Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kupię pompowtryski 038 130 073 BJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Trochę za mało by konkretnie ocenić ich stan, ale przy takich korekcjach  nie są popsute :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano
2 godziny temu, piotrsob1 napisał:

Trochę za mało by konkretnie ocenić ich stan, ale przy takich korekcjach  nie są popsute :hi:

niestety tylko tyle wiem a teraz sa już wyjęte i nie bede ich potrzebował bo wrzucam motor BKD który kupiłem razem z wtryskami. W sumie to mamą cały BLB na części a jak przegladam to kupić cokolwiek to ceny z kosmosu a jak juz chce sie cos sprzedać yo ludzie by za darmo chcieli a i tak beda marudzić 

Opublikowano

Może się jeszcze ktoś wypowiedzieć o tym wykresie. To fotka z przed około tygodnia. Autko nie chciało odpalić i zaprowadziłem do znajomka. Odpalił motor i tyle co mi mógł pomóc to założył zaworki przy filtrze paliwa. No i narodziła się decyzja o wymianie, lub regeneracji pompek. Twierdził, że na zimnym silniku pompki wariowały i zrobił fotkę na ciepłym silniku. Czy można na tej podstawie ocenić ich stan. Bo przecież wszystkie zostaną zamienione na inne.

170511_090925_1.jpeg

Opublikowano

 

2 godziny temu, cuba1313 napisał:

Może się jeszcze ktoś wypowiedzieć o tym wykresie. To fotka z przed około tygodnia. Autko nie chciało odpalić i zaprowadziłem do znajomka. Odpalił motor i tyle co mi mógł pomóc to założył zaworki przy filtrze paliwa. No i narodziła się decyzja o wymianie, lub regeneracji pompek. Twierdził, że na zimnym silniku pompki wariowały i zrobił fotkę na ciepłym silniku. Czy można na tej podstawie ocenić ich stan. Bo przecież wszystkie zostaną zamienione na inne.

170511_090925_1.jpeg

Podejmowanie decyzji o wymianie pompek z powodu korekcji jak na załączonym obrazku uważam za nieporozumienie, mieszczą się one w górnej granicy normy i wcale nie koniecznie świadczą o problemie z pompkami :P

Z Twojego opisu wnioskuję że może być problem z uszczelniaczami pompek i to one mogą odpowiadać za problem z odpalaniem i od ich wymiany bym zaczął ( jeżeli tylko te dwa rodzaje pompek w silniku mają taką samą lub bardzo podobną wydajność ).:hi:

 

Opublikowano

Kości zostały rzucone, kupione 4 szt. Jutro wszystko będzie jasne

Opublikowano (edytowane)

Kuba, jasne to by było jakbyś jutro na starych pompkach wymienił uszczelniacze i nie było by poprawy i dopiero po następnej wymianie na nowe zrobiło by się OK

A tak jak założysz nowe na nowych oringach to nie będziesz wiedział czy naprawiło się od wymiany oringów , czy od wymiany pompek :P:hi:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Pompki zmienione, pompa w baku również i filtr paliwa. Samochodzik cyka z tyku. A oto dane jakie udało mi się zdobyć dzisiaj od znajomka. Czy można coś do tych danych wywnioskować, chodzi o stan tych pompek. Czy one posłużą? Może ktoś się coś wypowiedzieć?1111.jpg

Opublikowano

Korekcję w normie, jak gniazda pompek w głowicy nie były nadmiernie  wytłuczone, nowe uszczelniacze  do tego założone, to powinieneś mieć spokój na przynajmniej  100 tys. km :)

Daj znać na PW,  jak byś się chciał pozbyć starych ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...