Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zwykłe A6 C6 ALLROAD 3.0 TDI


cinkers

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 30.05.2018 o 11:28, Norbas napisał:

Dobry mod.

Ja mam wrażenie, ze w b7 na soczewce z b8 lift mega mocno światła dają. Ostatni zawsze ktoś się znalazł i mi mrugal. Ustawione jak trzeba. Ostatnio jeszcze obniżyłem.  Fakt w nocy lata się pięknie bo światło wszedzie dochodzi... .

Miałem B7 z soczewką z B8 lift i też dawało radę. Jeździło się przyjemnie ale mi nikt nie mrugał. Z tymi soczewkami teraz jest chyba jeszcze lepiej trochę ale ciężko mi to porównać. Muszę pogadać z kimś z Wrocławia co ma takie soczewki żeby sobie porównać kiedyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam , dużo roboty z podłączeniem modułu zamykania klapy z pilota ??? instrukcja jest jakaś konkretna , czy trzeba zgadywać ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.09.2018 o 10:10, skubiszek napisał:

hej, możesz jeszcze raz foty wrzucić z evoxami ? bo poznikało niestety 

Kurczę u mnie wszystkie zdjęcia działają...

 

20 godzin temu, peter22 napisał:

witam , dużo roboty z podłączeniem modułu zamykania klapy z pilota ??? instrukcja jest jakaś konkretna , czy trzeba zgadywać ??

Wystarczy podpiąć kilka kabelków w przewody na klapie bagażnika. Jedyna trudność dla mnie to ściągnąć tapicerkę klapy bo sporo ważyła przez roletę itp. i ciężko było ponownie zamontować w pojedynkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz dopiero widzę różnicę.jak na drodze powiedz? Piękne ma odcięcie evox. Nie myślałeś o  bi-led koito? Chodzą mi po głowie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, skubiszek napisał:

Teraz dopiero widzę różnicę.jak na drodze powiedz? Piękne ma odcięcie evox. Nie myślałeś o  bi-led koito? Chodzą mi po głowie 

Ładnie to świeci :) Przejechałem ostatnio kilka nocy i naprawdę jeździ się już komfortowo. Muszę jedynie je jeszcze przestawić lekko bo były ustawiane na stacji diagnostycznej ale mam wrażenie, że są skierowane zbyt blisko siebie na środek jezdni. Wolę wiązki świateł lekko rozbić na boki lub chociażby prawą lampę żeby dawała więcej światła na pobocze. Bo teraz na sam środek jezdni jest aż za dużo :)

Bi led - pewnie lepszy ale koszt tych Evoxów to pewnie 1/4 lub 1/5 a świeci już ładnie więc postanowiłem nie przepłacać.

Jeśli jest ktoś z Wrocławia to chętnie się spotkam nocą aby ocenić.

Edytowane przez cinkers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie z ciekawości ile zapłaciłeś za evoxy? Bi led jest w cenie 500 zł + własna robocizna  - a jest to tak proste jak wymiana na evoxa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja płaciłem trochę ponad 200zł. Zatrzymałem się jak bi-ledy były po 900zł więc taką cenę miałem w głowie. Jeśli teraz są za 500zł to można o nich pomyśleć w sumie bo do bi-xenona wiadomo, przydałyby się jakieś dobre żarniki jeszcze kupić wiec lacznie wyjdzie podobnie. Ja juz zarniki mialem nowe kupione bo myslalem ze to rozwiaze problem slabych swiatel ale nowe nic nie daly wiec postanowilem o zmianie calych soczewek.

Dla mnie poki co jest OK i nie bede tego juz zmienial :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za OT ale sam stoję teraz przed podobnym dylematem bo mam słabe światła w C6. Kusi ten bi led ale jakoś nie mogę się do niego przekonać. Boję się, że tuż przed autem będzie fajnie ale na dłuższą odległość już podobno tak kolorowo nie jest. Poza tym barwa światła może okazać się problemem podczas opadów deszczu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten Evox + dobra żarówka i moim zdaniem jest dobrze :) Ja mam oryginalne Osramy 4300K bodajże. Myślę, że jakby kupić jakieś Osramy Nightbreakery to już nic więcej nie potrzeba. Następne wezmę właśnie takie.

