wagabunda Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Witam! Właściwie nie wiem o co się czepiacie, auta się na zaciąg pali i nie wiem z jakiego powodu ma przeskoczyć pasek?? Wszak przez zaciągnięcie jak i rozrusznik zapalanie auta, polega na wprawienia koła zamachowego w ruch i czy to będzie rozrusznik czy moment obrotu od skrzyni nie widzę różnicy. Chyba, że delikwent włączy bieg wsteczny a pociągnie do przodu ale to już inna historia. pozdrawiam
.Pablo. Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Podłącze się do dyskusji na temat auto na sznurek i heja jest to nie wskazane żeby tak odpalać i istnieje znikome prawdopodobieństwo przy bardzo zużytym pasku że może skoczyć ale to raczej jest nie możliwe, jeśli miał by skoczyć to tak samo nie możesz z piskiem ruszyć bo na pasek przenoszony jest ogromny moment napędowy czemu wtedy nie przeskakuje a jak komuś przeskoczył pasek podczas ciągnięcia to niech się wypowie jaka była przyczyna ...... bo ja wiem
seba1-2 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 i kolejny wątek od połowy prowadzony bez sensu, temat ma tytuł ,,Problemy z uruchomieniem silnika po wymianie rozrządu" problem jest w rozruszniku koniec kropka. A ZA SZNUREK TO MOŻNA KROWĘ NA PASTWISKO PROWADZAĆ
RiCoTriCo Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2009 Awaria zdiagnozowana " szczotki " + jakieś styki na elektromagnesie . Rozrusznik jest już w regeneracji . Dziwne że padł od tak bez wcześniejszych symptomów Dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi