Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kontrolka doładowania,silnik stanął


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Posiadam audi a4 b7 2007 silnik brd.Dzisiaj rano miałem problem.Jechałem na autostradzie koło 180km/h.Nagle zapaliła się kontrolka od doładowania,za chwilę oil plessure.Auto przestało przyspieszać,obroty spadły do zera,siadło wspomaganie i hamulce.Próbowałem odpalić,bez powodzenia.Dopiero po kilku razach samochód odpalił ale strasznie kopcił na biało.Może mi ktoś pomoże co może być przyczyną?Niestety dopiero we wtorek wstawię auto do mechanika.Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Obym był złym prorokiem, ale chyba możesz rozglądać się za nowym sercem do auta.  Naprawa starego raczej nie będzie opłacalna ?

Pewnie obrobił się imbusik pompy oleju, co przy tej prędkości powinno skutecznie zabić motorówkę w chwileczkę. ...

Turbina na pewno na złom, reszty dowiesz się jak zrobisz sekcję  zwłok. ..

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano
5 minut temu, piotrsob1 napisał:

Obym był złym prorokiem, ale chyba możesz rozglądać się za nowym sercem do auta.  Naprawa starego raczej nie będzie opłacalna ?

Pewnie obrobił się imbusik pompy oleju, co przy tej prędkości powinno skutecznie zabić motorówkę w chwileczkę. ...

Auto miało przejechane 1500tys po generalnym remoncie silnika.

Opublikowano

Półtora miliona km to sporo ...... :)

 

Opublikowano
1 minutę temu, piotrsob1 napisał:

Półtora miliona km to sporo ...... :)

 

 

2 minuty temu, piotrsob1 napisał:

Półtora miliona km to sporo ...... :)

 

1500km?

Opublikowano

No to wygląda na f*ck up pana mechanika, napisz co dokładnie było robione....

Gwarancję masz na piśmie czy jak zwykle do bramy warsztatu ?

Opublikowano

Blok silnika był robiony na krasnobrodzkiej w Warszawie.Głowica praktycznie nowa,pompa oleju na gwarancji w turbotechnice imielin.założone nowe pierścienie i panewki.Wezystko chodziło elegancko.Najpierw zapaliła się kontrolka akumulatora.Jak auto stanęło nie mogłem go odpalić tak jakby prądu nie dostawał.Czasami też nie mogłem zamknąć auta pilotem kluczyka.

Opublikowano

Oil plessure się zapalił tylko na chwilkę, wcześniej od mycia silnika rozłączył się kabel od czujnika i był tylko skręcony.Jakiś czas temu miałem problem z uruchomieniem auta.Klemy od akumulatora były zaśniedziałe i pomogło ich przeczyszczenie

Opublikowano
Godzinę temu, biały25 napisał:

Najpierw zapaliła się kontrolka akumulatora.Jak auto stanęło nie mogłem go odpalić tak jakby prądu nie dostawał.

To wygląda na zerwany pasek osprzętu, i mocne  przegrzanie silnika, aż spunchnięte od temperatury tłoki zablokowały silnik.

Jak trochę przestygł to odpuściły ....

To raczej dwie różne przyczyny,  ciężka sprawa, jak chcesz dochodzić swoich praw to bez rzeczoznawcy bym tego nie rozbierał :)

Opublikowano
11 minut temu, piotrsob1 napisał:

To wygląda na zerwany pasek osprzętu, i mocne  przegrzanie silnika, aż spunchnięte od temperatury tłoki zablokowały silnik.

Jak trochę przestygł to odpuściły ....

To raczej dwie różne przyczyny,  ciężka sprawa, jak chcesz dochodzić swoich praw to bez rzeczoznawcy bym tego nie rozbierał :)

 

11 minut temu, piotrsob1 napisał:

To wygląda na zerwany pasek osprzętu, i mocne  przegrzanie silnika, aż spunchnięte od temperatury tłoki zablokowały silnik.

Jak trochę przestygł to odpuściły ....

To raczej dwie różne przyczyny,  ciężka sprawa, jak chcesz dochodzić swoich praw to bez rzeczoznawcy bym tego nie rozbierał :)

Mógł narobić wiele szkód?

Opublikowano

Praktycznie wszystko jest możliwe ....

Opublikowano

Wszystko zależy od dokładnego zakresu naprawy i znalezienia konkretnej przyczyny, ale sprawa prosta nie będzie.

Opublikowano

Jak go zawieziesz sam do tego co go robił , to szanse na rzetelną diagnozę co było przyczyną są nikłe, inny mechanik daje przynajmniej trochę bezstronności w ocenie przyczyny.

Jak nie masz nic na piśmie odnośnie zakresu zleconej naprawy to ciężko będzie coś wskurać, chyba że firma się szanuje , podejdzie do sprawy honorowo i przynajmniej częściowo zgodzi się partycypować w kosztach naprawy.?

Opublikowano

Auto robił kolegi kolega więc chyba nie będzie z tym problemu.Bardziej chodziło mi o uzyskanie informacji co się mogło stać.Dziękuje bardzo.Pozdrawiam

Opublikowano

Witam ponownie.Mechanik zdiagnozował przyczynę jako uszkodzone Pompowtryski.Zawiozłem je do regeneracj w Gozdowie.Jeden wymagał regeneracji,pozostałe sprawdzili i stwierdzili że jest Ok.Niestety po zamontowaniu ich problem nie ustąpił.Po podpięciu do komputera pokazuje że dwa odbiegają dużo od normy.Samochód dalej kopci na biało.Pomocy!!!!

Opublikowano

pompki masz spoko, bo sprawdzili.. Ciekawe czy montaz ok, nowe uszczelnienia itp.

warto sprawdzic czy kompresja w pozadku jest bo moze sie cos stalo jak nie bylo smarowania.

a wlasciwie sprawdzana ta pompe oleju miales? 

PS. warto uzupelnic profil bo nie wiadomo dokladnie jakie auto masz :)

Opublikowano

sorki doczytalem opis remontu :)

Opublikowano (edytowane)

 

7 godzin temu, biały25 napisał:

Witam ponownie.Mechanik zdiagnozował przyczynę jako uszkodzone Pompowtryski.Zawiozłem je do regeneracj w Gozdowie.Jeden wymagał regeneracji,pozostałe sprawdzili i stwierdzili że jest Ok.Niestety po zamontowaniu ich problem nie ustąpił.Po podpięciu do komputera pokazuje że dwa odbiegają dużo od normy.Samochód dalej kopci na biało.Pomocy!!!!

A to pompki Siemensa do BRD już potrafią regenerować ? :kox:

Zmierz kompresję na garach,  to podstawa w tym przypadku.

Podejrzewam że przynajmniej na jednym będzie z nią problem.

Obym się mylił ......

Edytowane przez piotrsob1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...