Cristoforo Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 są dwa układy tzw. podcisnienia gdzie w wzbiorniczku masz gorący płyn tzw.zbiorniczek wyrównawczy w którym jest zimny płyn i cały układ sobie go ładnie dozuje według potrzeb
cichy83 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2009 są dwa układy tzw. podcisnienia gdzie w wzbiorniczku masz gorący płyn tzw.zbiorniczek wyrównawczy w którym jest zimny płyn i cały układ sobie go ładnie dozuje według potrzeb Hmm, sa oba uklady w naszych Audi (chodzi mi konkretnie o B6 AVF/AWX) czy tak jak napisal Musashi wystepuje tylko jeden z nich? Bo wracajac do temp w zbiorniczku wyrownawczym, kiedy na szafie pokaze sie 90 stopni to w zbiorniczku plyn jest nadal zimny (wiec wyglada na to, ze nie okrazy on caly czas w malym ukladzie i nie przeplywa przez silnik). Dopiero po dluzszej jezdzie ten plyn (i weze, ktore do i z niego prowadza) sa cieple. Jak to wkoncu jest? [br]Dopisany: 20 Styczeń 2009, 17:14_________________________________________________A wracajac do oslony silnika. Jej cena wcale nie jest taka niska w ASO :/ oslona na silnik: 410 PLN oslona na skrzynie: 235 PLN Na allegro znalazlem miedzy innymi cos takiego: http://www.allegro.pl/item531137545_oslona_silnika_i_skrzyni_audi_a4_od_2001_2005.html http://www.allegro.pl/item522734161_oslona_silnika_nowa_audi_a4_11_2000_11_2004_w_wa.html Czy ktora z nich bedzie pasowala do mojej B6 z 1.9 TDI? Roznica w cenie dosc znaczna (pewnie glownie dlatego, ze ta pierwsza ma jeszcze oslone na skrzynie), ale jesli ta drozsza ma byc bardziej wytrzymala to wole dac wiecej i miec spokoj na dluzej. Ostatecznie to tylko kawalek plastiku, wiec nie wydaje mi sie, zeby ta z ASO byla 3 razy bardziej wytrzymala niz ta z allegro.
Musashi Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 kolega chcial napisac ze sa dwa typy ukladow chlodzacych. u nas jest typu przelewowego co do oslon z allegro - to podroby. latwo sprawdzic. ori oslona posiada wykladzine dziekochlonna od strony silnika.
Cristoforo Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 kolega chcial napisac ze sa dwa typy ukladow chlodzacych. u nas jest typu przelewowego własnie tak to chciałem ująć
cichy83 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2009 kolega chcial napisac ze sa dwa typy ukladow chlodzacych. u nas jest typu przelewowego co do oslon z allegro - to podroby. latwo sprawdzic. ori oslona posiada wykladzine dziekochlonna od strony silnika. Typu przelewowego, czyli ktory z tych, ktory wymienial Cristoforo? Plyn w zbiorniczku wyrownawczym krazy caly czas, czy jest dozowany jesli zachodzi taka potrzeba. A co do oslon to zdaje sobie sprawe z tego, ze sa nieoryginalne, ale jesli tylko wygluszenia im brakuje (ktore i tak pewnie niewiele zmienia jesli siedzi sie w srodku, co innego na zewn., ale jakos srednio mi to przeszkadzac bedzie) to za 1/3 ceny moze byloby warto kupic nieoryginalna?
Musashi Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 wygluszenie ma zmniejszaj glosnosc silnia na zewnatrz pojazdu. ten dozujacy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się