Jak coś to na PW mogę podesłać aukcję skąd brałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne chętnie.  Co prawda mam xenon po regeneracji i jest w miarę ok ale wiem że evox mimo wszystko świeci szerzej i bardziej równomiernie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Animal napisał:

Sorry za OT ale sam stoję teraz przed podobnym dylematem bo mam słabe światła w C6. Kusi ten bi led ale jakoś nie mogę się do niego przekonać. Boję się, że tuż przed autem będzie fajnie ale na dłuższą odległość już podobno tak kolorowo nie jest. Poza tym barwa światła może okazać się problemem podczas opadów deszczu. 

Jedź do jakiejś fabryki aut, kup porządne lampy bi led za 2000 zł i wtedy będziesz miał światło , lampy będą przystosowane do tego o nie ma opcji żebyś miał słabe światło ?

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To istnieje coś takiego jak homologowany bi led do C6? 

Przystosowanie nie oznacza homologacji. Przystosować można samemu wspomniany Koito bi led i wcale nie jest to trudne. Tylko minusem jest utrata homologacji.

Bi led jest fabrycznie montowany w Toyotach i Lexusach. Mam jednak obawy czy ta technologia jest na tyle rozwinięta żeby dorównać dobremu ksenonowi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, cinkers napisał:

Ten Evox + dobra żarówka i moim zdaniem jest dobrze :) Ja mam oryginalne Osramy 4300K bodajże. Myślę, że jakby kupić jakieś Osramy Nightbreakery to już nic więcej nie potrzeba. Następne wezmę właśnie takie.

Jak coś to na PW mogę podesłać aukcję skąd brałem.

Poproszę na PW źródło z którego brałeś swoje evoxy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co z montażem d2s?? jak to rozwiązałeś ? bo wiem, że jest jakiś patent na to ? no i podaj link do evoxa w tej cenie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, skubiszek napisał:

co z montażem d2s?? jak to rozwiązałeś ? bo wiem, że jest jakiś patent na to ? no i podaj link do evoxa w tej cenie :)

W zestawie są pierścienie zaciskane na samą żarówkę. Dodatkowo musiałem przypiłować plastikowe wypusty w zapłonniku:

images2jp_qeaqxqq.jpg

Trochę zabawy z tym miałem ale ostatecznie się udało to spasować w miarę stabilnie. Póki co nic się nie dzieje, żarówki nie drgają podczas postoju etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszedł czas na zawieszenie. Kilka elementów zostało wymienione bo któryś z przednich wahaczy skrzypiał.

Wymienione dolne wahacze, łączniki stabilizatorów, końcówki drążków.

Pozostałości z kompletu odsyłam do hurtowni...

6r30a195nprb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm co do febi.. miałem takie sobie doświadczenia niestety... po wymianie i prawidłowym montażu przednie górne wahacze wytrzymały 8 tys km... rozleciały się w pył. Założyłem lemfoldera i śmiga od 50 tys i cisza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc

Piękna furka 

Powiedz dużo zabawy z soczewkami? Trzeba rozklejac lampy? Masz biksy skrętne? Muszę u siebie coś zrobić z soczewkami 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, pajda napisał:

Czesc

Piękna furka 

Powiedz dużo zabawy z soczewkami? Trzeba rozklejac lampy? Masz biksy skrętne? Muszę u siebie coś zrobić z soczewkami 

Dzięki.

Nie mam skrętnych bixów dlatego montaż był w miarę łatwy - bez rozklejania lampy. Gdybym musiał rozklejać to bym się nie zdecydował bo szkoda zachodu. Ale tak to tylko odkręciłem stare soczewki, wstawiłem nowe z odbłyśnikami, lekkie modyfikację zapłonników i mocowania żarówek w nowych soczewkach i tyle - działa do dzisiaj bdb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...