kupczak90 Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 (edytowane) Czym może być spowodowane przeładowanie na całej skali obrotów, gruchy nikt nie ruszał, turbo hybryda po remoncie 2 lata + nowa gruszka, żadnego programu nie robiłem. czyżby N75 do wymiany ? Grupy 002, 020, 030: http://vaglog.pl/log-002_020_030_66zJE.html Grupy 002, 020: http://vaglog.pl/log-002_020_f5B49.html Grupy 002, 031, 033: http://vaglog.pl/log-002_031_033_y9tA5.html Grupy 002, 115, 118: http://vaglog.pl/log-115_118_002_182xGi5.html Edytowane 14 Maja 2017 przez kupczak90
czechcu Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 Na to wygladaWysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
kupczak90 Opublikowano 15 Maja 2017 Autor Opublikowano 15 Maja 2017 Turbo robił Geremi, więc wszystko było cacy, dopiero teraz są problemy, przez 2 lata by się nakrętka kontrująca nie popuściła sama na sztandze,
kupczak90 Opublikowano 15 Maja 2017 Autor Opublikowano 15 Maja 2017 Auto stoi u lakiernika na poprawce :/ jak a powinna być reakcja dla uwalonego N75 ?
krzysiekml Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 zależy jak popsuty n75 ,zrób loga z odpiętą wtyczką bedzie coś więcej wiadomo tzn.0.3b po całości obr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się