pajak381 0 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 odpalalem swoje audi i po odpaleniu prze ok 3-4 sek miga kontrolka hamulca recznego i dzwiek jak wyzej! samochod stal w garazu, hamulec reczny nie byl zaciagniety!! stan plynu w zbiorniczku max, klocki grube bez czujnikow, tarcze ok a wiec niewiem co moze byc. dziekuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_69 0 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 a jak zgasiłeś i odpaliłes to sie powtarza czy tylko raz tak sie zdarzyło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Audi 0 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 kolego z tego co pamietam to 3 sygnaly oznaczaja slaby akumulator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajak381 0 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 tak powtarza sie za kazdym razem! akumulator kreci ale fakt nie jak nowka!! :drinks: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekm 0 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 tak powtarza sie za kazdym razem! akumulator kreci ale fakt nie jak nowka!! :drinks: Aku pod prostownik albo "kawałek" przejechać i wtedy zobacz. Objawy typowe dla słabego aku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz 0 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 a jak migaja cały czas to czego to bede objawy? olej, aku i (!), dodatkowo jeszcze od paliwa (swieci ciagle - jak odpale to zgasnie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_69 0 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 ty ja mam dokładnie tak samo jak ty piszesz. ta kontrolka hamulca i trzy razy dziwięk to na bank akumulator. Ja własnie swój podłaczyłem dzis a to z paliwem to tez własnie niewiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajak381 0 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 PANOWIE ZNAWCY akumulatorek naladowany- problem znikl!! dziekuje za pomoc!! pozdrawiam!!!!!!!!!! temat zamkniety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RVN 0 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Witam Panowie Magicy, w tym momencie mam podobny problem co w temacie dlatego tez postanowilem odgrzac kotleta Chodzi o to ze przy odpaleniu silnika pokazuje mi sie na fisie blad ogolny ukladu hamulcowego (czerwony wykrzynik) oraz komputerek daje 3 ryki dzwiekowe. Dalej praca odbywa sie juz normalnie. Poza tym sygnalizacja ta jest tylko podczas pierwszego uruchomienia silnika, po przejechaniu parunastu kilometrow kolejne odpalenia juz mnie nie strasza. Na logike oraz po przeczytaniu paru watkow i wszystko wskazuje na aku tyle ze mam pewna niejasnosc. Jak aku moze pasc przy takiej temperaturze oraz jazdach w dlugich trasach (okolo 1500 km tygodniowo). Moze nie jest on pierwszej swiezosci ale pali bardzo ladnie i nawet w zimie nie bylo z nim zadnych problemow. Ponadto: - przy zaplonie napiecie na aku wynosi 11,7 V - po odpaleniu 14,35 V - na vagu brak jakichkolwiek bledow - klamy sprawdzone (nie zasniedziale), plyn hamulcowy troszke ponad max, klocki oraz tarcze praktycznie nowe Po tej analizie potrzebuje jedynie potwierdzenia czy to moze byc aku czy przyczyny szukac gdzie indziej bo akurat 500 zl za nowy aku piechota nie chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 uzupełnij elektrolit,naładuj dobrze i zobaczysz,czy sie powtórzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RVN 0 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 A w sumie tego zapomnialem dodac... Elektrolit jest (sprawdzana kazda komora), a ladowania raczej moge zaniechac ze wzgledu na opisywane wyzej przebiegi (ok 500 km co dwa dni) i to ze alternator daje odpowiedni prad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 przecież możesz kupić aku i sprawdzić,czy się coś zmieni,potem oddać-ja tak zrobiłem,jak miałem u siebie problem,jak masz rachunek-w czym problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sleepknot 0 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Proponuję sprawdzić jeszcze poziom płynu hamulcowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeksikor81 0 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 To słaby akumulator ja tez tak miałem Kupilem nowy i problem znikł Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się