Ludwik.sub Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Witam! Moja znajomość w temacie znikoma. Samochód Audi A 4 B 6 2001 multitronik, silnik 2,0 ALT benzyna. Po przebiegu 164 tyś. multitronik poddany został naprawie w serwisie nieautoryzowanym . Z faktury wynikało że dokonano wymiany : pompa, filtr skrzyni, wałek napędowy, czujniki szt 2, łańcuch, wałek atakujący, sterownik i inne elementy typu uszczelki, i uszczelniacze. Po przebyciu około 300 km, sygnalizacja PRND. Pojazd ruszał po zwolnieniu hamulca, po naciśnięciu pedału gazu następowało stuknięcie. Na wzniesieniu po włączeniu trybu D pojazd swobodnie staczał się do tyłu. Komputer sygnalizował G 193. Ponowna naprawa dała pozytywny efekt ale na krótko. Przy rozpędzaniu pojazdu od startu do około 70km/h następowały cztery a nawet pięć wstrząsów , to tak jakbym nieudolnie zmieniał biegi na manuale. Po interwencji przeprowadzona została skuteczna adaptacja ale zaledwie na około 400 km i ponownie jak przed. Trzecia naprawa z pozytywnym finałem lecz znowu wystarczyło na kilkaset kilometrów, powrót do stanu z przed naprawy. Po czwartym zgłoszeniu reklamacji otrzymałem zapewnienie że to sterownik, wymiana lub przeprogramowanie (to się chyba określa softem). Ponieważ odbywa się to w ramach gwarancji nie posiadam informacji jakie czynności podejmowano. W sumie od pierwszej naprawy przejechałem tym pojazdem około 9 tyś km. Straciłem już wiarę że potrafią doprowadzić skrzynię do sprawności. Bardzo proszę o poradę.
ecobuda Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Napisz kolego do Bart-s z naszego forum. On jest specjalistą od Multitronik. Może on ci coś poradzi.Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się