jarko Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Zapewne na forum znajdzie się kilka osób co się bawi w sprzedaż przez allegro. Dlatego mam do Was kilka pytań, oraz proszę o cenne rady Branża to odzież damska. 1. Więc tak, na początek - bo będzie to nowa firma - sposób rozliczania się to ryczałt, bez vatu i kasy fiskalnej. W tym temacie akurat wiem co trzeba, ale jak przekroczą pewne kwoty to co :?: Jak się rozliczać :?: Kupić kasę fiskalną, wejść w Vat i pozostać przy ryczałcie :?: Co radzicie :?: 2. Wiem że są programy do obsługi allegro. Troszkę je przeglądałem, ale nie wiem na co mam szczególnie zwracać uwagę. Jakie opcje będą mi najbardziej przydatne. Wszystkie płatne, oprócz Quick Loader. A może lepiej jakiś program kupić. 3. Wystawianie samych aukcji. Jak to robicie :?: Jakiś program, korzystacie z usług innych firm :?: Wiadomo że ładna aukcja to lepsza sprzedaż. 4. Co mi się przyda z tej strony, co warto mieć: http://www.allegro.pl/services/ 5. No i sama sprzedaż, jakieś dobre rady Jak cos to na PW też można pisać. Za Wszystkie rady z góry bardzo dziękuję [br]Dopisany: 12 Styczeń 2009, 21:00_________________________________________________No ależ Was dużo do pomocy...
Sławosz(+) Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Witaj Jarko, nie korzystam z żadnych menedżerów sprzedaży, jedynie bawiłem się trochę programem Sello, śmiało możesz spróbować co on potrafi korzystając przez miesiąc za darmo. Kolejna sprawa to cięcie kosztów,czyli żeby nie płacić horendalnych sum za wystawianie przedmiotów zakładasz na swoim koncie SKLEP. Opłatę za wystawienie przedmiotu jesteśmy w stanie obniżyć do 5 groszy, a czas trwania aukcji to 30 dni! Jedynym warunkiem jest posiadanie 10 punktów w systemie komentarzy. Oczywiście allegro odbija sobie większą prowizją od sprzedaży, ale z mojego doświadczenia wiem, że wychodzi się na duży plus. Mam nadzieję, że trochę rozjaśniłem, życzę powodzenia! przydatne linki: http://allegro.pl/country_pages/1/0/shops_infopage.php http://allegro.pl/help_item.php?zoom=N&item=916 Pozdrawiam Sławosz
taktuś Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Na allegro sprzedaję średnio od 10 do 30 przedmiotów miesięcznie, nie jest to dużo, ale wystarczyło by dorobić się statusu super sprzedawcy - z czego się cieszę, bo to korzyści, ale też zobowiązania. Nie mam sklepu na allegro, nie korzystam z programów pomagających wystawić i sprzedać towar ( na razie ), od początku mojej sprzedaży na ALLEGRO przyjąłem zasady: - krótki ale konkretny i rzetelny opis wystawionego przedmiotu ( handluję używaną elektroniką), - zawsze ta sama szata graficzna (szablon), czcionka i kolory - min 6 dobrej jakości fotek przedmiotu, nigdy ze strony producenta, - żelazna dyscyplina wysyłkowa. Dylematu formy opodatkowania nie miałem, byłem już na kasie fiskalnej zanim wszedłem w allegro. Pieczątki firmy zdążysz zrobić, póki co skieruj całą parę na sprzedaż.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się