biały25 Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 Witam. Posiadam audi a4 b7 2007 silnik brd.Dzisiaj rano miałem problem.Jechałem na autostradzie koło 180km/h.Nagle zapaliła się kontrolka od doładowania,za chwilę oil plessure.Auto przestało przyspieszać,obroty spadły do zera,siadło wspomaganie i hamulce.Próbowałem odpalić,bez powodzenia.Dopiero po kilku razach samochód odpalił ale strasznie kopcił na biało.Może mi ktoś pomoże co może być przyczyną?Niestety dopiero we wtorek wstawię auto do mechanika.Pozdrawiam
piotrsob1 Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 (edytowane) Obym był złym prorokiem, ale chyba możesz rozglądać się za nowym sercem do auta. Naprawa starego raczej nie będzie opłacalna ? Pewnie obrobił się imbusik pompy oleju, co przy tej prędkości powinno skutecznie zabić motorówkę w chwileczkę. ... Turbina na pewno na złom, reszty dowiesz się jak zrobisz sekcję zwłok. .. Edytowane 21 Maja 2017 przez piotrsob1
biały25 Opublikowano 21 Maja 2017 Autor Opublikowano 21 Maja 2017 5 minut temu, piotrsob1 napisał: Obym był złym prorokiem, ale chyba możesz rozglądać się za nowym sercem do auta. Naprawa starego raczej nie będzie opłacalna ? Pewnie obrobił się imbusik pompy oleju, co przy tej prędkości powinno skutecznie zabić motorówkę w chwileczkę. ... Auto miało przejechane 1500tys po generalnym remoncie silnika.
biały25 Opublikowano 21 Maja 2017 Autor Opublikowano 21 Maja 2017 1 minutę temu, piotrsob1 napisał: Półtora miliona km to sporo ...... 2 minuty temu, piotrsob1 napisał: Półtora miliona km to sporo ...... 1500km?
piotrsob1 Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 No to wygląda na f*ck up pana mechanika, napisz co dokładnie było robione.... Gwarancję masz na piśmie czy jak zwykle do bramy warsztatu ?
biały25 Opublikowano 21 Maja 2017 Autor Opublikowano 21 Maja 2017 Blok silnika był robiony na krasnobrodzkiej w Warszawie.Głowica praktycznie nowa,pompa oleju na gwarancji w turbotechnice imielin.założone nowe pierścienie i panewki.Wezystko chodziło elegancko.Najpierw zapaliła się kontrolka akumulatora.Jak auto stanęło nie mogłem go odpalić tak jakby prądu nie dostawał.Czasami też nie mogłem zamknąć auta pilotem kluczyka.
biały25 Opublikowano 21 Maja 2017 Autor Opublikowano 21 Maja 2017 Oil plessure się zapalił tylko na chwilkę, wcześniej od mycia silnika rozłączył się kabel od czujnika i był tylko skręcony.Jakiś czas temu miałem problem z uruchomieniem auta.Klemy od akumulatora były zaśniedziałe i pomogło ich przeczyszczenie
piotrsob1 Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 Godzinę temu, biały25 napisał: Najpierw zapaliła się kontrolka akumulatora.Jak auto stanęło nie mogłem go odpalić tak jakby prądu nie dostawał. To wygląda na zerwany pasek osprzętu, i mocne przegrzanie silnika, aż spunchnięte od temperatury tłoki zablokowały silnik. Jak trochę przestygł to odpuściły .... To raczej dwie różne przyczyny, ciężka sprawa, jak chcesz dochodzić swoich praw to bez rzeczoznawcy bym tego nie rozbierał
biały25 Opublikowano 21 Maja 2017 Autor Opublikowano 21 Maja 2017 11 minut temu, piotrsob1 napisał: To wygląda na zerwany pasek osprzętu, i mocne przegrzanie silnika, aż spunchnięte od temperatury tłoki zablokowały silnik. Jak trochę przestygł to odpuściły .... To raczej dwie różne przyczyny, ciężka sprawa, jak chcesz dochodzić swoich praw to bez rzeczoznawcy bym tego nie rozbierał 11 minut temu, piotrsob1 napisał: To wygląda na zerwany pasek osprzętu, i mocne przegrzanie silnika, aż spunchnięte od temperatury tłoki zablokowały silnik. Jak trochę przestygł to odpuściły .... To raczej dwie różne przyczyny, ciężka sprawa, jak chcesz dochodzić swoich praw to bez rzeczoznawcy bym tego nie rozbierał Mógł narobić wiele szkód?
piotrsob1 Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 Wszystko zależy od dokładnego zakresu naprawy i znalezienia konkretnej przyczyny, ale sprawa prosta nie będzie.
biały25 Opublikowano 21 Maja 2017 Autor Opublikowano 21 Maja 2017 Czyli najlepiej będzie dostarczyć auto temu co je robił?
piotrsob1 Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 Jak go zawieziesz sam do tego co go robił , to szanse na rzetelną diagnozę co było przyczyną są nikłe, inny mechanik daje przynajmniej trochę bezstronności w ocenie przyczyny. Jak nie masz nic na piśmie odnośnie zakresu zleconej naprawy to ciężko będzie coś wskurać, chyba że firma się szanuje , podejdzie do sprawy honorowo i przynajmniej częściowo zgodzi się partycypować w kosztach naprawy.?
biały25 Opublikowano 21 Maja 2017 Autor Opublikowano 21 Maja 2017 Auto robił kolegi kolega więc chyba nie będzie z tym problemu.Bardziej chodziło mi o uzyskanie informacji co się mogło stać.Dziękuje bardzo.Pozdrawiam
biały25 Opublikowano 31 Maja 2017 Autor Opublikowano 31 Maja 2017 Witam ponownie.Mechanik zdiagnozował przyczynę jako uszkodzone Pompowtryski.Zawiozłem je do regeneracj w Gozdowie.Jeden wymagał regeneracji,pozostałe sprawdzili i stwierdzili że jest Ok.Niestety po zamontowaniu ich problem nie ustąpił.Po podpięciu do komputera pokazuje że dwa odbiegają dużo od normy.Samochód dalej kopci na biało.Pomocy!!!!
moniuh Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 pompki masz spoko, bo sprawdzili.. Ciekawe czy montaz ok, nowe uszczelnienia itp. warto sprawdzic czy kompresja w pozadku jest bo moze sie cos stalo jak nie bylo smarowania. a wlasciwie sprawdzana ta pompe oleju miales? PS. warto uzupelnic profil bo nie wiadomo dokladnie jakie auto masz
piotrsob1 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 (edytowane) 7 godzin temu, biały25 napisał: Witam ponownie.Mechanik zdiagnozował przyczynę jako uszkodzone Pompowtryski.Zawiozłem je do regeneracj w Gozdowie.Jeden wymagał regeneracji,pozostałe sprawdzili i stwierdzili że jest Ok.Niestety po zamontowaniu ich problem nie ustąpił.Po podpięciu do komputera pokazuje że dwa odbiegają dużo od normy.Samochód dalej kopci na biało.Pomocy!!!! A to pompki Siemensa do BRD już potrafią regenerować ? Zmierz kompresję na garach, to podstawa w tym przypadku. Podejrzewam że przynajmniej na jednym będzie z nią problem. Obym się mylił ...... Edytowane 1 Czerwca 2017 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się