Jump to content
IGNORED

[B6 avant] relingi


Cuber
 Share

Recommended Posts

Witam,

Mam pytanie czy ktoś wymieniał u siebie relingi? Co trzeba zdemontowac by je odkrecić?

Dużo z tym zabawy z zdjeciem posufitki i jak sie zabrac by czegoś nie spier.....

CZekam na jakies info

Link to comment
Share on other sites

powiem tak, szwagier zniszczył sobie podsufitkę w swoim audi ale zgadali sie z kumplem i napisali oświadczenie i zostało to naprawiane w aso za kase ubezpieczalni, tylko w aso pourywali te plastiki co są na słupkach oczywiście dali nowe tylko potem były problemy z ubezpieczeniem itd.

a co do tematu to musiałbyc pozdejmować ze wszystkich słupków te nakładki/plastiki (czy jak tam to sie nazywa) mi sie wydaje że to duuuużo delikatnej roboty będzie. no ale da sie zrobić. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Witam,

Mam pytanie czy ktoś wymieniał u siebie relingi? Co trzeba zdemontowac by je odkrecić?

Dużo z tym zabawy z zdjeciem posufitki i jak sie zabrac by czegoś nie spier.....

CZekam na jakies info

ja kolego jak odkrecałem swoje to 2 sruby ukrciłem :cry:

ogólnie porażka :a4fan:

Link to comment
Share on other sites

ja kolego jak odkrecałem swoje to 2 sruby ukrciłem

no to dzięki za info heheh :lol:

Link to comment
Share on other sites

Tak wymieniłem na chromy......... zreszta widac na poniższym obrazku w podpisie.....

Wymieniali mi to w ASO , zajeło im to chwilke. Nikt nic nie pourywał poszło bardzo sprawnie. Musili wszystkie plastiki tak posciągac by dało się delikatnie opuścić podsufitke.

Link to comment
Share on other sites

cuber, a możesz wkleić fakturę, czy choćby przepisać dane z niej ?

Zawsze się może przydać komuś...

Link to comment
Share on other sites

FV nie brałem bo po co....? zreszta i tak cały zabieg był robiony bez wiedzy kierownika serwisu .... czyli tak zwana "fucha"

Link to comment
Share on other sites

FV nie brałem bo po co....?

no przecież ASO daje fakturę na byle śrubkę, chyba że miałeś relingi z innego źródła.

Link to comment
Share on other sites

Guest Badix

Sam kupiłem dla siebie chromy - dalem 400 zł.

W NOMIE mi powiedzieli 350 zł za założenie.:D

Śmiech na sali. Sam powiedział , że nie ma z tym za dużo roboty i taka kasa.

Zastanawiam sie czy moje tez nie poleżą troche.

Link to comment
Share on other sites

Relingi kupiłem na "magicznej " stronce która sie zwie allegro za 299 zł :) kobieta która Je sprzedawała chyba nie miała pojęcia co sprzedaje..... koszt wymiany to : 0,7 % ..........

Link to comment
Share on other sites

Chciałbym się pochwalić, że dołączyłem do dumnego grona posiadaczy pełnego pakietu chrom.

Kilka dni temu Raggaman wyczaił dla mnie chromowane relingi za 350PLN. Chwała mu za to! :hi:

Dzisiaj rano wziąłem się za montaż i po mniej więcej 1.5h operacja zakończyła się sukcesem :th: Nic nie połamałem, nic nie pourywałem. Opowieści o tym jak trudno to zrobić można wsadzić między bajki.

DSC05942.JPG?imgmax=720

DSC05943.JPG?imgmax=720

Niniejszym ogłaszam się głównym klubowym specjalistą od montażu relingów w B6 :) Chętnie służę pomocą.

Link to comment
Share on other sites

Witam,

Mam pytanie czy ktoś wymieniał u siebie relingi? Co trzeba zdemontowac by je odkrecić?

Dużo z tym zabawy z zdjeciem posufitki i jak sie zabrac by czegoś nie spier.....

