malik Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 Pakiet chrom jest chyba za dopłatą. Ciekawe, że czarne relingi też są tak na prawdę aluminiowe, tylko pokryte plastikiem. Mając odpowiednią szlifierkę i trochę zacięcia można pewnie przerobić je na wersję chrom
style Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 Malik orientujesz się może lub ktoś inny jak wygląda sprawa zdjęcia relingów gdy jest szyberdach? Są jakieś dodatkowe mocowania czy pozostają te same co w wersjach bez otwieranego dachu?
malik Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 Nie ma różnicy moim zdaniem. Mocowania relingów są przecież tuż przy krawędziach dachu.
boberek Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 dokładasz dokłądasz i dokałdasz ale na plus tylko czy jest sens ;P
miro_x Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 Jest frajda to jest sens Bardzo mi się podoba Twoja ideologia A z tym szlifowaniem relingów to już obmyślałem wcześniej kiedyś sprawę ze szwagrem, ale jakoś nie mam odwagi żeby czasem nie zepsuć. Pewnie trzeba by je jakoś zabezpieczyć po szlifie bo mogą korodować. (na swój sposób ofkorz jak to aluminium)
Wąski Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 Jest frajda to jest sens Bardzo mi się podoba Twoja ideologia A z tym szlifowaniem relingów to już obmyślałem wcześniej kiedyś sprawę ze szwagrem, ale jakoś nie mam odwagi żeby czasem nie zepsuć. Pewnie trzeba by je jakoś zabezpieczyć po szlifie bo mogą korodować. (na swój sposób ofkorz jak to aluminium) pomalować bezbarwnym lakierem
miro_x Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 Tak też wymyślone zostało. Musze dorwać gdzieś jakiś pogięty po dachowaniu czarny reling i zrobić próbę
Deszcz Opublikowano 6 Września 2008 Opublikowano 6 Września 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_wymiana_relingow_black_chrom_fotostory-t44149.0.html
Rekomendowane odpowiedzi