Cuber 62 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Witam, Mam pytanie czy ktoś wymieniał u siebie relingi? Co trzeba zdemontowac by je odkrecić? Dużo z tym zabawy z zdjeciem posufitki i jak sie zabrac by czegoś nie spier..... CZekam na jakies info Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzyniek 3 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 powiem tak, szwagier zniszczył sobie podsufitkę w swoim audi ale zgadali sie z kumplem i napisali oświadczenie i zostało to naprawiane w aso za kase ubezpieczalni, tylko w aso pourywali te plastiki co są na słupkach oczywiście dali nowe tylko potem były problemy z ubezpieczeniem itd. a co do tematu to musiałbyc pozdejmować ze wszystkich słupków te nakładki/plastiki (czy jak tam to sie nazywa) mi sie wydaje że to duuuużo delikatnej roboty będzie. no ale da sie zrobić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Iceman Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Witam,Mam pytanie czy ktoś wymieniał u siebie relingi? Co trzeba zdemontowac by je odkrecić? Dużo z tym zabawy z zdjeciem posufitki i jak sie zabrac by czegoś nie spier..... CZekam na jakies info ja kolego jak odkrecałem swoje to 2 sruby ukrciłem ogólnie porażka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuber 62 Posted February 28, 2007 Author Share Posted February 28, 2007 ja kolego jak odkrecałem swoje to 2 sruby ukrciłem no to dzięki za info heheh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Badix Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 Hej. I jak sonczyla sie u Ciebie sprawa z relingami ? Wymieniłes ? Poz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuber 62 Posted June 11, 2007 Author Share Posted June 11, 2007 Tak wymieniłem na chromy......... zreszta widac na poniższym obrazku w podpisie..... Wymieniali mi to w ASO , zajeło im to chwilke. Nikt nic nie pourywał poszło bardzo sprawnie. Musili wszystkie plastiki tak posciągac by dało się delikatnie opuścić podsufitke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 cuber, a możesz wkleić fakturę, czy choćby przepisać dane z niej ? Zawsze się może przydać komuś... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuber 62 Posted June 11, 2007 Author Share Posted June 11, 2007 FV nie brałem bo po co....? zreszta i tak cały zabieg był robiony bez wiedzy kierownika serwisu .... czyli tak zwana "fucha" Link to comment Share on other sites More sharing options...
TTom3k 0 Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 ile zaplaciles?;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 FV nie brałem bo po co....? no przecież ASO daje fakturę na byle śrubkę, chyba że miałeś relingi z innego źródła. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Badix Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 Sam kupiłem dla siebie chromy - dalem 400 zł. W NOMIE mi powiedzieli 350 zł za założenie. Śmiech na sali. Sam powiedział , że nie ma z tym za dużo roboty i taka kasa. Zastanawiam sie czy moje tez nie poleżą troche. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuber 62 Posted June 11, 2007 Author Share Posted June 11, 2007 Relingi kupiłem na "magicznej " stronce która sie zwie allegro za 299 zł kobieta która Je sprzedawała chyba nie miała pojęcia co sprzedaje..... koszt wymiany to : 0,7 % .......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
malik 6 Posted March 9, 2008 Share Posted March 9, 2008 Chciałbym się pochwalić, że dołączyłem do dumnego grona posiadaczy pełnego pakietu chrom. Kilka dni temu Raggaman wyczaił dla mnie chromowane relingi za 350PLN. Chwała mu za to! Dzisiaj rano wziąłem się za montaż i po mniej więcej 1.5h operacja zakończyła się sukcesem :th: Nic nie połamałem, nic nie pourywałem. Opowieści o tym jak trudno to zrobić można wsadzić między bajki. Niniejszym ogłaszam się głównym klubowym specjalistą od montażu relingów w B6 Chętnie służę pomocą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wąski 2 Posted March 9, 2008 Share Posted March 9, 2008 Witam, Mam pytanie czy ktoś wymieniał u siebie relingi? Co trzeba zdemontowac by je odkrecić? Dużo z tym zabawy z zdjeciem posufitki i jak sie zabrac by czegoś nie spier..... CZekam na jakies info A ktoś tu mówił że już nic nie dokłada... :th: Link to comment Share on other sites More sharing options...