CZekam na jakies info

A ktoś tu mówił że już nic nie dokłada... :th:

Link to comment
Share on other sites

Malik napisz tylko czy rzeczywiście trzeba demontować wszystkie słupki ? Bo jak tak to chyba sie poddam.

Link to comment
Share on other sites

Nie, zadnych slupkow sie nie demontuje. Odkrecasz tylko obydwa uchwyty, dodatkowo srubkę pod kapselkiem Airbag kurtyn oraz jedna ktora siedzi w uchwycie do gornego mocowania rolety (dosyc gleboko). Wtedy wszystkie listwy tapicerki (pomiedzy slupkami i podsufitka czyli dokladnie te, ktore przykrywaja kurtyny) odchodza ladnie na calej dlugosci potrzebnej do dotarcia do srubek mocujacych relingi. Wtedy odginasz miejscami lekko podsufitke i masz super dostep do kazdej srubki.

Z drugim relingiem poszlo mi znacznie szybciej bo juz wiedzialem co demontowac. Pierwszy byl troche na czuja i niepotrzebnie odkrecalem np. oslone przeciwsloneczna z przodu. Mozna spokojnie odkrecic reling bez jej demontazu.

Na prawde nie ma sie czego obawiac.

Link to comment
Share on other sites

E to luz myślałem że więcej z tym kłopotu. A relingi pewnie z allegro masz. Ostatnio widziałem właśnie za 350 w Wawie z demontażu.

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem skąd Raggaman wyczaił te relingi. Możliwe że z allegro. Chociaż tam ceny za chromy zaczynają się od 600PLN.

Link to comment
Share on other sites

Relingi od kolesi ktorzy handluja gratami do BMW . trafiły im sie w łapska jakieś pojedyńcze rzeczy ..lampa , relingi i coś tam jeszcze :decayed:

Chcieli 500 zł ...ale chcieć to se mogli :wink4::decayed:

Link to comment
Share on other sites

Pakiet chrom jest chyba za dopłatą. Ciekawe, że czarne relingi też są tak na prawdę aluminiowe, tylko pokryte plastikiem. Mając odpowiednią szlifierkę i trochę zacięcia można pewnie przerobić je na wersję chrom :)

Link to comment
Share on other sites

Malik orientujesz się może lub ktoś inny jak wygląda sprawa zdjęcia relingów gdy jest szyberdach? Są jakieś dodatkowe mocowania czy pozostają te same co w wersjach bez otwieranego dachu?

Link to comment
Share on other sites

Nie ma różnicy moim zdaniem. Mocowania relingów są przecież tuż przy krawędziach dachu.

Link to comment
Share on other sites

dokładasz dokłądasz i dokałdasz :P

ale na plus tylko czy jest sens ;P

Link to comment
Share on other sites

Jest frajda to jest sens :)

Link to comment
Share on other sites

Jest frajda to jest sens :)

Bardzo mi się podoba Twoja ideologia :cool:

A z tym szlifowaniem relingów to już obmyślałem wcześniej kiedyś sprawę ze szwagrem, ale jakoś nie mam odwagi żeby czasem nie zepsuć.

Pewnie trzeba by je jakoś zabezpieczyć po szlifie bo mogą korodować. (na swój sposób ofkorz jak to aluminium)

Link to comment
Share on other sites

Jest frajda to jest sens :)

Bardzo mi się podoba Twoja ideologia :cool:

A z tym szlifowaniem relingów to już obmyślałem wcześniej kiedyś sprawę ze szwagrem, ale jakoś nie mam odwagi żeby czasem nie zepsuć.

Pewnie trzeba by je jakoś zabezpieczyć po szlifie bo mogą korodować. (na swój sposób ofkorz jak to aluminium)

pomalować bezbarwnym lakierem

Link to comment
Share on other sites

Tak też wymyślone zostało. Musze dorwać gdzieś jakiś pogięty po dachowaniu czarny reling i zrobić próbę :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...