Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem ze wspomaganiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Ostatnio w mojej A4 B5 pojawił się problem. Mianowicie, czasem mam tak że po dłuższej trasie ciężko kręci się kierownicą ale nie zawsze. Problem pojawia się od czasu do czasu. Nie słychać żadnych niepokojących dźwięków, typu stuki, wycie.

I pojawia się pytanie, czy jest to wina maglownicy (jest sucha, nie ma wycieków), czy może jest to wina pompy wspomagania?

Płynu jeszcze nie wymieniałem, ale na dniach planuje to zrobić i sprawdzę czy problem nadal się pojawia chociaż myślę że to nie w tym leży problem, skoro tylko czasami tak się dzieje.

Opublikowano

u mnie problem jest podobny czasmi na postoju nie idzie skrecic a czasami idzie lekko tak ze podlaczam sie do tematu 

Opublikowano

zacznij od wymiany płynu

 

Opublikowano

Wymiana płynu nie dała rezultatów, nadal jest to samo 

 

Opublikowano

Też tak mam że po trasie to jazda bez wspomagania. Ten typ tak ma :F

Opublikowano

Raczej to nie jest normalne :P Dlatego chciałem rozwiązać problem. Brat w a4 b5 z 98 roku tyle że 1.8 T nie ma i nie miał tego problemu... Szkoda mi w ciemno magle regenerować bo to jednak koszty, mysle że w najbliższym czasie zmienie pompę i zobaczę rezultat

Opublikowano

jaki wlałes płyn

Opublikowano

Ja powiem tak. U mnie od zawsze wspomaganie ciężko chodziło. Kupiłem pompe wspomagania gdzie widziałem w passacie że ładnie lekko kierownica pracuje. Po zmianie jakiejś różnicy nie zauważyłem. 

Opublikowano
Dnia 17.05.2017 o 11:56, Bartek Tomczuk napisał:

Wymiana płynu nie dała rezultatów, nadal jest to samo 

 

jakiej firmy wlałęś plyn

Opublikowano
Dnia 18.05.2017 o 19:29, wyzyk83 napisał:

jakiej firmy wlałęś plyn

mineralny 6162 jak zaleca producent, na alledrogo zamawiałem

 

Opublikowano (edytowane)

tak myślałem że wlałeś ten syf

wymień ten płyn na ori bo ten co włałeś się nie nadaję

febi 6162 Spełnia normy BMW 81 22 9 407 549 i nie nadaję się do oooo

wlej G004000M2

a maglownica bedzie chodzić płynnie

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano

dzięki za pomoc. Zmienie płyn i powiem jaki jest rezultat :)

Opublikowano

Wymiania nie pomogła. Winowajcą była wadliwa pompa wspomagania która na wysokich obrotach silnika pracowała dobrze, zaś przy niskich nie dawała rady. Wymiania wyeliminowała problem. Dzięki wszystkim za pomoc i mam nadzieję że ten post przyda się innym użytkownikom  A4 ;) 

Opublikowano
10 godzin temu, Bartek Tomczuk napisał:

Wymiania nie pomogła. Winowajcą była wadliwa pompa wspomagania która na wysokich obrotach silnika pracowała dobrze, zaś przy niskich nie dawała rady. Wymiania wyeliminowała problem. Dzięki wszystkim za pomoc i mam nadzieję że ten post przyda się innym użytkownikom  A4 ;) 

Wstawiłeś używaną ori pompę czy nowy zamiennik?

Opublikowano

Wsadziłem zamiennik firmy MaxGear (dodatkowo na pompe jest 2 lata gwarancji), który polecił mi mechanik. Podobno bardzo trwałe i troszeczkę tańsze od oryginału. 

Sam powiedział że w 5 autach montował pompy tej firmy i po 3-4 latach nie ma z nimi problemu (podobno stali klienci, więc pamięta)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...