Buba Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Ja szukalem ale ceny wszedzie krzycza z kosmosu. Pojade do kobiety na wieś i sam postaram sie ogarnac temat. Ceny sa z kosmosu bo nikomu sie nie chce wyjmowac wydechu. A jak sie przygladalem to sprawa jest naprawde prosta. Trzeba tylko spawarke miec, jakis metr rury i gietarke. albo kolanko 120 i nie trzeba gietarki.
retroav Opublikowano 4 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2009 Ja tam wole się do tego sam nie zabierać... , no nic będe uderzał w swoich lubelskich stronach. W dalszym ciągu jak ktoś będzie miał dobry namiar proszę o info
combat Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 witam jestem świeżo po wycięciu kata , wstawieniu rury i wymianie plecionki w MG Motorposrt . -od góry wyglada dość ladnie (ale jestem laikiem w dziedzinie spawania) -dołu i plecionki nie widzialem jak będzie okazja to wejdę pod auto -cena ...kosmos ale mam nadzieje ze będzie bez reklamacji;) -efekty w dynamice nie odczuwalne -efekty dźwiękowe ciut głośniej tak mi sie wydaje wniosek :katalizator czy rura jeden pies przynajmniej na seryjnym aucie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się