Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Chłodzenie silnika - bardzo dziwne objawy


cichy83

Rekomendowane odpowiedzi

są dwa układy

tzw. podcisnienia gdzie w wzbiorniczku masz gorący płyn

tzw.zbiorniczek wyrównawczy w którym jest zimny płyn i cały układ sobie go ładnie dozuje według potrzeb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są dwa układy

tzw. podcisnienia gdzie w wzbiorniczku masz gorący płyn

tzw.zbiorniczek wyrównawczy w którym jest zimny płyn i cały układ sobie go ładnie dozuje według potrzeb

Hmm, sa oba uklady w naszych Audi (chodzi mi konkretnie o B6 AVF/AWX) czy tak jak napisal Musashi wystepuje tylko jeden z nich?

Bo wracajac do temp w zbiorniczku wyrownawczym, kiedy na szafie pokaze sie 90 stopni to w zbiorniczku plyn jest nadal zimny (wiec wyglada na to, ze nie okrazy on caly czas w malym ukladzie i nie przeplywa przez silnik). Dopiero po dluzszej jezdzie ten plyn (i weze, ktore do i z niego prowadza) sa cieple.

Jak to wkoncu jest?

[br]Dopisany: 20 Styczeń 2009, 17:14_________________________________________________A wracajac do oslony silnika.

Jej cena wcale nie jest taka niska w ASO :/

oslona na silnik: 410 PLN

oslona na skrzynie: 235 PLN

Na allegro znalazlem miedzy innymi cos takiego:

http://www.allegro.pl/item531137545_oslona_silnika_i_skrzyni_audi_a4_od_2001_2005.html

http://www.allegro.pl/item522734161_oslona_silnika_nowa_audi_a4_11_2000_11_2004_w_wa.html

Czy ktora z nich bedzie pasowala do mojej B6 z 1.9 TDI? Roznica w cenie dosc znaczna (pewnie glownie dlatego, ze ta pierwsza ma jeszcze oslone na skrzynie), ale jesli ta drozsza ma byc bardziej wytrzymala to wole dac wiecej i miec spokoj na dluzej. Ostatecznie to tylko kawalek plastiku, wiec nie wydaje mi sie, zeby ta z ASO byla 3 razy bardziej wytrzymala niz ta z allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega chcial napisac ze sa dwa typy ukladow chlodzacych.

u nas jest typu przelewowego

co do oslon z allegro - to podroby.

latwo sprawdzic. ori oslona posiada wykladzine dziekochlonna od strony silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega chcial napisac ze sa dwa typy ukladow chlodzacych.

u nas jest typu przelewowego

własnie tak to chciałem ująć :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega chcial napisac ze sa dwa typy ukladow chlodzacych.

u nas jest typu przelewowego

co do oslon z allegro - to podroby.

latwo sprawdzic. ori oslona posiada wykladzine dziekochlonna od strony silnika.

Typu przelewowego, czyli ktory z tych, ktory wymienial Cristoforo? Plyn w zbiorniczku wyrownawczym krazy caly czas, czy jest dozowany jesli zachodzi taka potrzeba.

A co do oslon to zdaje sobie sprawe z tego, ze sa nieoryginalne, ale jesli tylko wygluszenia im brakuje (ktore i tak pewnie niewiele zmienia jesli siedzi sie w srodku, co innego na zewn., ale jakos srednio mi to przeszkadzac bedzie) to za 1/3 ceny moze byloby warto kupic nieoryginalna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...