mateozgr Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Byłem u gazownika i przedstawiłem sytuacje, na czwartek jestem z nim umówiony ma mi rozwiercić dysze oraz zrobić regulacje podczas jazdy. A co do sondy to prawdopodobnie przyczyną całej tej sytuacji było to ze w sklepie dali mi nie tą sondę co potrzeba tzn. dali mi sondę z nr boscha 0 258 007 351 a do mnie potrzebna jest 0 258 007 090/091. Maja podmienić zobaczymy.
adrian242424 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 4 godziny temu, mateozgr napisał: Byłem u gazownika i przedstawiłem sytuacje, na czwartek jestem z nim umówiony ma mi rozwiercić dysze oraz zrobić regulacje podczas jazdy. A co do sondy to prawdopodobnie przyczyną całej tej sytuacji było to ze w sklepie dali mi nie tą sondę co potrzeba tzn. dali mi sondę z nr boscha 0 258 007 351 a do mnie potrzebna jest 0 258 007 090/091. Maja podmienić zobaczymy. Według ETKI sonda 06B906265D (0 258 007 090/091) w 2009r została wycofana i zastąpiona 1K0998262D ( 0 258 007 351). Czyli w ASO tez dali by ci ta co masz. Z ciekawości sprawdziłem jaka siedzi u mnie, bo wymieniałem w zeszłym roku i mam Boscha 0 258 007 351 i błędu brak.
mateozgr Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2017 No właśnie tego samego dowiedziałem się w sklepie i koleś albo wymieni mi sondę albo odda kasę. k**wa juz nie wiem co z tym robić. Dla pewności zmierzę jeszcze przejście między kostka a sterownikiem. Pojeździłem dzisiaj trochę na bp błąd nie wyskoczyl ale tak samo się zachowuje kanał 41 czyli nie może odczytać rezystancji oraz na kanale 34 test off
Łukasz13 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Sprawdz tak jak pisalem ze dwa dni tylko na pb.Wysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka 1
mateozgr Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2017 (edytowane) Zrobiłem pomiary przejścia między kostką sondy a kostka sterownika 3pin ma zwarcie z pinem 64, 1 i 2 4pin ma zwarcie z pinem 5 Wygląda ze jest wszystko dobrze, narazie mam wkręcona stara sondę, pojeżdze trochę bp zobaczymy Edytowane 25 Kwietnia 2017 przez mateozgr
adrian242424 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 czemu komplikujesz sobie życie? Sprawdź ciągliwość obwodu pomiędzy wtykiem sondy pin 4 i pinem 5 ECU, jeśli obwód nie jest przerwany to tyle, obwód grzałki sprawny! pin 3 cie nie interesuje jeśli napięcie dochodzi! Pojeździj na BP tak jak sugerujemy z kolegą Łukasz13 jeśli wywali błąd to wtedy będziemy szukać.
mateozgr Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Przecież pisze ze sprawdziłem i jest ciągłość miedzy 4 pinem we wtyczce a 5 w ECU, dodatkowo sprawdziłem 3 pin.
mateozgr Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Witam ponownie Panowie, pojeździłem 2 dni na benzynie jedynie jaki błąd się zapisał to 17522, lecz rezystancji też nie zczytało w kanale 41. Dzisiaj byłem u gazownika, rozwiercił mi dysze z 2,5 na 2,7 mm po tym całym zabiegu robiliśmy tą nieszczęsną regulację LPG podczas jazdy, wszystko ładnie pięknie, po tym zabiegu pojechałem i zrobiłem logi z czego wyszło że było za ubogo między 4000tys. a 6000tys pojechałem z powrotem znów mi coś poprawił po czym znowu pojechałem i zrobiłem logi okazało się że było już w ogóle do d*py, pojechałem kolejny raz i kolejny raz koleś wsiadł do mnie do samochodu i znowu robiliśmy regulacje podczas jazdy. Na razie zostało tak: logi 1 na lpg: http://vaglog.com/log-002_033_iVc9w.html log 2 na lpg: http://vaglog.com/log-002_033_vwqKi.html log na bp: http://vaglog.com/log-002_033_WLfp0.html Nie wiem czy coś z tym robic czy tak zostawic?