miro_x 6 Posted March 9, 2008 Share Posted March 9, 2008 Malik napisz tylko czy rzeczywiście trzeba demontować wszystkie słupki ? Bo jak tak to chyba sie poddam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
malik 6 Posted March 9, 2008 Share Posted March 9, 2008 Nie, zadnych slupkow sie nie demontuje. Odkrecasz tylko obydwa uchwyty, dodatkowo srubkę pod kapselkiem Airbag kurtyn oraz jedna ktora siedzi w uchwycie do gornego mocowania rolety (dosyc gleboko). Wtedy wszystkie listwy tapicerki (pomiedzy slupkami i podsufitka czyli dokladnie te, ktore przykrywaja kurtyny) odchodza ladnie na calej dlugosci potrzebnej do dotarcia do srubek mocujacych relingi. Wtedy odginasz miejscami lekko podsufitke i masz super dostep do kazdej srubki. Z drugim relingiem poszlo mi znacznie szybciej bo juz wiedzialem co demontowac. Pierwszy byl troche na czuja i niepotrzebnie odkrecalem np. oslone przeciwsloneczna z przodu. Mozna spokojnie odkrecic reling bez jej demontazu. Na prawde nie ma sie czego obawiac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miro_x 6 Posted March 9, 2008 Share Posted March 9, 2008 E to luz myślałem że więcej z tym kłopotu. A relingi pewnie z allegro masz. Ostatnio widziałem właśnie za 350 w Wawie z demontażu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
malik 6 Posted March 9, 2008 Share Posted March 9, 2008 Nie wiem skąd Raggaman wyczaił te relingi. Możliwe że z allegro. Chociaż tam ceny za chromy zaczynają się od 600PLN. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reggi 5 Posted March 9, 2008 Share Posted March 9, 2008 Relingi od kolesi ktorzy handluja gratami do BMW . trafiły im sie w łapska jakieś pojedyńcze rzeczy ..lampa , relingi i coś tam jeszcze Chcieli 500 zł ...ale chcieć to se mogli Link to comment Share on other sites More sharing options...
12RAEL 0 Posted March 9, 2008 Share Posted March 9, 2008 a jak to w końcu było z tymi relingami ?? chromy to była opcja za dopłatą, czy zamiennie z czarnymi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
malik 6 Posted March 9, 2008 Share Posted March 9, 2008 Pakiet chrom jest chyba za dopłatą. Ciekawe, że czarne relingi też są tak na prawdę aluminiowe, tylko pokryte plastikiem. Mając odpowiednią szlifierkę i trochę zacięcia można pewnie przerobić je na wersję chrom Link to comment Share on other sites More sharing options...
style 0 Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Malik orientujesz się może lub ktoś inny jak wygląda sprawa zdjęcia relingów gdy jest szyberdach? Są jakieś dodatkowe mocowania czy pozostają te same co w wersjach bez otwieranego dachu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
malik 6 Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Nie ma różnicy moim zdaniem. Mocowania relingów są przecież tuż przy krawędziach dachu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boberek 4 Posted March 13, 2008 Share Posted March 13, 2008 dokładasz dokłądasz i dokałdasz ale na plus tylko czy jest sens ;P Link to comment Share on other sites More sharing options...
malik 6 Posted March 13, 2008 Share Posted March 13, 2008 Jest frajda to jest sens Link to comment Share on other sites More sharing options...
miro_x 6 Posted March 13, 2008 Share Posted March 13, 2008 Jest frajda to jest sens Bardzo mi się podoba Twoja ideologia A z tym szlifowaniem relingów to już obmyślałem wcześniej kiedyś sprawę ze szwagrem, ale jakoś nie mam odwagi żeby czasem nie zepsuć. Pewnie trzeba by je jakoś zabezpieczyć po szlifie bo mogą korodować. (na swój sposób ofkorz jak to aluminium) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wąski 2 Posted March 13, 2008 Share Posted March 13, 2008 Jest frajda to jest sens Bardzo mi się podoba Twoja ideologia A z tym szlifowaniem relingów to już obmyślałem wcześniej kiedyś sprawę ze szwagrem, ale jakoś nie mam odwagi żeby czasem nie zepsuć. Pewnie trzeba by je jakoś zabezpieczyć po szlifie bo mogą korodować. (na swój sposób ofkorz jak to aluminium) pomalować bezbarwnym lakierem Link to comment Share on other sites More sharing options...
miro_x 6 Posted March 13, 2008 Share Posted March 13, 2008 Tak też wymyślone zostało. Musze dorwać gdzieś jakiś pogięty po dachowaniu czarny reling i zrobić próbę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deszcz 0 Posted September 6, 2008 Share Posted September 6, 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_wymiana_relingow_black_chrom_fotostory-t44149.0.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts