagiem z powrotem pojawiły się te same błędy  17511 oraz 17522.  Narazie ich nie kasuje może check się nie wyświetli ponieważ mogą być to błędy sporadyczne?

Opublikowano

No to jak pisze ze jest sporadyczny to jest. Bodajze 3 razy albo 5 jak się powtórzy sporadyczny to świeci się check 

Opublikowano

Witam! Wiem że minęło już sporo czasu ale pytanie jak sprawa z sondą i błędami na chwile obecna?? Sam mam oryginalną 06B 906 265D (0 258 007 090/091) i chce zamienić na Bosch  0 258 007 351 gdyż innych chyba nie ma. Powodem jest niesprawna grzałka. Check się zapala co dzień a błąd wraca natychmiast po skasowaniu..... Czy awaria grzałki może powodować osłabienie auto przez pierwsze 2 min po uruchomieniu?? Potem wszystko wraca do normy...

Opublikowano
3 godziny temu, Marcin13 napisał:

Witam! Wiem że minęło już sporo czasu ale pytanie jak sprawa z sondą i błędami na chwile obecna?? Sam mam oryginalną 06B 906 265D (0 258 007 090/091) i chce zamienić na Bosch  0 258 007 351 gdyż innych chyba nie ma. Powodem jest niesprawna grzałka. Check się zapala co dzień a błąd wraca natychmiast po skasowaniu..... Czy awaria grzałki może powodować osłabienie auto przez pierwsze 2 min po uruchomieniu?? Potem wszystko wraca do normy...

Ja naszczęście rozwiązałem problem z błędem 17511, powodem było lpg a dokładnie włączona opcja cut-off. Check się nie świecil ale błąd zapisywał się w pamięci, za każdym razem jak pojawial sie błąd sonda przestawala pracować, kasowanie nic nie pomagało.

Dlatego jak będziesz jeździł z tym błędem samochód nie będzie jeździł tak jak powinien. Przed ewentualna wymiana sondy sprawdź rezystancje między pinami 3-4 pin ok. 3,8ohma  oraz 2-6 pin ok. 100 ohma, tak zdiagnozujesz czy masz sprawna grzałkę sondy. Jeżeli okaże się uszkodzona możesz śmialo kupić nową tą co podawałes bo takiej jak masz teraz już nowej nie kupisz. 

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...