piotrsob1 Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 (edytowane) Trochę za mało by konkretnie ocenić ich stan, ale przy takich korekcjach nie są popsute Edytowane 11 Maja 2017 przez piotrsob1
gieras1988 Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 2 godziny temu, piotrsob1 napisał: Trochę za mało by konkretnie ocenić ich stan, ale przy takich korekcjach nie są popsute niestety tylko tyle wiem a teraz sa już wyjęte i nie bede ich potrzebował bo wrzucam motor BKD który kupiłem razem z wtryskami. W sumie to mamą cały BLB na części a jak przegladam to kupić cokolwiek to ceny z kosmosu a jak juz chce sie cos sprzedać yo ludzie by za darmo chcieli a i tak beda marudzić
cuba1313 Opublikowano 11 Maja 2017 Autor Opublikowano 11 Maja 2017 Może się jeszcze ktoś wypowiedzieć o tym wykresie. To fotka z przed około tygodnia. Autko nie chciało odpalić i zaprowadziłem do znajomka. Odpalił motor i tyle co mi mógł pomóc to założył zaworki przy filtrze paliwa. No i narodziła się decyzja o wymianie, lub regeneracji pompek. Twierdził, że na zimnym silniku pompki wariowały i zrobił fotkę na ciepłym silniku. Czy można na tej podstawie ocenić ich stan. Bo przecież wszystkie zostaną zamienione na inne.
piotrsob1 Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 2 godziny temu, cuba1313 napisał: Może się jeszcze ktoś wypowiedzieć o tym wykresie. To fotka z przed około tygodnia. Autko nie chciało odpalić i zaprowadziłem do znajomka. Odpalił motor i tyle co mi mógł pomóc to założył zaworki przy filtrze paliwa. No i narodziła się decyzja o wymianie, lub regeneracji pompek. Twierdził, że na zimnym silniku pompki wariowały i zrobił fotkę na ciepłym silniku. Czy można na tej podstawie ocenić ich stan. Bo przecież wszystkie zostaną zamienione na inne. Podejmowanie decyzji o wymianie pompek z powodu korekcji jak na załączonym obrazku uważam za nieporozumienie, mieszczą się one w górnej granicy normy i wcale nie koniecznie świadczą o problemie z pompkami Z Twojego opisu wnioskuję że może być problem z uszczelniaczami pompek i to one mogą odpowiadać za problem z odpalaniem i od ich wymiany bym zaczął ( jeżeli tylko te dwa rodzaje pompek w silniku mają taką samą lub bardzo podobną wydajność ).
cuba1313 Opublikowano 11 Maja 2017 Autor Opublikowano 11 Maja 2017 Kości zostały rzucone, kupione 4 szt. Jutro wszystko będzie jasne
piotrsob1 Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 (edytowane) Kuba, jasne to by było jakbyś jutro na starych pompkach wymienił uszczelniacze i nie było by poprawy i dopiero po następnej wymianie na nowe zrobiło by się OK A tak jak założysz nowe na nowych oringach to nie będziesz wiedział czy naprawiło się od wymiany oringów , czy od wymiany pompek Edytowane 11 Maja 2017 przez piotrsob1
cuba1313 Opublikowano 15 Maja 2017 Autor Opublikowano 15 Maja 2017 Pompki zmienione, pompa w baku również i filtr paliwa. Samochodzik cyka z tyku. A oto dane jakie udało mi się zdobyć dzisiaj od znajomka. Czy można coś do tych danych wywnioskować, chodzi o stan tych pompek. Czy one posłużą? Może ktoś się coś wypowiedzieć?
piotrsob1 Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 Korekcję w normie, jak gniazda pompek w głowicy nie były nadmiernie wytłuczone, nowe uszczelniacze do tego założone, to powinieneś mieć spokój na przynajmniej 100 tys. km Daj znać na PW, jak byś się chciał pozbyć starych ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się