Bartek Tomczuk Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Witam wszystkich. Ostatnio w mojej A4 B5 pojawił się problem. Mianowicie, czasem mam tak że po dłuższej trasie ciężko kręci się kierownicą ale nie zawsze. Problem pojawia się od czasu do czasu. Nie słychać żadnych niepokojących dźwięków, typu stuki, wycie. I pojawia się pytanie, czy jest to wina maglownicy (jest sucha, nie ma wycieków), czy może jest to wina pompy wspomagania? Płynu jeszcze nie wymieniałem, ale na dniach planuje to zrobić i sprawdzę czy problem nadal się pojawia chociaż myślę że to nie w tym leży problem, skoro tylko czasami tak się dzieje.
slawentyl Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 u mnie problem jest podobny czasmi na postoju nie idzie skrecic a czasami idzie lekko tak ze podlaczam sie do tematu
Bartek Tomczuk Opublikowano 17 Maja 2017 Autor Opublikowano 17 Maja 2017 Wymiana płynu nie dała rezultatów, nadal jest to samo
karaluch8 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Też tak mam że po trasie to jazda bez wspomagania. Ten typ tak ma :F
Bartek Tomczuk Opublikowano 17 Maja 2017 Autor Opublikowano 17 Maja 2017 Raczej to nie jest normalne Dlatego chciałem rozwiązać problem. Brat w a4 b5 z 98 roku tyle że 1.8 T nie ma i nie miał tego problemu... Szkoda mi w ciemno magle regenerować bo to jednak koszty, mysle że w najbliższym czasie zmienie pompę i zobaczę rezultat
karaluch8 Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 Ja powiem tak. U mnie od zawsze wspomaganie ciężko chodziło. Kupiłem pompe wspomagania gdzie widziałem w passacie że ładnie lekko kierownica pracuje. Po zmianie jakiejś różnicy nie zauważyłem.
wyzyk83 Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 Dnia 17.05.2017 o 11:56, Bartek Tomczuk napisał: Wymiana płynu nie dała rezultatów, nadal jest to samo jakiej firmy wlałęś plyn
Bartek Tomczuk Opublikowano 19 Maja 2017 Autor Opublikowano 19 Maja 2017 Dnia 18.05.2017 o 19:29, wyzyk83 napisał: jakiej firmy wlałęś plyn mineralny 6162 jak zaleca producent, na alledrogo zamawiałem
wyzyk83 Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 (edytowane) tak myślałem że wlałeś ten syf wymień ten płyn na ori bo ten co włałeś się nie nadaję febi 6162 Spełnia normy BMW 81 22 9 407 549 i nie nadaję się do oooo wlej G004000M2 a maglownica bedzie chodzić płynnie Edytowane 21 Maja 2017 przez wyzyk83
Bartek Tomczuk Opublikowano 22 Maja 2017 Autor Opublikowano 22 Maja 2017 dzięki za pomoc. Zmienie płyn i powiem jaki jest rezultat
Bartek Tomczuk Opublikowano 4 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2017 Wymiania nie pomogła. Winowajcą była wadliwa pompa wspomagania która na wysokich obrotach silnika pracowała dobrze, zaś przy niskich nie dawała rady. Wymiania wyeliminowała problem. Dzięki wszystkim za pomoc i mam nadzieję że ten post przyda się innym użytkownikom A4
Arek8888 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 10 godzin temu, Bartek Tomczuk napisał: Wymiania nie pomogła. Winowajcą była wadliwa pompa wspomagania która na wysokich obrotach silnika pracowała dobrze, zaś przy niskich nie dawała rady. Wymiania wyeliminowała problem. Dzięki wszystkim za pomoc i mam nadzieję że ten post przyda się innym użytkownikom A4 Wstawiłeś używaną ori pompę czy nowy zamiennik?
Bartek Tomczuk Opublikowano 6 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2017 Wsadziłem zamiennik firmy MaxGear (dodatkowo na pompe jest 2 lata gwarancji), który polecił mi mechanik. Podobno bardzo trwałe i troszeczkę tańsze od oryginału. Sam powiedział że w 5 autach montował pompy tej firmy i po 3-4 latach nie ma z nimi problemu (podobno stali klienci, więc pamięta)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się