Łukasz13 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Nie jest zle wiec narazie moze byc.Wysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka
mateozgr Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2017 (edytowane) Wydaje mi się że trochę za bogato między 2200 a 3200. Przepływka nie za mało mierzy? Edytowane 27 Kwietnia 2017 przez mateozgr
adrian242424 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Dnia 27.04.2017 o 18:42, mateozgr napisał: Wydaje mi się że trochę za bogato między 2200 a 3200. Przepływka nie za mało mierzy? Jest trochę za bogato, ale lepiej na bogata niż ubogo, pojeździj trochę na LPG i podaj wartości z 32 bloku.
mateozgr Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2017 wrzucam dwa logi po moich delikatnych korektach lpg http://vaglog.com/log-002_033_v6Di2o8.html http://vaglog.com/log-002_033_0kCZZ.html
adrian242424 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 2 godziny temu, mateozgr napisał: wrzucam dwa logi po moich delikatnych korektach lpg http://vaglog.com/log-002_033_v6Di2o8.html http://vaglog.com/log-002_033_0kCZZ.html Zostawił bym tak jak jest bo jest dobrze, ewentualne jeszcze troszeczkę dopieścic.
mateozgr Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Narazie zostawiam tak jak jest. Sądzę że jest całkiem przyzwoicie. Samochód tez wydaje mi się ze zrobił się bardziej elastyczny i lepiej jeździ. Co do błędów pojeżdże i zobaczymy czy mi coś się pojawi. Z tego co zobaczyłem podczas regulacji pojawiał się błąd 17522. Olać ten błąd czy coś działać?
adrian242424 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Dnia 28.04.2017 o 08:00, mateozgr napisał: Narazie zostawiam tak jak jest. Sądzę że jest całkiem przyzwoicie. Samochód tez wydaje mi się ze zrobił się bardziej elastyczny i lepiej jeździ. Co do błędów pojeżdże i zobaczymy czy mi coś się pojawi. Z tego co zobaczyłem podczas regulacji pojawiał się błąd 17522. Olać ten błąd czy coś działać? Jeśli masz DP to olej, jednak za x km wyskoczy ci check i błąd niesprawnego kata ( u mnie średnio co 180KM, mimo tulejki na sondzie). Pozostaje jedynie wyprogramować sonde z ECU.
mateozgr Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Rozumiem, powoli zbliżam się do chipa ale to jeszcze chwila jak będę miał pewność że wszystko jest ok.
mateozgr Opublikowano 6 Maja 2017 Autor Opublikowano 6 Maja 2017 Witam ponownie Panowie, przejechałem ponad 250km, check na desce jeszcze się nie wyświetlił, lecz po kontroli vagiem z powrotem pojawiły się te same błędy 17511 oraz 17522. Narazie ich nie kasuje może check się nie wyświetli ponieważ mogą być to błędy sporadyczne?
zwonko Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 No to jak pisze ze jest sporadyczny to jest. Bodajze 3 razy albo 5 jak się powtórzy sporadyczny to świeci się check
Marcin13 Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 Witam! Wiem że minęło już sporo czasu ale pytanie jak sprawa z sondą i błędami na chwile obecna?? Sam mam oryginalną 06B 906 265D (0 258 007 090/091) i chce zamienić na Bosch 0 258 007 351 gdyż innych chyba nie ma. Powodem jest niesprawna grzałka. Check się zapala co dzień a błąd wraca natychmiast po skasowaniu..... Czy awaria grzałki może powodować osłabienie auto przez pierwsze 2 min po uruchomieniu?? Potem wszystko wraca do normy...
mateozgr Opublikowano 2 Marca 2018 Autor Opublikowano 2 Marca 2018 3 godziny temu, Marcin13 napisał: Witam! Wiem że minęło już sporo czasu ale pytanie jak sprawa z sondą i błędami na chwile obecna?? Sam mam oryginalną 06B 906 265D (0 258 007 090/091) i chce zamienić na Bosch 0 258 007 351 gdyż innych chyba nie ma. Powodem jest niesprawna grzałka. Check się zapala co dzień a błąd wraca natychmiast po skasowaniu..... Czy awaria grzałki może powodować osłabienie auto przez pierwsze 2 min po uruchomieniu?? Potem wszystko wraca do normy... Ja naszczęście rozwiązałem problem z błędem 17511, powodem było lpg a dokładnie włączona opcja cut-off. Check się nie świecil ale błąd zapisywał się w pamięci, za każdym razem jak pojawial sie błąd sonda przestawala pracować, kasowanie nic nie pomagało. Dlatego jak będziesz jeździł z tym błędem samochód nie będzie jeździł tak jak powinien. Przed ewentualna wymiana sondy sprawdź rezystancje między pinami 3-4 pin ok. 3,8ohma oraz 2-6 pin ok. 100 ohma, tak zdiagnozujesz czy masz sprawna grzałkę sondy. Jeżeli okaże się uszkodzona możesz śmialo kupić nową tą co podawałes bo takiej jak masz teraz już nowej nie kupisz. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się