tyfus83 Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 Witam. Mam problem dzisiaj zalozylem instalacje Lpg Stag 300 6 qmax wtryski barrakuda reduktor do 250km Wyjechalem od gazownika pojezdzic i troche autko przegonic no i przy 100km/h zaczelo poszarpywac i czek zaczal migac. Po odczytaniu bledow: wypadanie zaplonu na 4 i 6 cylindrze P0300, P0304, P0306 Czy to moze byc wina zle wyregulowanej instalacji?
k232 Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 No jeżeli wcześniej Ci check nie migał a zapalił się po założeniu gazu to tylko ze źle wyregulowanego gazu. Teraz ładnie oddaj samochód gazownikowi i niech majster działa.
tyfus83 Opublikowano 18 Maja 2017 Autor Opublikowano 18 Maja 2017 Wczesniej raz na jakis czek zapalaly katalizatory. I raz tylko mi wypad zaplon na 2 cylindrze przy2200km/h Dodam ze nie mialem wymienianych cewek. Jestem objety akcja, dzwonilem. Gazownik twierdzil ze przy strojeniu nie wypadal mu zaplon. Jak mi zaczal wypadac silnik mial 90 stopni na blacie.
k232 Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 Normalne, że gazownik umywa ręce, skasował i pier**li dalej się kimś martwić.
tyfus83 Opublikowano 18 Maja 2017 Autor Opublikowano 18 Maja 2017 Czyli obstawiasz kolego ze zle wyregulowana instalka?
rogigor Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 No jeśli teraz wyskakuje non-stop, a wcześniej nie to masz swoją odpowiedź. Jedź, reklamuj
tyfus83 Opublikowano 19 Maja 2017 Autor Opublikowano 19 Maja 2017 Dzisiaj z samego rana bylo jezdzone głównie miasto dosyc dynamicznie. Wypadania zapłonu nie bylo, ale wskoczyły błedy P0171. P0174. Uboga mieszanka?
k232 Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 A mówił Ci coś gazownik, żebyś przejechał 1000km i pojechał na ponowne ustawienie? Po 1000 km instalacja gazowa jak by się dociera i trzeba ja ponownie zestroić.
tyfus83 Opublikowano 19 Maja 2017 Autor Opublikowano 19 Maja 2017 5 godzin temu, k232 napisał: A mówił Ci coś gazownik, żebyś przejechał 1000km i pojechał na ponowne ustawienie? Po 1000 km instalacja gazowa jak by się dociera i trzeba ja ponownie zestroić. Mowił oczywiscie ze mowil. Stala procedura serwisowania gazu. Ale to nie o "dotarcie" chodzilo. W mojej sytuacji wyprzedzac sie nie dalo. Bylem dzisiaj na ponownym dostrojeniu mapowaniu i za słaba dawka była ustawiona i autko głupialo. Pomienial i jak narazie smiga az miło:)
roball Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Dnia 19.05.2017 o 20:28, tyfus83 napisał: za słaba dawka była ustawiona i autko głupialo O zgrozo! Daj ,ku przestrodze, namiary na tego magika i wrzuć zdjęcia instalacji.
tyfus83 Opublikowano 24 Maja 2017 Autor Opublikowano 24 Maja 2017 22 godziny temu, roball napisał: O zgrozo! Daj ,ku przestrodze, namiary na tego magika i wrzuć zdjęcia instalacji. Jak zrobie to wrzuce. Ale dlaczego zgrozo? Skoro na mapie ewidetnie wykres gazowy byl grubo ponizej benzyny.
roball Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 15 minut temu, tyfus83 napisał: Ale dlaczego zgrozo? Skoro na mapie ewidetnie wykres gazowy byl grubo ponizej benzyny. Dokładnie dlatego . Masz dobry sterownik, dobre wtryski, reduktor prawdopodobnie masz reduktor czerwony ac, czyli też dobrze. Sterownik już po samej autokalibracji nie powinien dawać takich objawów. Jak ktoś nie chce tracić godzin na ustawianie to wystarczy włączyć autoadaptację po obd. Skontroluj ustawienia u jakiegoś kompetentnego gazownika, abo wrzuć screeny ustawień tutaj lub prześlij mi na pw, bo jak ci leje na ubogo to możesz spodziewać się kłopotów.
tyfus83 Opublikowano 24 Maja 2017 Autor Opublikowano 24 Maja 2017 Moze masz racje kolego. Moze i nie jezdzili tylko autokalibracja, troche go przygazowali na biegu jalowym i to wsio. Nie mam jak Ci podesłac tych screenow bo ich nie mam. Ale słuchaj jak teraz jezdze to jest wporzadku, wkreca sie na obroty, nie sypie błedami, moc jest. Tylko moze zauwazylem ze ostatnio ze dwa razy mi tak lekko spadł na obrotach przy przealanczaniu na gaz zanim jeszcze ruszylem. O co chodzi ze leje na ubogo?
roball Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 Instalacja wygląda dobrze, schludnie. Prawdopodobnie gaziarz u Ciebie poprawił co miał poprawić. Jak jeździ na gazie, jest moc i nie świeci się check engine to jest ok. Miałem kiedyś instalacje założoną przez wyjątkowego partacza i może jestem trochę przewrażliwiony w tym temacie, a lepiej sprawdzić dwa razy niż żałować. Cytuj Jakie są konsekwencje ubogiej mieszanki? Generalnie uboga mieszanka zwiększa temperaturę spalania. Skutki tego mogą (ale nie muszą) być opłakane. Jedne z nich to np: Wydmuchanie uszczelki pod głowicą Wypalenie zaworów lub ich gniazd Uszkodzenie tłoków
tyfus83 Opublikowano 25 Maja 2017 Autor Opublikowano 25 Maja 2017 Dnia 24.05.2017 o 10:52, roball napisał: wrzuć screeny ustawień tutaj Jak podjade do gaziarza na dniach to wrzuce sreeny to przeanalizujemy. Nie wiem o co chodzi ale mam takie cos ze silnik ma juz odpowiednia temp. slychac zawor jak cyknie, a na kontrolce jeszcze przez 15,20 sekund miga zielona dioda. Tak jest rano na zimnym i tak samo jak jest juz rozgrzany. Wczesniej w autach z lpg tak nie mialem. Odrazu jak slychac bylo zawor to juz kontrolka swiecila nie migala. Mozesz kolego mnie oswiecic o co kaman?
roball Opublikowano 26 Maja 2017 Opublikowano 26 Maja 2017 instrukcja qmax - strona 64. Ogólnie całość polecam poczytać. Program do staga można ściągnąć za darmo ze strony producenta. Interfejs można ogarnąć za nawet kilkanaście zł . Teoretycznie tracisz gwarancje, ale imho warto.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się